Nabór na wolne stanowisko pracy - Aplikant w Straży Miejskiej w Głuchołazach Urząd Miejski w Głuchołazach
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
- Aplikant w Straży Miejskiej w Głuchołazach
Urząd Miejski w Głuchołazach
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- ukończone 21 lat,
- korzystanie w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- nienaganna opinia,
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- niekaralność sądowa za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- uregulowany stosunek do służby wojskowej,
- prawo jazdy /minimum kategoria B/,
- dyspozycyjność.
II. Wymagania dodatkowe:
- podstawowa znajomość aktów prawnych z zakresu samorządu gminnego oraz straży gminnych/miejskich,
- doświadczenie w pracy w służbach mundurowych /Policja, Wojsko, Żandarmeria Wojskowa, Straż Graniczna, itp./,
- znajomość zagadnień wynikających z postępowania w sprawach o wykroczenia oraz doświadczenie w tym zakresie,
- bardzo dobra znajomość topografii Gminy i miasta Głuchołazy,
- obsługa komputera i urządzeń biurowych w stopniu podstawowym.
- samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres,
- dodatkowym atutem będzie znajomość języka obcego, ukończony kurs /np. walki wręcz, pierwszej pomocy przed medycznej, inne/.
III. Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Strażach Gminnych
(Dz.U. z 2021 r. poz. 1763),
IV. Etapy naboru:
- etap I – składanie dokumentów przez kandydatów na stanowisko pracy, analiza złożonych dokumentów,
- etap II – test sprawności fizycznej wg załącznika nr 1,
- etap III – rozmowa kwalifikacyjna z zakresu znajomości: przepisów prawa dotyczących zakresu: działania straży miejskich, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu wykroczeń oraz przepisów praw o ruchu drogowym, topografii gminy i miasta Głuchołazy, inne.
V. Informacja o warunkach zatrudnienia:
- praca na czas nieokreślony (pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 6 miesięcy),
- miejsce pracy: siedziba Straży Miejskiej, Urząd Miejski w Głuchołazach, Rynek 15 oraz teren Gminy Głuchołazy,
- praca decyzyjna,
- praca zmianowa,
- praca w godzinach nocnych,
- praca w zmiennych warunkach atmosferycznych,
- praca wymagająca pełnej sprawności psychoruchowej,
- praca zespołowa,
- bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
- korzystanie z pojazdów służbowych w ramach obowiązków służbowych w tym
z samochodu uprzywilejowanego, - praca przy monitorze ekranowym,
- możliwość uczestnictwa w szkoleniach,
- konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 16 ust.2 i 3 oraz art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2022 r. poz. 530 z późn. zm.).
- odbycie szkolenia podstawowego kończącego się egzaminem /art. 25 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o Strażach Gminnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1763) - jeżeli kandydat takiego nie posiada.
VI. Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane uprawnienia, odbyte szkolenia itp.,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o niekaralności sądowej za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o posiadaniu nienagannej opinii,
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
- dowód osobisty, prawo jazdy do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej,
- książeczka wojskowa (kserokopia stron z wpisami, oryginał do wglądu),
- oświadczenie - klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji (załącznik do pobrania na stronie www.bip.glucholazy.pl – Nabory i konkursy na wolne stanowiska).
VII.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str.1) zwanego dalej RODO, informujemy:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz,
- sposoby kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Głuchołazy,
adres korespondencyjny 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek 15, tel. 77 40 92 142;
- przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) oraz c) unijnego rozporządzenia RODO w związku z procesem rekrutacji, tj. nabory na wolne stanowisko urzędnicze, nawiązaniem stosunku pracy i spełnieniem obowiązków z tym związanych ciążących na pracodawcy,
Jeżeli w dokumentach poda Pani/Pan dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. A RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie,
- Pani/Pana dane osobowe, będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru,
- przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, do ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem zawarcia umowy,
- realizacja praw, o których mowa powyżej, może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań Inspektorowi Ochrony Danych tel. 77/40 92 142,
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy prawa unijnego rozporządzenia RODO,
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa, umów powierzenia lub stosownych upoważnień,
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Dokumenty można przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Głuchołazach, 48–340 Głuchołazy, Rynek 15 lub składać w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, pokój nr 11. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko Aplikanta w Straży Miejskiej w Głuchołazach”. Termin składania ofert do dnia 04.03.2024 r. do godz. 1400. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77-409 21 06.
Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych lub wpłyną do Urzędu Miejskiego w Głuchołazach po terminie nie będą rozpatrywane e dalszym postępowaniu rekrutacyjnym.
Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.glucholazy.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.