Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zawiadomienie Burmistrza Głuchołaz o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

MP.6733.8.2024.JP

Zawiadomienie Burmistrza Głuchołaz

o wydaniu decyzji

w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego

 

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024r. poz. 1130) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego – dalej KPA (Dz. U. z 2024r., poz. 572)

zawiadamiam

o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego, dla inwestycji polegającej na:

 

budowie remizy i świetlicy wiejskiej w Starym Lesie wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną, planowanej do realizacji w miejscowości Stary Las, dz. nr ewid. 403/1, 403/4, 403/6.

 

Postępowanie wszczęto na wniosek :

 

Gminy Głuchołazy z siedzibą w Głuchołazach, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, reprezentowanej przez pełnomocnika: Pana Przemysława Jahns, ul. Piwoniowa 53, 60-175 Poznań.

 

Z treścią decyzji można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15,  w godzinach pracy Urzędu.

 

Zgodnie z art. 49 K.p.a. zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.