Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zarządzenie nr 80-PR.19.2024 Burmistrza Głuchołaz

Zarządzenie Nr 80-PR.19.2024
Burmistrza Głuchołaz

z dnia 27 czerwca 2024 r.

w sprawie zmiany Zarządzenia nr 378-Pr.80.2015 w sprawie wprowadzenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U.2024 poz. 609 ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 378-Pr.80.2015 Burmistrza Głuchołaz z dnia 30 września 2015 r. wraz z późniejszymi zmianami, wprowadza się następujące zmiany:

1) W § 22 wyrażenie „Pracą Wydziału kieruje Kierownik Biura” zastępuje się wyrażeniem „Pracą Wydziału kieruje Naczelnik Biura”,

2) W § 32 wyrażenie „Pracą Urzędu Stanu Cywilnego kieruje Kierownik” zastępuje się wyrażeniem „Pracą Urzędu Stanu Cywilnego kieruje Kierownik a w jego zastępstwie Zastępca Kierownika”,

3) Zestawienie Ilości Etatów w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach stanowiące załącznik nr 2
do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Głuchołazach otrzymuje brzmienie zgodne

z Załącznikiem do niniejszego Zarządzenia.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2024 r.

PDFZarządzenie nr 80-PR.19.2024 Burmistrza Głuchołaz.pdf (265,89KB)