- Menu przedmiotowe
- Ogłoszenia, konkursy, zamówienia publiczne
- Zamówienia publiczne do kwoty 130 tys. zł
- 2023
Sporządzenie opinii/ekspertyzy w zakresie hydrologii, stosunków wodnych i melioracji
Przedmiotem zapytania ofertowego jest realizacja zadania pod nazwą:
„Sporządzenie opinii/ekspertyzy”
Lokalizacja:
Miejscowość Pokrzywna, gmina Głuchołazy
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie ekspertyzy/opinii biegłego/ specjalisty w zakresie hydrologii, stosunków wodnych i melioracji wodnych na potrzeby postępowania administracyjnego w sprawie o wydanie na podstawie art. 234 ustawy Prawo wodne decyzji nakazującej właścicielowi gruntu tj. działek nr 58, 56/9 położonych w miejscowości Pokrzywna przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegających szkodom na działce sąsiedniej tj. działce 57, położonej w miejscowości Pokrzywna,
- Przedmiot opracowania zostanie wykonany przez Wykonawcę legitymującego się wykształceniem w zakresie hydrologii, melioracji wodnej lub posiadającego wiedzę specjalistyczną w powyższym zakresie, popartą stosownymi dokumentami/ certyfikatami/ dyplomami uprawniającymi do sporządzania tego typu opinii/ ekspertyz,
- Zakres zamówienia obejmuje sporządzenie opinii/ ekspertyzy, w której określone zostaną następujące kwestie:
- czy na działce nr 58 i 56/9 doszło do zmiany stosunków wodnych na gruncie, jaka jest przyczyna powstania ewentualnej zmiany i kto jest za jej zaistnienie odpowiedzialny;
- czy na działce nr 57 zaistniała realna szkoda, która jest konsekwencją- zmiany stanu wody powstałej na działce nr 58 i 56/9;
- związek przyczynowo- skutkowy pomiędzy zmianą spowodowaną na działce nr 58 i 56/9 (jeśli takową stwierdzono), a szkodą powstałą na działce nr 57 (jeśli takową stwierdzono);
- w przypadku wskazania, że nastąpiła zmiana stanu wody na dz. nr 58 i 56/9: wskazanie szczegółowego rozwiązania mającego na celu przywrócenie poprzedniego stanu wody.
- Opracowanie powinno zawierać:
- opis istniejącego stanu wody na gruncie stanowiącym działki nr 58, 56/9 i 57
w Pokrzywnej; - dokumentację fotograficzną obecnej sytuacji na działkach objętych opracowaniem;
- informacji czy nastąpiła zmiana stanu wody na działce nr 57, na czym ta zmiana polega i jakie są jej przyczyny, kiedy/ od jakiego okresu wytypuje ta zmiana, czy zmiana została wywołana działaniami właściciela działki nr 58 i 56/9 czy innymi czynnikami (wskazać jakimi);
- informacja o rodzaju/ typie szkody, która realnie wystąpiła na dz. nr 57;
- podanie związku przyczynowo- skutkowego pomiędzy wystąpieniem zmiany stanu wody na działce nr 58 i 56/9 (jeśli takową stwierdzono), a szkodą powstałą na działce nr 57 (jeśli takową stwierdzono);
- informacji (analizy) czy istniejąca droga gminna i jej użytkowanie stanowiąca działkę nr 57 powoduje zmianę stanu wody na działce nr 58 i 56/9 ;
- podanie rozwiązania mającego na celu przywrócenie poprzedniego stanu wody na działkach nr 58, 56/9 i 57, podanie jakie prace lub urządzenia należy wykonać, wskazanie zakresu czynności oraz podmiotu zobowiązanego do ich wykonania.
- opis istniejącego stanu wody na gruncie stanowiącym działki nr 58, 56/9 i 57
- Wykonawca dostarczy Zamawiającemu ekspertyzę/ opinię w dwóch egzemplarzach
w wersji papierowej oraz jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej (w formacie pdf oraz pliki źródłowe). - Wykonawca będzie miał obowiązek ustosunkować się pisemnie do uwag wniesionych do sporządzonego opracowania przez organ prowadzący postępowanie i strony postępowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia
w sprawie oraz udzielenie odpowiedzi na pytania stawiane przez SKO, WSA lub NSA, jeżeli takie się pojawią w trakcie trwania postępowania administracyjnego. - W ramach sporządzania ekspertyzy/ opinii Zamawiający przeprowadzi dowód
z oględzin terenowych z udziałem Wykonawcy oraz opcjonalnie rozprawy administracyjną.
II. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
- Oferty cenową należy złożyć na adres mailowy:
- W ofercie należy zawrzeć cenę brutto, w tym ceny netto i podatek VAT. W cenie należy uwzględnić sporządzenie zleconej dokumentacji, wykonanie wszelkich działań związanych
z jej wykonaniem w tym oględziny w terenie oraz opcjonalnie rozprawy administracyjnej. - Do oferty należy załączyć skan uprawnień Wykonawcy do sporządzenia przedmiotu zamówienia.
Wraz z podpisaniem umowy Wykonawca zostanie powołany na biegłego postanowieniem Burmistrza Głuchołaz.
III. WARUNKI POSTĘPOWANIA:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za całość zadania – 100%;
- Pożądany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2023r.
- Istotne warunki umowy:
- wynagrodzenie ryczałtowe za w/w zadanie;
- płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury/rachunku, płatne do 30 dni, od daty wpływu prawidłowo wystawionego dokumentu;
IV. OFERTĘ WYKONAWCA MOŻE ZŁOŻYĆ:
- w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
- w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej:
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 12.10.2023 r. do godz. 12:00.
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze rozeznanie cenowe rynku ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Osoba do kontaktu: Urszula Skubańska, tel. 77 40 92 132