- Menu przedmiotowe
- Ogłoszenia, konkursy, zamówienia publiczne
- Zamówienia publiczne do kwoty 130 tys. zł
- 2024
Postępowanie o udzielenie zamówienia na: Poprawę nawierzchni dróg na terenie Gminy Głuchołazy
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
Poprawę nawierzchni dróg na terenie Gminy Głuchołazy
(opisać przedmiot zamówienia: rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych lub ilość, liczba i rodzaj zamawianych dostaw)
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, dostawy, usługi*
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest poprawa nawierzchni dróg na terenie Gminy Głuchołazy poprzez wbudowanie frezowiny asfaltowej
- Wykaz dróg stanowiących przedmiot zamówienia:
- Jarnołtówek droga do boiska dz. nr 506/2
- Konradów Kolonia Kaszubska dz. nr 503
- Bodzanów droga do pos. 231 dz. nr 848/37
- Zakres przedmiotu zamówienia na poszczególnych drogach obejmuje:
Jarnołtówek droga do boiska, dz. nr 506/2, o powierzchni ok 691 m²
- Załadunek frezowiny z miejsca jej składowania
- Mechaniczne korytowanie na głębokość ok. 4 cm wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez zamawiającego, na odległość do 1 km
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- Wykonanie nawierzchni z frezowiny - warstwa jezdni rozścielana mechanicznie o grubości po zagęszczeniu do 4 cm ze ścięciem poboczy na całej długości drogi, ok 230 mb, z nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych o wartości 2%, dwu lub jednostronnych, zależnie od warunków terenowych, dodatkowo uzgodnionych z Zamawiającym
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych ok 5 szt.
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych ok. 1 szt.
Konradów Kolonia Kaszubska dz. nr 503 , o powierzchni ok 558 m²
- Załadunek frezowiny z miejsca jej składowania (dz. nr 1702, ul. Powstańców Śląskich w Głuchołazach)
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- Wykonanie nawierzchni z frezowiny - warstwa jezdni rozścielana mechanicznie o grubości po zagęszczeniu do 6 cm z nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych o wartości 2%, dwu lub jednostronnych, zależnie od warunków terenowych, dodatkowo uzgodnionych z Zamawiającym
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych ok. 1 szt
Bodzanów droga do pos. 231 dz. nr 848/37, o powierzchni ok 530 m²
- Załadunek frezowiny z miejsca jej składowania (dz. nr 1702, ul. Powstańców Śląskich w Głuchołazach)
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
- Wykonanie nawierzchni z frezowiny - warstwa jezdni rozścielana mechanicznie o grubości po zagęszczeniu do 6 cm z nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych o wartości 2%, dwu lub jednostronnych, zależnie od warunków terenowych, dodatkowo uzgodnionych z Zamawiającym
- Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych ok. 2 szt.
Uwaga: Zamawiający informuje, że przed rozpoczęciem prac, elementy obce tj., zasuwy/studzienki zostaną zaznaczone przez właściciela sieci tj. Wodociągi sp. z o. o.
W przypadku kiedy wystąpią dodatkowe urządzenia, niezinwentaryzowane w terenie przez wściela sieci, Wykonawca jest zobowiązany do ich regulacji.
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
- Warunki gwarancji: 12 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
- Pożądany termin realizacji zamówienia: 28 czerwca 2024r.
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
- wynagrodzenie ryczałtowe
- płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia po uprzednim przeprowadzeniu i spisaniu protokołu odbioru stwierdzającego prawidłowe wykonanie robót płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
- wzór umowy
- Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
- w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
- w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej* i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia* w terminie do dnia 10.05.2024r.,
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Bodzanów frezowina.pdf (5,15MB)
formularz-asortymentowo-cenowy Frezowina.doc (76,00KB)
Jarnołtówek frezowina.pdf (5,30MB)
Konradów kol. kaszubska frezowina.pdf (4,68MB)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY.docx (12,97KB)
Umowa IE.2151.2......2024.MP Poprawa nawierzchni dróg na terenie Gminy Głucholazy frezowina.doc (102,50KB)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz;
2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:
1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
2) sprostowania danych osobowych,
3) żądania usunięcia danych osobowych,
4) żądania ograniczenia przetwarzania,
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed
jej cofnięciem,
7) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją ich niedopełnienia będzie brak możliwości realizacji sprawy.
9.Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w zautomatyzowanym procesie podejmowania decyzji oraz nie będą podlegały profilowaniu