Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Las na dz. nr 815- II etap

Zapytanie ofertowe

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia na:
 „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Las na dz. nr 815- II etap”

 

Lokalizacja realizacji zadania:

- m. Stary Las: dz. nr 815, rozbudowa od słupa istniejącego nr 259/9/o do słupa nowoprojektowanego nr 259/12/o

 

Cel zamówienia:

Celem zamówienia jest zapytanie ofertowe na realizację zadania obejmującego rozbudowę oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Las na dz. nr 815, rozbudowa od słupa istniejącego nr 259/9/o do słupa nowoprojektowanego nr 259/12/o.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania obejmującego rozbudowę oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Las na dz. nr 815, rozbudowa od słupa istniejącego nr 259/9/o do słupa nowoprojektowanego nr 259/12/o, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1, w tym:

Część 1: rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Las na dz. nr 815 (wycena robót budowlanych w zakresie kabla wraz z słupami i oprawami tj. od słupa istniejącego nr 259/9/o do słupa nowoprojektowanego nr 259/12/o),

Część 2: rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Las na dz. nr 815 (wycena robót budowlanych w zakresie kabla tj. od słupa istniejącego nr 259/9/o do słupa nowoprojektowanego nr 259/11/o – kabel NA2XY-J 4X 35mm2).

Przedmiotowy zakres robót budowlanych posiada pozwolenie na budowę.

 

Zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarze robót (UWAGA! przedmiar przedstawia pełny zakres dokumentacji projektowej. Zamawiający planuje wykonać odcinek dobudowy oświetlenia od słupa istniejącego nr 259/9/o do słupa nowoprojektowanego nr 259/12/o na dz. nr 815 w Starym Lesie)  stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

 

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy.

 

Uwagi:

  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością.
  2. Wykonawca winien uzyskać wszelkie zezwolenia w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
  3. Przy wykonywaniu dokumentacji należy uwzględnić wszystkie  obowiązujące w tym zakresie przepisy i normy prawne.

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w roboty budowlanej

 

Warunki postępowania:

  1. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy.
  2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
  3. Warunki gwarancji: 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
  4. Pożądany termin realizacji zamówienia: 15.12.2023r.
  5. Istotne warunki  umowy lub wzór umowy:

1)    wynagrodzenie ryczałtowe,

2)    płatność częściowa do wysokości 70% wartości umowy oraz płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

-    posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

-    posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,

-    znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-    Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

 

Ofertę Wykonawca może złożyć:

1)   w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy

lub

2)   w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl

 

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 12.10.2023r.

 

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.

2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. „Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Stary Las na dz. nr 815- II etap”.

DOCFormularz ofertowy-zał. nr 1.doc (42,00KB)
ODToświadczenie.odt (7,72KB)
ZIPOświetlenie Stary Las.zip (6,21MB)
PDFPrzedmiar_całość dz. nr 815.pdf (215,28KB)
PDFStary Las_zakres przedmiotu zamówienia.pdf (554,88KB)

 

Uwaga!

Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

 

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze art 22 Ustawy z dnia 14 grudnia 2018r. o ochronie danych osobowych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości :

W związku z zapisami art. 22 Ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 125), informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej w Głuchołazach ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy .
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych iod@glucholazy.pl, nr tel. 77 40 92 143. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych .
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań ustawowych Straży Miejskiej na podstawie. art. 10.1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 928 z późn. zm.). Straż Miejska zgodnie z art. 10a Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 928 z późn. zm.): w celu realizacji ustawowych zadań Straż Miejska może przetwarzać dane osobowe, bez wiedzy i zgody osoby, której dane te dotyczą, uzyskane:
    1. w wyniku wykonywania czynności podejmowanych w postępowaniu w sprawach o wykroczenia;
    2. z rejestrów, ewidencji i zbiorów, do których straż posiada dostęp na podstawie odrębnych przepisów
  4. Osoba, której dane dotyczą, posiada prawo:
    1. do wniesienia do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych skargi w przypadku naruszenia praw osoby w wyniku przetwarzania danych osobowych, Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa;
    2. Do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania lub usunięcia danych osobowych, lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu procesu przetwarzania wskazanego w pkt 3 oraz terminów przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, nie krócej niż okresy zgodne z kategoriami archiwalnymi, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  6. Odbiorcą danych osobowych będą uprawnione jednostki organizacyjne Gminy Głuchołazy, inne podmioty na podstawie przepisów prawa. Dodatkowo dane mogą być dostępne dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.
  7. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

 

Osoba do kontaktu: Angelika Drużbańska  tel. 77 40 92 115/116