Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Głuchołazy III
Zapytanie ofertowe
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
„Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Głuchołazy III”
Lokalizacja realizacji zadania:
Teren Gminy Głuchołazy
Cel zamówienia:
Celem zamówienia jest zapytanie ofertowe na realizację zadania w zakresie naprawy i konserwacji placów zabaw, siłowni zewnętrznych i ścieżek zdrowia znajdujących się na terenie Gminy Głuchołazy w celu usunięcia usterek będących wynikiem zużycia, wandalizmu i działania warunków atmosferycznych. Wykaz usterek zawiera załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – protokoły z przeglądu i zdjęcia.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja placów zabaw, siłowni zewnętrznych i ścieżek zdrowia w celu usunięcia usterek będących wynikiem zużycia, wandalizmu i działania warunków atmosferycznych. Wykaz usterek zawiera załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – protokoły z przeglądu i zdjęcia.
2. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany zgodnie z:
- PN-EN 1176 1 :2008 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, część 1 : ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
- PN-EN 1176-7:2008 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, część 7: Wytyczne instalowania, kontroli, konserwacja i eksploatacji.
Uwagi:
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, zapewniając uzyskanie stałego efektu estetycznego i użytkowego wykonanego zamówienia oraz bezpieczeństwa użytkowników.
2. Malowanie powinno być wykonywane z użyciem specjalnych zewnętrznych farb do drewna posiadających właściwości ochronne w odniesieniu do czynników atmosferycznych i biologicznych.
3. Do malowania elementów metalowych należy wykorzystywać farby zabezpieczające przed korozją. Dotyczy to również elementów ocynkowanych wystawionych na intensywne działanie czynników atmosferycznych.
4. Nie stosować farb olejnych.
5. Zarówno farby przeznaczone do drewna, jak i te do metalu nie powinny zawierać substancji toksycznych oraz nie mogą być łatwopalne i być przeznaczone do malowania elementów placów zabaw.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z przedmiotem zamówienia poprzez wizję lokalną w terenie.
7. Przy wykonywaniu czynności remontowych należy stosować materiały posiadające odpowiednie atesty. Wszystkie materiały i elementy wbudowane mają posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty i być dopuszczone do wbudowania na placach zabaw oraz muszą być wolne od ostrych krawędzi
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w dostawy i usługi
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto - 100%
- Warunki gwarancji: 12 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
- Pożądany termin realizacji zamówienia: do dnia 19 lipca 2024 r.
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
1) wynagrodzenie ryczałtowe,
2) płatność po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, po otrzymaniu protokołu odbioru.
- Opis wymagań stawianych wykonawcy:
1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3) zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
lub
2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 25.06.2024r.
Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:
1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. „Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Głuchołazy III”.
Uwaga!
Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Formularz ofertowy-zał. nr 1.doc (42,50KB)
Wzór umowy_modernizacja placów zabaw.doc (75,00KB)
Załącznik 2 Oświadczenie-agresja Ukraina.docx (16,57KB)
Załącznik 3 Klauzula informacyjna RODO.doc (41,00KB)
Załącznik nr 4 Wykaz usterek.pdf (8,93MB)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz;
2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7.W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:
1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
2) sprostowania danych osobowych,
3) żądania usunięcia danych osobowych,
4) żądania ograniczenia przetwarzania,
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
7) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją ich niedopełnienia będzie brak możliwości realizacji sprawy.
9.Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w zautomatyzowanym procesie podejmowania decyzji oraz nie będą podlegały profilowaniu
Osoba do kontaktu: Angelika Drużbańska tel. 77 40 92 115/116