Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Odpowiedź z dnia 13.12.2023 r.

W nawiązaniu do wolnego wniosku Komisji z dnia 20 listopada 2023 r. (BRM.0012.6.49.2023) pkt 3a. w sprawie zmiany organizacji ruchu na ul. Matejki w Głuchołazach, w celu rozładowania natężenia ruchu komunikacyjnego - przekazuję w załączeniu odpowiedź Wydziału Inwestycji i Eksploatacji tut. Urzędu:

Nawiązując do rozstrzygnięć Burmistrza Głuchołaz (Wyciąg z protokołu Nr 592/2023 sporządzonego z rozstrzygnięć podjętych przez Burmistrza Głuchołaz w dniu 28 listopada 2023 r.) w sprawie rozpatrzenia wniosku Komisji Rady Miejskiej, uprzejmie informuję co w sprawie.

Na posiedzeniu Komisji Turystyki Sportu i Bezpieczeństwa Publicznego w dniu 20 listopada 2023r. złożyła wniosek w sprawie zmiany organizacji ruchu na ul. Matejki w Głuchołazach, w celu rozładowania natężenia ruchu komunikacyjnego.

Zlecone zostało opracowanie projektu organizacji ruchu w zakresie ul. Matejki pod kątem poprawy rozładowania natężenia ruchu komunikacyjnego i zwiększenia bezpieczeństwa na czas remontu drogi krajowej nr 40. Po zatwierdzeniu projektu organizacji ruchu zostanie wprowadzone oznakowanie na w/w drodze.