Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Protokół nr 5 Komisja Skarg 20.01.2025r.

Protokół Nr 5/25

 

z posiedzenia członków Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, które odbyło się w dniu 20 stycznia 2025 r. o godz.12.00 w Sali Posiedzeń Urzędu Miejskiego.

Czas trwania komisji od godz.12.00 do 12.20

 

Temat posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji.
  3. Opracowanie planu pracy Komisji Skarg Wniosków i Petycji na 2025 r.
  4. Sprawozdanie z działalności Komisji Skarg Wniosków i Petycji za 2024 r.
  5. Zakończenie posiedzenia.

 

Ad.1

Otwarcia spotkania dokonał Przewodniczący Komisji Mariusz Migała. Przywitał członków komisji i stwierdził quorum.

Ad.2

Przewodniczący Komisji Mariusz Migała przechodzimy do głosowania. Kto z Państwa jest za przyjęciem protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji? Radni głosowali jednogłośnie ZA przyjęciem protokołu. Głosowało 6 radnych.

Ad.3

Komisja Skarg Wniosków i Petycji opracowała plan pracy na 2025 r. Kto z Państwa jest za przyjęciem Planu Pracy Komisji Skarg Wniosków i Petycji na 2025 r. ? Radni głosowali jednogłośnie ZA. Głosowało 6 radnych.

Ad.4

Przewodniczący Komisji Mariusz Migała przygotował i przedstawił sprawozdanie z prac Komisji Skarg Wniosków i Petycji w 2024 r.

Radni głosowali jednogłośnie ZA przyjęciem sprawozdania z działalności Komisji Skarg Wniosków i Petycji za 2024 r. Głosowało 6 radnych.

Ad.5

Na tym zakończono posiedzenie członków komisji. Przebieg posiedzenia zapisano na nośniku elektronicznym, który stanowi załącznik do niniejszego protokołu.

Przewodniczył:

Mariusz Migała

Protokołował:

Iwona Bartczak