Zapytanie ofertowe dotyczące sprawdzenia instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów oraz rezystancji i uziomów instalacji odgromowej budynku Urzędu Miejskiego w Głuchołazach ul. Rynek 15 wraz z jej...
Głuchołazy, dnia 02.04.2019 r.
Nr OA.2512.7.2.2019.TJ
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
sprawdzenie instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów oraz rezystancji i uziomów instalacji odgromowej budynku Urzędu Miejskiego w Głuchołazach ul. Rynek 15 wraz z jej remontem lub ewentualną wymianą, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami PN.
I Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest :
1) sprawdzenie instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów oraz rezystancji i uziomów instalacji odgromowej budynku Urzędu Miejskiego w Głuchołazach ul. Rynek 15 wraz z jej remontem lub ewentualną wymianą, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymogami PN ,
2) wykonanie w formie papierowej protokołu pomiarów po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
3) wykonanie wszystkich prac powyżej wskazanych oraz tych, które nie zostały wykazane, a są konieczne i niezbędne do prawidłowego funkcjonowania instalacji odgromowej. - Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych,
2) Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z budynkiem oraz terenem w obrębie budynku Urzędu Miejskiego ul. Rynek 15 , w zakresie niezbędnym dla wykonania zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny,
3) Wykonawca ma obowiązek uzyskania wszystkich wymaganych prawem pozwoleń związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia
II Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena - 100%.
Cena musi uwzględniać wszelkie koszty niezbędne dla terminowego i prawidłowego wykonania usług stanowiących przedmiot zapytania ofertowego, bez których realizacja zamówienia nie byłaby możliwa, a także koszty związane z wykonaniem przez Wykonawcę wszystkich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz uwzględniać inne dodatkowe koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
- Warunki gwarancji: minimum 36 miesięcy.
- Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2019r.
- Wzór umowy: w załączniku (Załącznik Nr 1). Wykonawca po dokonaniu wyboru jego oferty zobowiązany jest do zawarcia umowy według załącznika.
- Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia, w tym finansowe od Zamawiającego.
- Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
1) posiadanie odpowiednich uprawnień do wykonania Zamówienia lub dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , posiadającymi odpowiednie uprawnienia,
2) posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonywania Zamówienia,
3) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do oferty kserokopię uprawnień eksploatacyjnych i dozorowych umożliwiających realizację Zamówienia,
4) sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie Zamówienia.
III Opis sposobu przygotowania oferty:
- Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do dnia 17 kwietnia 2019 roku do godz. 13.00.
- Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli do oferty dołączone będzie pełnomocnictwo dla osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
- Ofertę można złożyć:
1) w formie elektronicznej na adres email: umig@glucholazy.pl . W przypadku złożenia oferty za pomocą poczty elektronicznej należy przesłać skan oferty,
2) w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach (I piętro, pokój nr 11),
3) przesłać na adres: Urząd Miejski w Głuchołazach, ul. Rynek 15, 48-340 . W przypadku wysłania oferty pocztą tradycyjną liczy się data stempla pocztowego.
- Do oferty należy dołączyć kosztorys realizacji przedmiotu zamówienia.
- Osoba do kontaktu: Tadeusz Jakimiszyn, tel. 77 40 92 136
IV Załączniki:
- Załącznik Nr 1 – wzór umowy
- Załącznik Nr 2 – formularz ofertowy.
- Załącznik Nr 3 - klauzula informacyjna i zgody
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym.
Złożenie oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Zał. 1 Wzór umowy.doc (114,00KB)
Zał. 2 Formularz ofertowy.doc (43,50KB)
Zał. 3 Klauzula.doc (33,00KB)