Realizacja usługi telefonii stacjonarnej na rzecz Gminy Głuchołazy na okres 24 miesięcy
ZAPYTANIE OFERTOWE
na realizację usługi telefonii stacjonarnej na rzecz Gminy Głuchołazy
na okres 24 miesięcy.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Głuchołazy z siedzibą ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
REGON 531412792 NIP 753-23-82-690
Telefon 774092100 fax 774092101
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług telefonii stacjonarnej świadczonej drogą kablową na rzecz Gminy Głuchołazy dla n/w numerów:
Nr telefonu | Nazwa Wydziału | Lokalizacja | UWAGI |
ISDN 774092100
| Urząd Miejski | 48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15 | 4 ISDN - 100 DDI: 774092100-119 774092120-139 774092140-159 774092160-179 Numery wpięte do centrali telefonicznej Urzędu Miejskiego w Głuchołazach. |
ISDN 774092120
| Urząd Miejski | 48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15 | |
ISDN 774092140
| Urząd Miejski | 48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15 | |
ISDN 774092160
| Urząd Miejski | 48-340 Głuchołazy ul. Rynek 15 | |
774391453
| Centrum Informacji Turystycznej | 48-340 Głuchołazy Plac Basztowy 4a | Numer końcowy POTS |
774393639
| Urząd Miejski w Głuchołazach Straż Miejska | 48-340 Głuchołazy Plac Basztowy 8a | Numer końcowy POTS |
774394360
| Urząd Miejski Centrum Informacji Turystycznej | 48-340 Głuchołazy Plac Basztowy 4a | Numer końcowy POTS |
UWAGA:
Nie będą brane pod uwagę oferty oparte na rozwiązaniach VoIP.
Do niniejszego zapytania ofertowego dołączono orientacyjny wykaz wykonanych połączeń
za 12 miesięcy. Wykaz ten stanowi załącznik Nr 4.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY oraz dokumenty wymagane od Wykonawcy:
- Ofertę należy sporządzić czytelnie na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik
Nr 1 do niniejszego zapytania. - Do oferty należy dołączyć:
- Aktualny wpis/ zaświadczenie z rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z Dział 1 Rozdz. 2 Oddz. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2024r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1221 z póżn. zm.) w zakresie uprawniającym do wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Wykaz co najmniej 2 usług, które są przedmiotem zapytania ofertowego: zrealizowanych, lub nadal wykonywanych, świadczonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy wymienić usługi wykonane bądź wykonywane w tym okresie. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające,
że usługi te zostały należycie wykonane – zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Podpisaną klauzulę informacyjną, stanowiącą Załącznik Nr 5.
- W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom dotyczącym przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty również nw. dokumenty, które stanowić będą załączniki
do umowy:- Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Wykonawcę, który szczegółowo określi zakres i warunki wykonywania przez Wykonawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych,
- Aktualny Cennik usług telekomunikacyjnych Wykonawcy obowiązujący na usługi niewymienione w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1).
- Załączniki winne być czytelnie podpisane, a w przypadku podpisu nieczytelnego - opisane pieczęcią imienną osoby uprawnionej lub upoważnionej do podpisu.
- Oferta wraz z załącznikami muszą być podpisane przez osoby uprawnione
lub upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oferta winna zawierać nazwę
i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej
do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny
lub opisany pieczątką imienną. W przypadku podpisywania oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty przez pełnomocnika, Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem stosownego pełnomocnictwa, wystawionego przez osoby do tego upoważnione. - Oferta wraz z załącznikami złożona w formie elektronicznej winny być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/ osoby do tego upoważnione.
- Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wszystkich kosztów związanych
z ofertą. Koszty te powinny znaleźć się w pozycji „Inne koszty - opłaty jednorazowe oraz pozostałe” znajdującej się w Formularzu ofertowym Załącznik Nr 1, jeśli będą występowały.
WARUNKI POSTĘPOWANIA:
- OPIS KRYTERIÓW, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Pod kryterium wyboru poddawane będą tylko oferty kompletne.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena brutto – 100%.
- Termin realizacji zamówienia: od dnia przejęcia linii od dotychczasowego Wykonawcy przez okres 24 miesięcy, z zastrzeżeniem, że świadczenie tych usług przez nowego Wykonawcę rozpocznie się nie wcześniej niż w dniu rozwiązania przez Zamawiającego umowy zawartej z dotychczasowym Wykonawcą ( Orange Polska S.A. Warszawa – 30.06.2025r.), a zakończy w momencie przejęcia linii przez operatora wybranego na kolejny okres. W przypadku przekroczenia terminu końcowego umowy, Wykonawca świadczący usługę telekomunikacyjną powinien realizować te usługi na warunkach analogicznych do określonych w niniejszym postępowaniu na podstawie sporządzonego aneksu do obowiązującej umowy, przedłużającego okres obowiązywania tej umowy, do czasu rozstrzygnięcia nowego postępowania. Płatności dokonywane będą jedynie za faktycznie wykonaną – świadczoną usługę telekomunikacyjną.
- Wzór umowy: w Załączniku Nr 3. Wykonawca po dokonaniu wyboru jego oferty zobowiązany jest do zawarcia umowy według wzoru określonego w załączniku Nr 3.
- Termin związania z ofertą: 30 dni od daty ostatniego dnia terminu na złożenie oferty.
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
- Oferty należy złożyć do dnia 09.06.2025r. do godziny 14.00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach przy ul. Rynek 15 w zaklejonej kopercie.
Na kopercie należy wpisać: Nazwę i adres Wykonawcy oraz „Oferta dot. wyboru dostawcy usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Gminy Głuchołazy”. Oferta złożona po wskazanym terminie zostanie zwrócona nie otwarta na adres Wykonawcy. - Ofertę wraz z załącznikami można również złożyć w formie elektronicznej wysyłając we wskazanym wyżej terminie na adres e-mail: lub . Oferta wysłana za pomocą poczty elektronicznej winna być przekazana w formie skanu.
- Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed ostatecznym terminem składania ofert.
- Osobą uprawnioną do kontaktów jest: Pani Agata Setlak – inspektor w Wydz. Organizacyjno-Administracyjnym tut. Urzędu tel. 774092136, e-mail:
Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawcy wyłonionemu w wyniku niniejszego postępowania przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w postaci obsługi ruchu wychodzącego z nowych lokalizacji, przyłączonych w trakcie obowiązywania podpisanej z wyłonionym Wykonawcą umowy. Zastrzega sobie również możliwość prowadzenia negocjacji w celu ustalenia ostatecznej ceny, z wybranymi oferentami/wykonawcami, którzy złożyli oferty zawierające cenę oraz spełniają wymagania
w zakresie właściwości przedmiotu zamówienia.
Jednocześnie informuję, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym i jakościowym, nie stanowi ono zapytania ofertowego wynikającego z ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie Wykonawcy roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i dokonywania jej realizacji z wybranym Wykonawcą, jak również unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyn. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia w tym finansowe od Zamawiającego.
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:
20200512 Zał. Nr 1- Formularz ofertowy.doc (62,00KB)
20200512 Zał. Nr 2 - Wykaz wykonanychwykonywanych dostaw usług.doc (36,00KB)
20200512 Zał. Nr 3 Wzór Umowy.doc (108,00KB)
Zał. Nr 5 Klauzula informacyjna.doc (46,00KB)
Załącznik Nr 4 Orientacyjny wykaz połączeń.xlsx (12,31KB)
Odpowiedzi na złożone zapytania :
20200512 Zał. Nr 3 Wzór Umowy.doc (114,50KB)
20250606113734358 Odpowiedź na zapytania 2.pdf (199,46KB)
20250606113827699 Odpowiedź na zapytania 1.pdf (1,46MB)