Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zakup oraz dostawa kruszyw łamanych na remonty bieżące dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem we wskazanych miejscach

Zapytanie ofertowe

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:

Zakup oraz dostawa kruszyw łamanych na remonty bieżące dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem we wskazanych miejscach.

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizacje n/w usługi:
 

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Zakup oraz dostawa kruszyw łamanych na remonty bieżące dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej wraz z w budowaniem i zagęszczeniem we wskazanych miejscach.

 

   2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

  1. zakup kruszyw przez oferenta
  2. transport kruszywa na drogi gminne na terenie Gminy Głuchołazy
  3. rozładunek wraz z rozciągnięciem kruszyw w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
  4. równanie, profilowanie i zagęszczenie tłucznia na odcinkach wskazanych przez Zamawiającego
  5. dostarczone kruszywo musi zostać zważone podczas załadunku, (przedstawienie Zamawiającemu stosownego dokumentu)
  6. realizacja dostaw według wytycznych Zamawiającego (lista dróg do wbudowania kamienia po zebraniu odpowiedniej ilości wniosków w danym miesiącu - lista aktualizowana na koniec miesiąca)

 

Szacunkowa ilość dostawy kruszyw wynosi 550 ton i obejmuje tłuczeń frakcji  0-32 oraz 0-63,  wraz z profilowaniem podłoża i wbudowaniem.

 

Wykaz miejsc i zakresu robót: (po kontakcie z przedstawicielem zamawiającego zostaną wskazane miejsca oraz zakres wykonania prac w terenie).

2. Wykonawca zobowiązany jest do:

a) Realizacji dostaw zgodnie z umową wraz z uwzględnieniem wytycznych zamawiającego który wskaże miejsca wbudowania kruszyw,

b) Przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.

3.  Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%
  2. Pożądany termin realizacji zamówienia: do  31 lipiec 2019 r.
  3. Warunki gwarancji:

- wykonawca gwarantuje jakość dostarczonych kruszyw  wg zaleceń zawartych w umowie;

- odbiór i kontrola poszczególnych dostaw kruszywa będzie przeprowadzana na bieżąco przez Zamawiającego

- w przypadku stwierdzenia podczas odbioru lub kontroli odstępstw od wymagań co do jakości kruszywa, określonych

  w przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego ich usunięcia

  1. Istotne warunki umowy:

- Przekazanie Zamawiającemu rozliczenia dotyczącego  ilości wbudowanych kruszyw za każdy miesiąc rozliczeniowy

  1. Płatność za każdy miesiąc rozliczeniowy po wykonaniu części przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury/rachunku, płatne do 30 dni, od daty wpływu prawidłowo wystawionego dokumentu,
  2. Podane przez Zamawiającego ilości robót są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Cena w przypadku zwiększenia lub 

   zmniejszenia ilości kruszywa  zostanie przyjęta zgodnie ze złożona ofertą cen jednostkowych za poszczególną frakcje kruszywa.

Zmniejszenie lub zwiększenie ilości kruszywa na wskazanych drogach wymaga każdorazowo uzgodnienia                          

   z Zamawiającym

  1. Wynagrodzenie uwzględnia wszystkie koszty związane z zakupem kruszywa, załadunkiem kruszywa na pojazdy, ważeniem 

  pojazdów, dowiezieniem na teren wskazany przez Zamawiającego, rozładunek wraz z rozciągnięciem, równanie, profilowanie i zagęszczenie. Wynagrodzenie wykonawcy będzie iloczynem ceny jednostkowej za tonę kruszywa wraz z dowozem i wbudowaniem i ilości dostarczonego kruszywa.

  1. Wybór oferty – na podstawie łącznej kwoty brutto za realizację całego zadania. Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejsza ofertę uzupełni ją o podanie cen jednostkowych  za poszczególną frakcje kruszywa wraz z rozciągnięciem, równaniem, profilowaniem i zagęszczeniem.

 

4. Ofertę Wykonawca może złożyć:

  1. w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
  2. w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej:

 

Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 17.04.2019 r., do godziny 12:00.

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579).

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny, unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

DOCformularz ofertowy.doc (37,50KB)
 

Osoba do kontaktu z Oferentami:

Grzegorz Karpiński tel. 77 40 92 113, e-mail: