Protokół nr 5 Komisja Skarg 20.01.2025r.
Protokół Nr 5/25
z posiedzenia członków Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, które odbyło się w dniu 20 stycznia 2025 r. o godz.12.00 w Sali Posiedzeń Urzędu Miejskiego.
Czas trwania komisji od godz.12.00 do 12.20
Temat posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia komisji.
- Opracowanie planu pracy Komisji Skarg Wniosków i Petycji na 2025 r.
- Sprawozdanie z działalności Komisji Skarg Wniosków i Petycji za 2024 r.
- Zakończenie posiedzenia.
Ad.1
Otwarcia spotkania dokonał Przewodniczący Komisji Mariusz Migała. Przywitał członków komisji i stwierdził quorum.
Ad.2
Przewodniczący Komisji Mariusz Migała przechodzimy do głosowania. Kto z Państwa jest za przyjęciem protokołu z poprzedniego posiedzenia Komisji? Radni głosowali jednogłośnie ZA przyjęciem protokołu. Głosowało 6 radnych.
Ad.3
Komisja Skarg Wniosków i Petycji opracowała plan pracy na 2025 r. Kto z Państwa jest za przyjęciem Planu Pracy Komisji Skarg Wniosków i Petycji na 2025 r. ? Radni głosowali jednogłośnie ZA. Głosowało 6 radnych.
Ad.4
Przewodniczący Komisji Mariusz Migała przygotował i przedstawił sprawozdanie z prac Komisji Skarg Wniosków i Petycji w 2024 r.
Radni głosowali jednogłośnie ZA przyjęciem sprawozdania z działalności Komisji Skarg Wniosków i Petycji za 2024 r. Głosowało 6 radnych.
Ad.5
Na tym zakończono posiedzenie członków komisji. Przebieg posiedzenia zapisano na nośniku elektronicznym, który stanowi załącznik do niniejszego protokołu.
Przewodniczył:
Mariusz Migała
Protokołował:
Iwona Bartczak