Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zakup, dostawa oraz montaż 6 lamp solarnych w Polskim Świętowie

Zapytanie ofertowe

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na: 

Zakup, dostawa oraz montaż 6 lamp solarnych w Polskim Świętowie”

 

 

Lokalizacja realizacji zadania:

1 lampa na dz. nr 60; 1 lampa na dz. nr 402; 2 lampy na dz. nr 435; 2 lampy na dz. nr 317/4 w m. Polski Świętów

Cel zamówienia:

Zapytanie ofertowe na realizację zadania obejmującego zakup, dostawę i montaż 6 lamp solarnych w ramach zadania pn. „Zakup, dostawa oraz montaż 6 lamp solarnych w Polskim Świętowie”.

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż 6 lamp solarnych w m. Polski Świętów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót pn. „Rozbudowa drogi w zakresie oświetlenia (dz. nr 460, 402, 435) oraz budowa obiektów małej architektury ( dz. nr 317/4)- montaż lamp solarnych oświetleniowych zasilanych panelami fotowoltaicznymi”. Zadanie zostanie zrealizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.

Dodatkowe informacje i warunki realizacji zamówienia:

  1. Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, wykonane z trwałych i bezpiecznych materiałów, odpornych na próby zniszczeń. Użyte materiały winny być w pierwszym gatunku jakościowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania i zapewniać pełną sprawność eksploatacyjną.
  2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Wszelkie stosowane materiały powinny odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest lub świadectwo lub certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności.
  3. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  4. Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu zgodnie z Polskimi Normami i obowiązującymi przepisami: karty katalogowe, karty gwarancyjne, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty.

Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:

  1. koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
  2. koszty organizacji zaplecza budowy / placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
  3. koszty dozoru budowy,
  4. koszty pracy sprzętu, specjalistycznych urządzeń itp.,
  5. koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących, jeśli zostały zniszczone/ uszkodzone, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,
  6. koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy,
  7. koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych, itp.
  8. inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy

Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także uzyskania wszelkie dodatkowe informacje konieczne do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.

Uwaga:

Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra  Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1. pkt 32 Ustawy z dnia 8 grudnia 2017r. O odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach i Ustawą z dnia 13 kwietnia 2018r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.z 2020r. Poz. 1219).

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w przedmiotu zamówienia

Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%
  2. Warunki gwarancji: 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego
  3. Pożądany termin realizacji zamówienia: 31.10.2024r.
  4. Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
    1. wynagrodzenie ryczałtowe,
    2. płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
  5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
    • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
    • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    • Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

Ofertę Wykonawca może złożyć:

  1. w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy lub
  2. w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: rolnictwo@glucholazy.pl

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 09.09.2024r.

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

  1. Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
  2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn.: „Zakup, dostawa oraz montaż 6 lamp solarnych w Polskim Świętowie – II etap”

Uwaga!

Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz;
  2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl
  3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie  celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 
  5. Dane osobowe będą przechowywane,  przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
  6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:
    1. żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
    2. sprostowania danych osobowych,
    3. żądania usunięcia danych osobowych,
    4. żądania ograniczenia przetwarzania,
    5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    6. cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    7. wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    8. na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do swoich danych osobowych, zgromadzonych przez Zamawiającego w związku z ich przetwarzaniem.

Osoba do kontaktu: Mateusz Seretny tel. 77 40 92 132

PDFPolski Świętów 48-340 Głuchołazy dz. nr 460 402 435 - bud lamp solarnych - PR.pdf (163,13KB)
PDFProjekt budowlany Polski Swietow - LED.pdf (6,04MB)