Wykonanie okresowych przeglądów rocznych dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy oraz okresowych przeglądów rocznych obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu dróg gminnych
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
Wykonanie okresowych przeglądów rocznych dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy oraz okresowych przeglądów rocznych obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu dróg gminnych
(opisać przedmiot zamówienia: rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych lub ilość, liczba i rodzaj zamawianych dostaw)
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, dostawy, usługi*
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiot zamówienia polegać będzie na przeprowadzeniu okresowej kontroli (rocznej) dróg gminnych oraz obiektów mostowych znajdujących się w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy.
- Przeglądy dróg i mostów należy przeprowadzić zgodnie ze wszelkimi przepisami i normami obowiązującymi w przedmiotowym zakresie.
- Gmina Głuchołazy informuje, że do przeglądów zakwalifikowane zostały 82 drogi gminne, 50 obiektów mostowych znajdujących się w ciągu dróg gminnych oraz 27 dróg wewnętrznych.
W załącznikach do zapytania przedstawiono zestawienie dróg gminnych , obiektów mostowych oraz dróg wewnętrznych dla których należy wykonać okresowe przeglądy roczne.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy:
I ETAP
Część 1: Wykonanie okresowych przeglądów rocznych dróg gminnych przedstawionych w załączniku 1;
Część 2: Wykonanie okresowych przeglądów rocznych obiektów mostowych przedstawionych w załączniku 2;
Część 3: Wykonanie okresowych przeglądów rocznych dróg wewnętrznych przedstawionych w załączniku 3
II ETAP:
Część 1: Aktualizacja książki oraz wykonanie okresowego przeglądu dla dróg i obiektów przedstawionych w załączniku nr 4
Część 2 :Wykonanie przeglądu rozszerzonego obiektu mostowego, zlokalizowanego na działkach oznaczonych w ewidencji nr 316/2, 348 w miejscowości Sławniowice
Zakres wykonania poszczególnych części zamówienia obejmuje:
I ETAP
- Dla Część 1: Wykonanie okresowych przeglądów rocznych dróg gminnych (zgodnie z załącznikiem nr 1):
- przeprowadzenie przeglądów
- sporządzenie protokołów z przeglądów
- wykonanie tabeli zbiorczej zawierającej nazwy, nr drogi, uwagi stwierdzone podczas wykonywania przeglądów oraz stopień realizacji zaleceń z poprzedniego przeglądu
- wykonanie dokumentacji fotograficznej
- dokonanie wpisów do książek obiektów
- dostarczenie protokołów w formie papierowej (protokoły dla każdej drogi w jednym egzemplarzu)
- dostarczenie dokumentacji w formie elektronicznej – np. płyta DVD lub nośnik pamięci USB
- Dla Część 2: Wykonanie okresowych przeglądów rocznych obiektów mostowych i przepustów (zgodnie z załącznikiem nr 2):
- przeprowadzenie przeglądów
- sporządzenie protokołów z przeglądów
- wykonanie tabeli zbiorczej zawierającej nazwy, nr drogi, uwagi stwierdzone podczas wykonywania przeglądów oraz stopień realizacji uwag z poprzedniego przeglądu
- wykonanie dokumentacji fotograficznej
- dokonanie wpisów do książek obiektów
- dostarczenie protokołów w formie papierowej (protokoły dla każdej drogi w jednym egzemplarzu)
- dostarczenie dokumentacji w formie elektronicznej – np. płyta DVD lub nośnik pamięci USB
- Dla Części 3 : Wykonanie okresowych przeglądów rocznych dróg wewnętrznych (zgodnie z załącznikiem 3)
- przeprowadzenie przeglądów
- sporządzenie protokołów z przeglądów
- wykonanie tabeli zbiorczej zawierającej nazwy, nr drogi, uwagi stwierdzone podczas wykonywania przeglądów oraz stopień realizacji uwag z poprzedniego przeglądu
- Wykonanie dokumentacji fotograficznej
- dokonanie wpisów do książek obiektów
- dostarczenie protokołów w formie papierowej (protokoły dla każdej drogi w jednym egzemplarzu)
- dostarczenie dokumentacji w formie elektronicznej – np. płyta DVD lub nośnik pamięci USB
I ETAP
- Dla Część 1: Aktualizacja książki oraz wykonanie okresowego przeglądu (zgodnie z załącznikiem nr 4)
- wykonanie aktualizacji w zestawieniu zbiorczym danych technicznych odcinka drogi w zakresie:
- jej długości, zmiany rodzaju nawierzchni,
- ilości infrastruktury technicznej służącej do obsługi drogi (tj. kratki ściekowe i włazy studzienek kanalizacyjnych, wodospusty, i dylatacje, oznakowanie pionowe i poziome , bariery energochłonne, słupki i innego rodzaju zabezpieczenia pieszych, zatoki autobusowe, miejsca parkingowe i postojowe, pobocza, rowy, przepusty w zjazdach poprzecznych, przepusty w korpusie drogi, skrzyżowania z innymi drogami, oświetlenie drogowe, ograniczenia skrajni i torowiska przecinające drogę)
- zmiany nawierzchni i długości chodnika
- zmiany nawierzchni i długości ścieżek rowerowych
- wykonanie dokumentacji fotograficznej
- dokonanie wpisów do książek obiektów
- dostarczenie protokołów w formie papierowej (protokoły dla każdej drogi w jednym egzemplarzu)
- dostarczenie dokumentacji w formie elektronicznej – np. płyta DVD lub nośnik pamięci USB
- Dla Części 2: Wykonanie przeglądu rozszerzonego obiektu mostowego, zlokalizowanego na działkach oznaczonych w ewidencji nr 316/2, 348 w miejscowości Sławniowice
- przeprowadzenie przeglądu
- sporządzenie protokołu z przeglądu
-wykonanie tabeli zbiorczej zawierającej nazwy, nr drogi, uwagi stwierdzone podczas wykonywania przeglądów oraz stopień realizacji uwag z poprzedniego przeglądu
- Wykonanie dokumentacji fotograficznej
- dokonanie wpisów do książek obiektów
- dostarczenie protokołu w formie papierowej
- dostarczenie dokumentacji w formie elektronicznej – np. płyta DVD lub nośnik pamięci USB
Dodatkowe informacje:
- Protokoły z okresowej kontroli należy sporządzić zgodnie z treścią oraz załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom.
- Przeglądy dróg obejmują wykonanie oceny stanu technicznego wszystkich elementów drogi pasa drogowego i jego wyposażenia: jezdnie, oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (stałych), chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki postojowe, zjazdy publiczne; pobocza utwardzone i nieutwardzone, skarpy, odwodnienia ulic (studzienki deszczowe, ścieki, odwodnienia liniowe, rowy, przepusty średnicy do 150 cm), opracowanie protokołów z kontroli dla każdej drogi, podpisanych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane, przekazanie materiałów w postaci papierowej.
- Przeglądy obiektów mostowych obejmują ocenę stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu, ocenę jego estetyki oraz otoczenia, stwierdzenie wszystkich widocznych uszkodzeń obiektu i jego wyposażenia, sprawdzenie wykonania zaleceń z przeglądu poprzedniego, stwierdzenie ewentualnej konieczności wykonania ekspertyzy stanu technicznego, opracowanie protokołów z kontroli dla każdego obiektu, podpisanych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z załączeniem danych z przeglądów, przekazanie materiałów w postaci papierowej. Ilość obiektów mostowych objętych przeglądem - 50 szt.
- Należy przedstawić opis kryteriów przyjętej skali, przynajmniej 5 punktowej, dla oceny punktowej wyników przeglądu.
- Wykaz cech techniczno - eksploatacyjnych nawierzchni jakie należy rejestrować:
a) uszkodzenia powierzchniowe (ubytki, wyboje - w tym zapadnięte studzienki deszczowe i włazy kanalizacyjne, łaty, wgniecenia);
b) odkształcenia nawierzchni (koleiny, garby i przemieszczenia, zapadnięcia i osiadania nawierzchni);
c) spękania (połączenia technologiczne, spękania: liniowe, krawędziowe, poprzeczne, w śladach kół, siatkowe).
- Każda ocena, określająca stan techniczny drogi lub obiektu mostowego, dodatkowo powinna być opatrzona indywidualnym, odpowiednim dla danej sytuacji, opisem oraz ewentualnym komentarzem lub zaleceniem.
- Okresowa kontrola dróg gminnych oraz obiektów mostowych, zlokalizowanych w ciągu dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy (przegląd roczny), musi być wykonana zgodnie z zgodnie z art. 62 ust.l pkt 1 i 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawą o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r., ustawą prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r., rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych
- Dokumentację wskazaną w pkt. 2 Wykonawca przekaże Zamawiającemu w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz kompletną Dokumentację w wersji elektronicznej (pdf).
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
cena: 100%
inne: -------*
* podać jakie kryteria, jeżeli dotyczy
Warunki gwarancji i rękojmi: 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego
(określić warunki gwarancji)
- Pożądany termin realizacji zamówienia ETAPU I (Część 1, Część 2 i Część 3 ): do 21.08.2024r.
- Pożądany termin realizacji zamówienia ETAPU II (Część 1 i Część 2) Zamówienia : do 21.10.2024r.
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy**
- - wynagrodzenie ryczałtowe
- płatność częściowa:
- ETAP I przedmiotu zamówienia tj. po wykonaniu zamówienia Części 1, Części 2 i Części 3 do 21.08.2024r., płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku
- ETAP II przedmiotu zamówienia tj. po wykonaniu zamówienia Części 1 i Części 2 do 21.10.2024r., płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury lub rachunku
(określić istotne zapisy przyszłej umowy dotyczące realizacji zamówienia : terminy płatności, kary umowne za nienależyte wykonanie bądź odstąpienie od umowy itp.)
………………………………………………………………………………………………………….
** wpisać jeżeli dotyczy lub załączyć wzór umowy
Ofertę Wykonawca może złożyć:
- w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
- w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej* i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia* w terminie do dnia 26.07.2024 r.,
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Oświadczenie art. 7.docx (19,25KB)
Oświadczenie na potrzeby postępowania.docx (19,74KB)
Załącznik nr 1.docx (34,11KB)
Załącznik nr 2.docx (24,62KB)
Załącznik nr 3.docx (23,56KB)
Załącznik nr 4.docx (20,36KB)
załączniki.zip (52,96KB)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz;
2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:
1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
2) sprostowania danych osobowych,
3) żądania usunięcia danych osobowych,
4) żądania ograniczenia przetwarzania,
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed
jej cofnięciem,
7) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją ich niedopełnienia będzie brak możliwości realizacji sprawy.
9.Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w zautomatyzowanym procesie podejmowania decyzji oraz nie będą podlegały profilowaniu