Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Modernizacja wiaty przystankowej w Sławniowicach

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:

"Modernizacja wiaty przystankowej w Sławniowicach"

 

 

Lokalizacja realizacji zadania:

Wiata przystankowa w Sławniowicach dz. nr 319/9 w ciągu drogi powiatowej nr DP 1624 O

 

Cel zamówienia:

Celem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce obecnego metalowego przystanku oraz zakup i montaż nowej wiaty przystankowej.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce obecnego metalowego przystanku, utylizacji materiałów powstałych z rozbiórki oraz zakup i montaż nowej wiaty przystankowej zadaszonej wykonanej z blachy ocynkowanej (kolor kremowy), dach płaski wykonany z blachy ocynkowanej (brązowy), w bocznej ścianie wbudowana szyba hartowana o grubości co najmniej 8 mm. Wiata wyposażona w ławkę, tabliczkę do rozkładu jazdy oraz kosz na śmieci w m. Sławniowice na działce nr 319/9 w ciągu drogi powiatowej nr DP 1624 O. Wiata o wymiarach minimalnych co najmniej: 310x130x240. Przed montażem wiaty należy przygotować/ uzupełnić płytę betonową (beton klasy B20) o grubości min. 15 cm z zachowaniem odpowiedniego poziomu oraz jakość powierzchni płyty oraz stóp fundamentowych. Wiatę należy ustawić na nawierzchni utwardzonej z pozostawieniem wolnej przestrzeni pomiędzy wiatą, a krawędzią jezdni minimum 1,5m zgodnie z instrukcją producenta. Jeżeli wystąpi przestrzeń pomiędzy postawioną wiatą a krawędzią zatoki należy powstałą przestrzeń uzupełnić kostką brukową lub betonem lub masą asfaltową, w taki sposób aby została zachowana powierzchnia płaska w celu łatwego dostępu do autobusu dla podróżujących. Rzut miejsca demontażu obecnej wiaty i montażu nowej wiaty stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczególnych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzeniem – Dz.U. z 2017 r., poz. 784) i uzyska jego zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych tj. Starostę Nyskiego.

Wykonawca winien zastosować materiały posiadające atesty, certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane.

Uwagi:

  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością.
  2. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy uwzględnić wszystkie  obowiązujące w tym zakresie przepisy i normy prawne.
  3. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się ze stanem faktycznym przedmiotowego zamówienia.

Wykonawca usługi zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:

  1. materiały niezbędne do realizacji zamówienia,
  2. koszty ubezpieczenia w czasie trwania robót i zabezpieczenia terenu budowy,
  3. dostarczenie atestów na wbudowane materiały po stronie wykonawcy,
  4. oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, wraz z niezbędną dokumentacją (jeśli jest wymagana),
  5. koszty organizacji zaplecza w czasie trwania robót wraz z kosztami energii, wody itp.,
  6. koszty dojazdu,
  7. koszty wywozu odpadów lub potwierdzenie, że zostały wywiezione na wysypisko,
  8. koszty pracy sprzętu, pojazdów mechanicznych, specjalistycznych urządzeń itp.,
  9. koszty związane z doprowadzeniem do stanu pierwotnego naruszonych części wspólnych obiektu, w tym m.in. terenów sąsiadujących, jeśli zostały zniszczone/uszkodzone, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,
  10. inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy.

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w roboty budowlanej.

Warunki postępowania:

  1. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy.
  2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto - 100%
  3. Warunki gwarancji: 24 miesiące od podpisania protokołu odbioru końcowego.
  4. Pożądany termin realizacji zamówienia: 31.07.2024 r.
  5. Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
    1. wynagrodzenie ryczałtowe,
    2. płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
  6. Opis wymagań stawianych wykonawcy:

  • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
  • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

Ofertę Wykonawca może złożyć:

  1. w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
    lub
  2. w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 21.05.2024 r.

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

  1. Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
  2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. "Modernizacja wiaty przystankowej w Sławniowicach".

Uwaga!

Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze art 22 Ustawy z dnia 14 grudnia 2018r. o ochronie danych osobowych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości :

W związku z zapisami art. 22 Ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 125), informuję, że:

  1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, kontakt : , tel. (77) 409-21-00.
  2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach jest Pan Paweł Będzmirowski - kontakt : , tel. (77) 409-21-43.
  3. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja statutowych i ustawowych zadań Gminy Głuchołazy. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym, a także w ramach sprawowania władzy publicznej.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na jej podstawie przetwarzane są dane podawane przez Pana/Panią dobrowolnie np. numer telefonu celem zapewnienia szybkiej i sprawnej komunikacji związanej z realizacją złożonego wniosku,
  • wykonywanie umowy, której jest Pan/Pani stroną lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
  • wypełnienie obowiązku wynikającego z przepisu prawa – art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
  • wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym przez administratora – art. 6. Ust. 1 lit. e RODO
  1. Na podstawie obowiązujących przepisów prawa, jeśli będzie to konieczne, Pana/Pani dane będą udostępniane innym administratorom, podmiotom przetwarzającym oraz osobom upoważnionym do przetwarzania danych osobowych, które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonać swoje obowiązki. Wymienieni odbiorcy danych zostaną zobowiązani do zachowania danych osobowych w poufności w procesie ich przetwarzania.
  2. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
  3. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wyznaczony przepisami prawa, w tym przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej.
  4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do :
    1. żądania dostępu do danych osoby, której dane dotyczą
    2. sprostowania danych osobowych,
    3. żądania usunięcia danych osobowych,
    4. żądania ograniczenia przetwarzania,
    5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    6. cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    7. wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją ich niedopełnienia będzie brak możliwości realizacji sprawy.
  6. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w zautomatyzowanym procesie podejmowania decyzji oraz nie będą podlegały profilowaniu

Osoba do kontaktu: Angelika Drużbańska tel. 77 40 92 115/116

PNGZałącznik - lokalizacja wiaty.png (574,60KB)
DOCZałącznik 1 - Oferta.doc (45,00KB)
DOCXZałącznik 2 - Oświadczenie-agresja Ukraina.docx (16,94KB)
DOCZałącznik 3 - Klauzula informacyjna RODO.doc (41,00KB)
DOCZałącznik 4 - Wzór Umowy.doc (76,50KB)