Modernizacja drogi gminnej w Gierałcicach ( posesje 3-10) w ramach programu Odnowa Wsi
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
Modernizacja drogi gminnej w Gierałcicach ( posesje 3-10) w ramach programu Odnowa Wsi.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja zadania polegającego na modernizacji drogi na odcinku 165 m2 w miejscowości Gierałcice nr dz. 429/2.
2. Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót który stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
3. W trakcie budowy drogi należy stosować materiały posiadające stosowne aprobaty techniczne oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie drogowym i sanitarnym (zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych).
4. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami oraz sztuką budowlaną.
2. Miejsce realizacji zadania:
Miejscem realizacji zadania jest dz. nr 429/2, obręb Gierałcice.
Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia
( opisać przedmiot zamówienia: rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych lub ilość, liczba i rodzaj zamawianych dostaw )
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, dostawy, usługi*.
4. Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
cena 100%
- Warunki gwarancji:
Okres wymaganej gwarancji: 36 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego
Okres rękojmi: minimum 36 miesięcy, liczony od daty odbioru końcowego
- Pożądany termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zadania, określa się maksymalnie do 30.11.2023 r
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
Wynagrodzenie ryczałtowe Płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu umowy
- Ofertę Wykonawca może złożyć:
- w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej rolnictwo@glucholazy.pl
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 13.10.2023 r., do godziny 1000
Gierałcice - droga z płyt —PRZEDMIAR.pdf (133,55KB)
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz;
2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7.W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:
1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
2) sprostowania danych osobowych,
3) żądania usunięcia danych osobowych,
4) żądania ograniczenia przetwarzania,
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,