Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie zakupowe w ramach postępowania obejmującego przeprowadzenie przeprowadzenie robót budowlano-montażowych zadania pn. ,,Ochrona witraży i odrestaurowanego wnętrza kościoła pw. św. Jerzego w Podlesiu przez montaż zewnętrznych okien"

Z A P Y T A N I E  Z A K U P O W E

 

w ramach postępowania prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności w celu udzielenia zamówienia obejmującego

przeprowadzenie robót budowlano-montażowych
w ramach zadania pn. ,,
Ochrona witraży i odrestaurowanego wnętrza kościoła pw. św. Jerzego w Podlesiu przez montaż zewnętrznych okien"

  1. Zamawiający:

Parafia Rzymskokatolicka p.w św. Jerzego w Podlesiu ul. Podlesie 1

tel. 660 782 718

e-mail: kraj.bartosz@gmail.com

  1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:

1. Nazwa przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane polegające na montażu ochronnych przeszkleń witraży kościoła parafialnego  w ramach zadania pn.: Ochrona witraży i odrestaurowanego wnętrza kościoła pw. św. Jerzego w Podlesiu przez montaż zewnętrznych okien"

Projekt uzyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Programu Polski Ład.

Podmiotem udzielającym dofinansowania w formie dotacji jest Gmina Głuchołazy.

2. Szczegółowy zakres zadania został opisany w dokumentacji technicznej i zaleceniach Powiatowego Konserwatora zabytków i stanowi Załącznik Nr 3 do zapytania zakupowego.

3.Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, w szczególności zgodnie z ustawą z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz ustawą Prawo budowlane.

4. Zamawiający wymaga wykonanie wizji lokalnej, której przeprowadzenie będzie możliwe po uprzednim ustaleniu terminu wizji z Zamawiającym. Wizja lokalna będzie potwierdzona protokołem podpisanym przez obie strony. Osobą do kontaktu w sprawie wizji jest proboszcz Parafii św. Jerzego w Podlesiu ks. Bartłomiej Krajewski tel. +48 660 782 718

5. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej /zapytaniu zakupowym zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający zaznacza, iż w przypadku wskazania w dokumentacji technicznej/zapytaniu zakupowym nazw  producentów,  nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia lub w inny podobny sposób, (z uwagi na specyfikę elementu i w sytuacji braku możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń) Wykonawca ma możliwość realizacji przedmiotu zamówienia zawierającego produkty, elementy lub rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia, materiały i rozwiązania powinny spełniać parametry określone w dokumentacji technicznej/zapytaniu zakupowym i nie powinny być gorsze od opisanych tam założeń.  Powyższe oznacza, iż produkty, urządzenia,  elementy,  rozwiązania proponowane przez Wykonawcę muszą doprowadzić do uzyskania efektu założonego przez Zamawiającego.

  1. Warunki zamówienia:
  1. Termin realizacji zamówienia:  31 maja 2024r.

Za wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie należy rozumieć zakończenie przez Wykonawcę prac i podpisanie z udziałem przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.

  1. Okres gwarancji: Na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały gwarancja wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny).

 

  1. Warunki płatności: zapłata za wykonanie zadania nastąpi w ciągu 30 dni od daty przedłożenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

 

  1. Okres związania ofertą: Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  1. Do przedmiotowego zamówienia nie mają zastosowania przepisy  Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu i ocena ich spełnienia:
  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 robotę budowlano-montażową polegającą na montażu okien w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków.

Zamawiający zastrzega, iż w celu potwierdzenia należytego wykonania zadania może zażądać od Wykonawcy przedłożenia  potwierdzenia wykonania wskazanego zadania w formie np. protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora.

2) posiadają potencjał techniczny,

       3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zadania.

  1. Ocena spełnienia warunków udziału.

w zakresie określonym w punkcie IV.1.1) - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia złożonego w Formularzu ofertowym oraz ewentualnego dostarczenia odpowiednich dokumentów,

  1. Kryteria oceny ofert:
  1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
  2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:

L.p.

Kryterium

Maksymalna liczba punktów (waga)

    1

Cena oferty brutto (C)

60

    2

Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały (G)

40

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt

       1) W ramach kryterium „Cena oferty brutto” (C) oferta może otrzymać do 60 pkt. Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca                najniższą cenę, a każda następna według poniższego wzoru:

                                                                          

C min

Pi (C) = ------------- x Max (C)

C i

gdzie:

Pi(C)- ilość punktów jakie otrzyma oferta „i" za kryterium "Cena brutto oferty"

C min- najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert

C i - cena oferty „i" – zgodnie z Formularzem ofertowym badanej oferty

Max (C) - maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za w/w kryterium.

W ramach ww. kryterium oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

       2) W ramach kryterium Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane                       materiały (G) liczony będzie  w okresach miesięcznych.

Najkrótszy możliwy okres gwarancjiwymagany przez Zamawiającego: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny ofert: 60miesiące od daty odbioru końcowego.

Zamawiający zastrzega, że długość okresu gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. W przypadku podania okresu gwarancji w innej jednostce czasu niż wymagana, Zamawiający przeliczy podany okres na pełne miesiące przyjmując, że miesiąc liczy odpowiednio: 4 tygodnie lub 30 dni, a zaokrąglenie zawsze nastąpi do pełnych miesięcy w dół.

Zamawiający zastrzega, że w przypadku jeżeli Wykonawca określi okres gwaranci jakościpoza zakresem (minimalnym) wskazanym przez Zamawiającego wówczas jego oferta zostanie odrzucona.

Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 60 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały”.

W przypadku kiedy Wykonawca nie poda (nie określi, pozostawi „puste miejsce”) lubwpisze:„-” lub „nie dotyczy” lub tym podobne informacje o równoważnym znaczeniu jego oferta zostanie odrzucona.

Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalnie 40 pkt ww/w kryterium.

Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą ze wzoru:

 

G i

 

Pi (G)  =

-------------

x   Max (G)

 

G max

 

  • Pi(G)-ilość punktów jakie otrzyma oferta „i"za kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały“

G max- najdłuższy, wskazany okres gwarancji, spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert

G i-Okres gwarancji zaproponowany w ofercie ocenianej „i" – zgodnie z Formularzem ofertowym

Max (G)- maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za w/w kryterium”

         3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta spełniająca warunki postępowania zakupowego z najwyższą liczbą punktów (PO)                 obliczoną na podstawie wzoru:

PO = PC + PG

gdzie:

PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,

 PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,

PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały.

  1.  Podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania zakupowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia tj.: podatki (w tym podatek VAT), transportu, ubezpieczenia, a w przypadku jeżeli ofertę składa osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej  również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie zleceniodawcy (Zamawiającego). W cenie  należy ująć wszystkie roboty i prace, gdziekolwiek je opisano lub zasugerowano w opisie przedmiotu zamówienia (czytając łącznie wszystkie dokumenty), ale również te, które nie zostały szczegółowo opisane lub zasugerowane, ale są niezbędne dla prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną, wykonania przedmiotu umowy i jego prawidłowego funkcjonowania.
  2.  Cena ma charakter ryczałtowy.
  3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej zostanie umieszczona na stronie internetowej Gminy Głuchołazy.

VI. Tryb zamówienia:

  1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania zakupowego.
  2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców (rozdział VI zapytania).
  5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść zapytania zakupowego, w szczególności w odpowiedzi na pytania do postępowania, które Wykonawcy mogą składać wyłącznie mailowo na adres kraj.bartosz@gmail.com do dnia 20 lutego 2024r. Modyfikacje, uzupełnienie zapytania zakupowego, odpowiedzi na pytania Wykonawców będą publikowane na stronie internetowej Gminy Głuchołazy.
  6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
  7. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania zakupowego i załączonych dokumentów.
  8. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

VII. Sposób oraz termin złożenia ofert:

  1. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.02 2024r. godz. 13 00 wyłącznie w formie pisemnej.
  2. Ofertę należy złożyć osobiście lub listownie za pośrednictwem operatora pocztowego  w siedzibie Gminy Głuchołazy: Urząd Miejski w Głuchołazach, 48-340 Głuchołazy Rynek 15, Sekretariat (Biuro podawcze) , I p. pok. nr 11.
  3. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Dotyczy zapytania zakupowego na: ,,„Ochrona witraży i odrestaurowanego wnętrza kościoła pw. św. Jerzego w Podlesiu przez montaż zewnętrznych okien.". Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania zakupowego.
  4. Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo do reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa zostanie odrzucona.
  5. Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych dokumentów, nie wypełnione w sposób wymagany niniejszym zapytaniem (brak opisania spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów wyboru oferty )), oferty zawierające błędy w obliczeniu ceny  lub  oferty złożone w inny sposób niż opisany w zapytaniu zakupowym  lub  po wyznaczonym terminie zostaną odrzucone.
  6. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty o brakujące elementy/dokumenty.
  7. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, 48-340 Głuchołazy Rynek 15, Sekretariat (Biuro podawcze) , I p. pok. nr 11.
  8. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

VIII. Ochrona danych osobowych:

  1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy jest  Parafia Rzymskokatolicka p.w św. Jerzego w Podlesiu ul. Podlesie 1
  2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z Proboszczem Parafii.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia niniejszego  postępowania zakupowego oraz w celu archiwizacji.
  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zakupowego.
  5. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  6. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

Załączniki:

Zapytanie zakupowe:

PDFZapytanie zakupowe Podlesie.pdf (859,90KB)
 

Formularz ofertowy:

DOCXFormularz ofertowy.docx (53,04KB)


Wzór umowy:

PDFProjekt umowy - zał. nr 2.pdf (805,40KB)
 

Dokumentacja techniczna i zalecenia Powiatowego Konserwatora zabytków:

PDFDokumentacja techniczna Podlesie.pdf (311,54KB)
PDFZalecenia konserwatorskie Podlesie.pdf (1,32MB)
 

Informacja o wyniku postępowania:

PDFInformacja o wyniku postępowania Podlesie.pdf (305,42KB)