Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla budowy ścieżki rowerowej przy ul. Kolejowej w miejscowości Głuchołazy

Zapytanie ofertowe

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:

Sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla budowy ścieżki rowerowej przy ul. Kolejowej w miejscowości Głuchołazy

w ramach zadania inwestycyjnego pn.:

„Budowa systemu ścieżek i tras rowerowych Głuchołazy-Nysa”

 

 

Lokalizacja realizacji zadania :

Ścieżka rowerowa stanowiąca przedmiot niniejszego zapytania zlokalizować należy na dz. nr 200/3 przy ul. Kolejowej w miejscowości Głuchołazy .

 

Cel zamówienia :

Niniejsze zapytanie ofertowe obejmuje sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy ścieżki rowerowej, która zlokalizowana będzie na dz. nr 200/3 przy ul. Kolejowej w miejscowości Głuchołazy .

 

Opis przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy ścieżki rowerowej przy ul. Kolejowej w miejscowości Głuchołazy.

Program Funkcjonalno-Użytkowy powinien zawierać wszelkie niezbędne składowe wynikające z ustaw, rozporządzeń oraz norm w zakresie zawartości PFU.

 

Długość odcinka dla którego należy sporządzić Program Funkcjonalno-Użytkowy ma ok. 230 mb.

 

Program Funkcjonalno-Użytkowy należy sporządzić zgodnie z :

- zasadami sztuki budowlanej

- współczesna wiedzą techniczną

- obowiązującymi normami i przepisami branżowymi

- ustawa Prawo budowlane

- rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego

- rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie

- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie

- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego

- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym

- ustawą Prawo Zamówień Publicznych ze szczególnym uwzględnieniem art. 29 ust. 1-3 oraz ust. 5 art. 30 ust. 1-4, ust. 8 pkt 1, ust. 9 pkt, w szczególności dot. zakazu wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz z uwzględnieniem faktu, że zamawiana dokumentacja zostanie użyta przez Zamawiającego między innymi jako opis przedmiotu zamówienia na wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych.

 

Wspólny słownik zamówień CPV:

71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

 

Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje m. in. :

Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) powinien zostać sporządzony zgodnie ze wszelkimi normami i wytycznymi w zakresie zawartości Programu Funkcjonalno-Użytkowego i powinien zawierać m. in.:

a) stronę tytułową, która obejmuje:

- nazwę zadania

- lokalizację zadania

- kody CPV dla zakresu robót

- dane Zamawiającego

- autorów PFU

b) część opisową oraz rysunkową, która obejmuje:

- opis przedmiotu zamówienia

- opis wymagań stawianych przez Zamawiającego

- Projekt Zagospodarowania Terenu wraz z rozwiązaniami branży drogowej oraz oświetlenia ulicznego

- przekroje konstrukcyjne wraz z proponowanymi wymiarami ścieżki rowerowej

- projekt stałej organizacji ruchu

- inwentaryzacja zieleni ze szczególnym uwzględnieniem zieleni potencjalnie ingerującej w

przebieg ścieżki rowerowej

- badania geologiczne w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji

- lokalizację sieci i urządzeń zewnętrznych i podziemnych wraz z uzyskaniem akceptacji zaproponowanych rozwiązań wydane przez gestorów sieci

- opis rozwiązań technicznych

- propozycje rozwiązań materiałowych

- mapę do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000

c) część informacyjną, która obejmuje:

- dokumenty i informacje niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych

- dokumenty i informacje niezbędne do sporządzenia zestawienia kosztów i kosztorysów zaprojektowanych robót budowlanych

 

Program Funkcjonalno-Użytkowy należy sporządzić i dostarczyć Zamawiającemu w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz należy dostarczyć kompletne PFU w formie elektronicznej ( 1 egz. ) na nośniku pamięci USB.

 

Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się do nieodpłatnego dokonania jednej aktualizacji kosztorysu lub tabelarycznego zestawienia kosztów.

 

Uwagi i obowiązki Wykonawcy :

  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością .

  2. Wykonawca winien uzyskać wszelkie zezwolenia w celu realizacji przedmiotu zamówienia .

  3. Przy wykonywaniu dokumentacji należy uwzględnić wszystkie obowiązujące w tym zakresie

przepisy i normy prawne .

  1. Wykonawca zobowiązuje się do konsultowania z Zamawiającym na każdym etapie opracowywanej dokumentacji rozwiązań, które mają istotny wpływ na koszty inwestycji .

  2. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody Zamawiającego na zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania zwłaszcza techniczne, materiałowe i użytkowe .

  3. Wykonawca powinien zastosować w dokumentacji rozwiązania skutkujące optymalizacją kosztów inwestycji .

  4. Wykonawca na prośbę Zamawiającego powinien uzupełnić szczegóły dokumentacji projektowej .

  5. Opracowanie dokumentacji w sposób zapewniający zamawiającemu opisanie przedmiotu Zamówienia na roboty budowlane zgodnie z wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych .

  6. Cena opracowania podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty uzyskania niezbędnych, wymaganych uzgodnień, opinii właściwych jednostek oraz koszty materiałów wyjściowych i pomocniczych do wykonania przedmiotu zamówienia .

  7. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (nie dłużej niż 2 dni robocze) nieodpłatnie udzielić

Zamawiającemu wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia na etapie organizowania postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych oraz w trakcie trwania procedury przetargowej tzn. udzielenia odpowiedzi na pytania wykonawców robót budowlanych .

  1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy .

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi

 

Warunki postępowania :

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100% .

  2. Warunki gwarancji: 60 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego .

  3. Pożądany termin realizacji zamówienia: 15.01.2024 r. .

  4. Istotne warunki umowy lub wzór umowy:

1) wynagrodzenie ryczałtowe ;

2) płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku .

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;

- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia ;

- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;

- Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają

warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty .

 

Ofertę Wykonawca może złożyć :

1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy

lub

2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl

 

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 20.09.2023 r.

 

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

 

1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15 .

2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. Sporządzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla budowy ścieżki rowerowej przy ul. Kolejowej w miejscowości Głuchołazy w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa systemu ścieżek i tras rowerowych Głuchołazy-Nysa”

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

ODTZałącznik nr 1 - Formularz ofertowy.odt (35,30KB)
DOCZałącznik nr 2 - Klauzula RODO.doc (42,00KB)
DOCXZałącznik nr 3 - Oświadczenie Ukraina.docx (15,36KB)
PDFZałącznik nr 4 - Lokalizacja.pdf (1,00MB)
 

Uwaga!

Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.) .

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów) .

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem .

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania .

 

Osoba do kontaktu:

Grzegorz Bierczak

Wydział Inwestycji i Eksploatacji

tel. 77 40 92 110

 

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze art 22 Ustawy z dnia 14 grudnia 2018r. o ochronie danych osobowych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości :

W związku z zapisami art. 22 Ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 125), informuję, że :

1. Administratorem danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej w Głuchołazach ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy .

2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych iod@glucholazy.pl, nr tel. 77 40 92 143 .

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych .

3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań ustawowych Straży Miejskiej na podstawie. art. 10.1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 928 z późn. zm.). Straż Miejska zgodnie z art. 10a Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 928 z późn. zm.): w celu realizacji ustawowych zadań Straż Miejska może przetwarzać dane osobowe, bez wiedzy i zgody osoby, której dane te dotyczą, uzyskane :

a)w wyniku wykonywania czynności podejmowanych w postępowaniu w sprawach o wykroczenia ;

b)z rejestrów, ewidencji i zbiorów, do których straż posiada dostęp na podstawie odrębnych przepisów

4. Osoba, której dane dotyczą, posiada prawo :

a) do wniesienia do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych skargi w przypadku naruszenia praw osoby w wyniku przetwarzania danych osobowych, Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa ;

b) Do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania lub usunięcia danych osobowych, lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych .

5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu procesu przetwarzania wskazanego w pkt 3 oraz terminów przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, nie krócej niż okresy zgodne z kategoriami archiwalnymi, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych .

6. Odbiorcą danych osobowych będą uprawnione jednostki organizacyjne Gminy Głuchołazy, inne podmioty na podstawie przepisów prawa. Dodatkowo dane mogą być dostępne dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych .

7.Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej .