Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Świadczenie usług w zakresie dowozu uczestników do Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Głuchołazach na ul. Jana Pawła II 9

Zapytanie ofertowe

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia na:
„Świadczenie usług w zakresie dowozu uczestników do Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Głuchołazach
na ul. Jana Pawła II 9”

 

Lokalizacja realizacji zadania:

Gmina Głuchołazy

 

Cel zamówienia:

Zapytanie ofertowe na realizację zadania obejmującego prace budowlane dla zadania pn.  „Świadczenie usług w zakresie dowozu uczestników do Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Głuchołazach na ul. Jana Pawła II 9”.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Realizacja usługi pn. „Świadczenie usług w zakresie dowozu uczestników do Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Głuchołazach na ul. Jana Pawła II 9”.
  2. Przez dowóz, o którym mowa w ust. 1 rozumie się usługi transportowe w zakresie dowozu Seniorów, zamieszkałych na terenie Gminy Głuchołazy na zajęcia do Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Głuchołazach na ul. Jana Pawła II 9 oraz odwozu po zakończonych zajęciach w okresie od 1 lipca 2024r. do dnia 31 grudnia 2024r.
  3. Organizatorem usługi jest Gmina Głuchołazy (Zamawiający), Wykonawca wyłoniony w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonywać usługi przewozowe zgodnie z wyznaczonymi punktami odbioru i dowozu Seniorów, przy zachowaniu przepisów prawa o ruchu drogowym, prawa przewozowego, rozporządzenia w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, a także innych przepisów prawa dotyczących przewoźników.
  4. Wykonawca będzie wykonywał 2 kursy dziennie oraz będzie przewoził do 20 uczestników dziennie, z tym że:

1)    Kursy odbywać się będzie od poniedziałku do piątku.

2)    Pierwszy kurs rozpoczyna się o godz. 7:00, tak by wszyscy uczestnicy mogli rozpocząć zajęcia od godz. 8:00 w Dziennym Domu Pobytu Senior+.

3)   Drugi kurs końcowy odbywać się będzie po zakończeniu kursu uczestników od godz. 14:00.

5.    Wykaz Seniorów wraz z adresami miejsc odbioru zostanie przekazany Wykonawcy na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.

6.    Lokalizacja Seniorów do świadczenia usługi: Stary Las - 1osoba, Podlesie - 1 osoba, Charbielin - 2 osoby, Głuchołazy (12 osób): ul. Mickiewicza - 1 os, ul. Wyspiańskiego - 1 os., ul. Szymanowskiego - 1 os., ul. Powstańców Śląskich 1 os., ul. Kolejowa 1 os., ul. Tylna 5 os. /Stan na dzień zapytania ofertowego. Lokalizacje mogą ulec zmianie./

7.    Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w dowolnym okresie trwania zamówienia. Zmiana ta może mieć charakter trwały lub czasowy.

  1. Z uwagi na możliwość zwiększenia lub zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia zmianie może ulec wynagrodzenie Wykonawcy.
  1. Zmiana o której mowa w ust. 9 może polegać na zmianie trasy, zmianie godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć w Dziennym Domu Pobytu Senior+, rozkładu jazdy, zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości kursów (zmianie ilości dni kursów),  zmianie związanej z  koniecznością organizowania przejazdów zastępczych  na wyznaczonych odcinkach tras lub liniach zastępczych spowodowanej remontami dróg, utrudnieniami w ruchu, spowodowanymi awariami układu sieci drogowej lub z powodu innych przyczyn i potrzeb Zamawiającego.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do zapytania- wzór umowy.

 

Wymagania dotyczące pojazdów

Zamawiający wymaga świadczenia usługi stanowiącej przedmiot zamówienia pojazdem spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym i w przepisach wykonawczych do wymienionej ustawy, w szczególności wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.

 

Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę co najmniej 1 pojazdem podstawowym, którym będzie świadczona usługa posiadający co najmniej 7 miejsc ogółem, w tym 7 miejsc siedzących oraz co najmniej 1 pojazdem rezerwowym (zastępczym) posiadającym co najmniej 7 miejsc ogółem, w tym 7 miejsc siedzących.

 

Wykonawca powinien posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą. 

 

Pojazd będzie w pełni sprawny technicznie i będzie posiadał aktualne badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym.

 

Miesięczne zestawienie ilości wykonanych dowozów za dany okres będzie podstawą do rozliczeń wykonania usługi.

 

Dodatkowe koszty  Wykonawcy, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia:

  1. koszty wyposażenia,
  2. koszty eksploatacji pojazdu, badań technicznych, ubezpieczenia OC i NNW,
  3. inne koszy , które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi

 

Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
  2. Pożądany termin realizacji zamówienia: od 01.07.2024r. do dnia 31.12.2024r.
  3. Istotne warunki umowy lub wzór umowy:

1)     wynagrodzenie ryczałtowe,

2)     płatność po danym miesiącu, płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

-    posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

-    posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,

-    znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-    Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

 

Ofertę Wykonawca może złożyć:

1)    w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy

lub

2)    w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl

 

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 18.06.2024r.

 

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

1)   Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.

2)   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am  poinformowany a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn.: Świadczenie usług w zakresie dowozu uczestników do Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Głuchołazach na ul. Jana Pawła II 9”.

 

Uwaga!

Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

DOCFormularz ofertowy-zał. nr 1.doc (43,00KB)
DOCXZałącznik 2 Oświadczenie-agresja Ukraina.docx (17,26KB)
DOCZałącznik 3 Klauzula informacyjna RODO.doc (41,00KB)
DOCZałącznik nr 4 Wzór umowy.doc (80,50KB)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:

1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz;

2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl

3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;

4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;

5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7.W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:

1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,

2) sprostowania danych osobowych,

3) żądania usunięcia danych osobowych,

4) żądania ograniczenia przetwarzania,

5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

7) wniesienia skargi do organu nadzorczego.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją ich niedopełnienia będzie brak możliwości realizacji sprawy.

9.Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w zautomatyzowanym procesie podejmowania decyzji oraz nie będą podlegały profilowaniu

 

Osoba do kontaktu: Angelika Drużbańska  tel. 77 40 92 115/116