Nabór na wolne stanowisko pracy referenta w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
BURMISTRZ GŁUCHOŁAZ
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
referenta
w Biurze Rady Miejskiej
Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie: średnie, wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych i posiadanie pełni praw publicznych,
- biegła obsługa programów komputerowych, w tym pakiet Office (Word, Excel),
- Wymagania dodatkowe:
- ogólna znajomość zagadnień uregulowanych ustawami: o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, Statutu Gminy Głuchołazy,
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej związanej z obsługą kancelaryjną Rady Miejskiej,
- kreatywność, odpowiedzialność, systematyczność, rzetelność, zaangażowanie, komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres.
- Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
Do zakresu obowiązków referenta w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Głuchołazach należeć będzie realizacja zadań Wydziału określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Głuchołazach dostępnym na stronie internetowej
www.bip.glucholazy.pl) a w szczególności na wykonywaniu:
- czynności związanych z przygotowywaniem Radnym Rady Miejskiej materiałów na sesje Rady Miejskiej,
- czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji Rady Miejskiej i Komisji Rady Miejskiej,
- protokołowania posiedzeń sesji Rady Miejskiej i Komisji Rady Miejskiej oraz sporządzaniu dokumentacji z ich przebiegu i ustaleń,
- pracy w programie informatycznym dedykowanym obsłudze sesji Rady Miejskiej,
- prowadzeniu rejestru interpelacji i wniosków radnych,
- obsługi BIP w zakresie spraw realizowanych przez Radę Miejską, Komisje Rady Miejskiej, oraz radnych,
- archiwizowaniu dokumentów Rady Miejskiej.
Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych przekroczył 6 %.
- Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca odbywać się będzie o obiekcie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach przy ul. Rynek 15, jak również na terenie Gminy Głuchołazy. Występuje praca przy komputerze powiązana z obsługą urządzeń biurowych. Budynek trzypiętrowy wyposażony w windę.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o niekaralności sądowej za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji –
- (załącznik do pobrania na stronie www.bip.glucholazy.pl – Nabory i konkursy na wolne stanowiska).
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119, str.1) zwanego dalej RODO, informujemy:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz;
- sposoby kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych w Gminie Głuchołazy:
adres korespondencyjny 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek 15, tel. 77 40 92 142;
- przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) oraz c) unijnego rozporządzenia RODO w związku z procesem rekrutacji, tj. nabory na wolne stanowisko urzędnicze, nawiązaniem stosunku pracy i spełnieniem obowiązków z tym związanych ciążących na pracodawcy;
Jeżeli w dokumentach poda Pani/Pan dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. A RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie;
- Pani/Pana dane osobowe, będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru;
- przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, do ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
- podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem zawarcia umowy;
- realizacja praw, o których mowa powyżej, może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań Inspektorowi Ochrony Danych tel. 77/40 92 142;
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy prawa unijnego rozporządzenia RODO;
- Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa, umów powierzenia lub stosownych upoważnień;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z napisem „Nabór na stanowisko referenta w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Głuchołazach ” w siedzibie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach, Rynek 15 p. 11 (sekretariat) w terminie do dnia 27 listopada 2023 r. do godz. 14ºº Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu, zostaną odesłane kandydatom. Kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www. bip.glucholazy.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach, Rynek 15.