Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Montaż 20 lamp solarnych przy drodze transportu rolnego Biskupów - Burgrabice w systemie zaprojektuj i wybuduj

 ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:

Montaż 20 lamp solarnych przy drodze transportu rolnego Biskupów - Burgrabice
w systemie zaprojektuj i wybuduj”

 

Lokalizacja realizacji zadania:

droga transportu rolnego Biskupów- Burgrabice (dz. nr 221 - Biskupów, nr 765 - Burgrabice)


Cel zamówienia:

Celem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane w zakresie rozbudowy drogi w zakresie oświetlenia - montażu 20 lamp solarnych przy drodze transportu rolnego Biskupów- Burgrabice (dz. nr 221- Biskupów, nr 765- Burgrabice) w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.


Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane w zakresie rozbudowy drogi w zakresie oświetlenia - montażu 20 lamp solarnych przy drodze transportu rolnego Biskupów- Burgrabice (dz. nr 221- Biskupów, nr 765- Burgrabice) w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.  Budowy lamp solarnych oświetleniowych zasilanych panelami fotowoltaicznymi w przy drodze transportu rolnego Biskupów- Burgrabice winna zostać wykonana na podstawie przepisów prawa budowlanego, w tym z dokonaniem skutecznego zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Nysie.

Opracowana dokumentacja projektowa winna wskazywać rozmieszczenie lamp przy domostwach (obszarze zabudowanym).

Zamawiający przyjmuje minimalne parametry techniczne lamp:

  1. słup min. 8 m,

  2. oprawa uliczna solarna LED o mocy min. 45W

  3. strumień światła min. 4000lm

  4. barwa światła zimna, klasa szczelności IP65

  5. kąt świecenia min. 120o

  6. oprawa zasilana panelem fotowoltaicznym

  7. certyfikat jakości/deklaracja zgodności dopuszczenia do użytkowania

UWAGA: Zaproponowane przez dostawcę urządzenia muszą spełniać minimalne parametry techniczne lamp. Należy zaprojektować i zabudować urządzenia równoważne tj. charakteryzujące się identycznymi parametrami funkcjonalnymi, o jakości nie gorszej niż zaproponowane.

W ramach zadania należy sporządzenie w szczególności dokumentacji projektowej, w tym:

  1. Projekt zagospodarowania terenu - 4 egz. w wersji papierowej,

  2. Kosztorys inwestorski - po 2 egz. w wersji papierowej,

  3. Przedmiar robót - po 2 egz. w wersji papierowej,

  4. Kompletna Dokumentacja w wersji elektronicznej (pdf, ath, dwg) - na nośniku: płyta CD lub DVD.

Kompletną dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z potrzebami Zamawiającego oraz przepisami prawa, w tym m. in.:

  1. Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454);

  2. ustawą Prawo Zamówień Publicznych z dnia 22 lipca 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710);

  3. ustawą Prawo Budowlanego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351).

Uwagi i obowiązki Wykonawcy:

  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością .

  2. Wykonawca winien uzyskać wszelkie zezwolenia w celu realizacji przedmiotu zamówienia.

  3. Przy wykonywaniu dokumentacji należy uwzględnić wszystkie obowiązujące w tym zakresie przepisy i normy prawne.

  4. Wykonawca zobowiązuje się do konsultowania z Zamawiającym na każdym etapie opracowywanej dokumentacji rozwiązań, które mają istotny wpływ na koszty inwestycji.

  5. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie lokalizacji lamp.

  6. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody Zamawiającego na zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania zwłaszcza techniczne, materiałowe i użytkowe.

  7. Wykonawca powinien zastosować w dokumentacji rozwiązania skutkujące optymalizacją kosztów inwestycji.

  8. Wykonawca na prośbę Zamawiającego powinien uzupełnić szczegóły dokumentacji projektowej.

  9. Opracowanie dokumentacji zgodnie z wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  10. Cena opracowania podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty uzyskania niezbędnych, wymaganych uzgodnień, opinii właściwych jednostek oraz koszty materiałów wyjściowych i pomocniczych do wykonania przedmiotu zamówienia .

  11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy.

Wykonawca zadania zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:

  1. materiały niezbędne do realizacji zamówienia,

  2. koszty ubezpieczenia w czasie trwania robót i zabezpieczenia terenu budowy,

  3. dostarczenie atestów na wbudowane materiały po stronie wykonawcy,

  4. oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót, wraz z niezbędną dokumentacją (jeśli jest wymagana),

  5. koszty organizacji zaplecza w czasie trwania robót wraz z kosztami energii, wody itp.,

  6. koszty dojazdu,

  7. koszty wywozu odpadów lub potwierdzenie, że zostały wywiezione na wysypisko,

  8. koszty pracy sprzętu, pojazdów mechanicznych, specjalistycznych urządzeń itp.,

  9. koszty związane z doprowadzeniem do stanu pierwotnego naruszonych części wspólnych obiektu, w tym m.in. terenów sąsiadujących, jeśli zostały zniszczone/uszkodzone, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,

  10. inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy.

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi.

Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto - 100%

  2. Warunki gwarancji: 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego

  3. Pożądany termin realizacji zamówienia: 20.12.2023 r.

  4. Istotne warunki umowy lub wzór umowy:

    1. wynagrodzenie ryczałtowe,

    2. płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

  5. Opis wymagań stawianych wykonawcy:

    • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

    • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,

    • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

    • Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

Ofertę Wykonawca może złożyć:

  1. w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
    lub

  2. w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej:

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 09.11.2023 r.

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

  1. Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.

  2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. „Montaż 20 lamp solarnych przy drodze transportu rolnego Biskupów- Burgrabice w systemie zaprojektuj i wybuduj”.

Uwaga!

Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze art 22 Ustawy z dnia 14 grudnia 2018r. o ochronie danych osobowych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości :

W związku z zapisami art. 22 Ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 125), informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej w Głuchołazach ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy .

    1. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych , nr tel. 77 40 92 143. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych .

  2. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań ustawowych Straży Miejskiej na podstawie. art. 10.1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 928 z późn. zm.). Straż Miejska zgodnie z art. 10a Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 928 z późn. zm.): w celu realizacji ustawowych zadań Straż Miejska może przetwarzać dane osobowe, bez wiedzy i zgody osoby, której dane te dotyczą, uzyskane:

    1. w wyniku wykonywania czynności podejmowanych w postępowaniu w sprawach o wykroczenia;

    2. z rejestrów, ewidencji i zbiorów, do których straż posiada dostęp na podstawie odrębnych przepisów

  3. Osoba, której dane dotyczą, posiada prawo:

    1. do wniesienia do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych skargi w przypadku naruszenia praw osoby w wyniku przetwarzania danych osobowych, Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa;

    2. Do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania lub usunięcia danych osobowych, lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu procesu przetwarzania wskazanego w pkt 3 oraz terminów przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, nie krócej niż okresy zgodne z kategoriami archiwalnymi, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

  5. Odbiorcą danych osobowych będą uprawnione jednostki organizacyjne Gminy Głuchołazy, inne podmioty na podstawie przepisów prawa. Dodatkowo dane mogą być dostępne dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.

  6. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.


Osoba do kontaktu: Angelika Drużbańska tel. 77 40 92 115/116

DOCZałącznik nr 1 - oferta - lampy solarne.doc (45,00KB)
DOCXZałącznik nr 2 - oświadczenie - lampy solarne.docx (16,91KB)
DOCZałacznik nr 3 - umowa - lampy solarne.doc (198,00KB)
DOCZałącznik nr 4 - Klauzula informacyjna RODO.doc (41,00KB)