Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej i dostępu do sieci Internet na okres 24 miesięcy dla grupy mobilnych numerów telefonicznych użytkowanych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Głuchołazach oraz dostawę aparatów telefonicznych

W związku z przygotowywaniem odpowiedzi na pytania złożone przez ORANGE POLSKA z Warszawy z dnia 05-07-2023 r. odnośnie zapytania ofertowego o udzielenie zamówienia na „Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej i dostępu do sieci Internet na okres 24 miesięcy dla grupy mobilnych numerów telefonicznych użytkowanych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Głuchołazach  oraz dostawę aparatów telefonicznych” Nr sprawy OA.2634.4.2023.AS przedłuża się termin składania ofert do dnia 13.07.2023 r.

 


 

Nr OA.2634.4.2023.AS

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający – Gmina Głuchołazy zaprasza zainteresowanych do przedstawienia oferty cenowej na:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej i dostępu do sieci Internet na okres 24 miesięcy dla grupy mobilnych numerów telefonicznych użytkowanych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Głuchołazach  oraz dostawę aparatów telefonicznych.

Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Głuchołazy ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, NIP 7532382690, tel. 774092100, fax 774092101 e-mail: .

 

Przedmiot zamówienia:

- przeniesienie, aktywacja i świadczenie usług telekomunikacyjnych dla 47szt. aktywnych kart SIM o numeracji wskazanej w Załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,

- dostawa aparatów telefonicznych wskazanych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,

- możliwość aktywacji nowych dodatkowych numerów na czas określony (co najmniej 1 miesiąc) na warunkach takich samych jak w niniejszym zapytaniu.

Wymagania:

  1. Wykonawca zapewni zasięg sieci telefonii komórkowej na obszarze całego kraju
    na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych w GPRS bez względu na porę dnia (nie mniej niż 90% pokrycia terenu woj. opolskiego)
  2. Wykonawca zapewni płynne, przeniesienie (zachowanie numerów) i aktywowanie posiadanej puli numerów do swojej sieci oraz zobowiązuje się do dopełnienia wszelkich formalności związanych z wypowiedzeniem dotychczasowych umów Zamawiającego u innych operatorów zgodnie z obowiązującymi terminami umów lojalnościowych, bez narażania Zamawiającego na straty wynikłe z naliczenia kar umownych. Jednorazowe opłaty z tytuły przeniesienia i aktywowania posiadanej puli numerów należy wykazać w złożonej ofercie.
  3. Rozpoczęcie świadczenia przedmiotowej usługi jest ściśle związane z rozwiązaniem umów z dotychczasowym operatorem. Umowa z obecnym operatorem obowiązuje do 27.08.2023r. dla 47 numerów wskazanych w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania.
  4. Nowe karty SIM dla ww numerów, muszą być dostarczone do siedziby Zamawiającego na 7 dni przed upływem terminu umowy, na jaki została zawarta umowa z dotychczasowym operatorem.
  5. Okres świadczenia usług telekomunikacyjnych obejmuje 24 miesiące, liczone od daty aktywacji numerów.
  6. Przedmiotowe usługi w ramach pakietu powinny obejmować:
    1. Rozmowy w Polsce w sieci własnej i innych operatorów, a także stacjonarne – bez limitu,
    2. SMS i MMS na terenie kraju – bez limitu,
    3. Połączenia/ SMS/MMS międzynarodowe EU dla 20 SIM– bez limitu,
    4. Minimum 30 GB Internetu dla każdego numeru, a po przekroczeniu tego limitu możliwości korzystania z internetu z ograniczoną prędkością bez dodatkowych opłat, dla 3 SIM– Internet nielimitowany.
    5. Indywidualną stawkę na usługę Internet EU,
    6. Indywidualną stawkę aktywacji dostępu do Internetu poza granicami kraju i poza UE dla 10 SIM,
    7. bezpłatną blokadę SMS i MMS na usługi specjalne/serwisy Premium – płatne SMS/MMS specjalne np.: horoskopy, gry itp.
    8. bezpłatną blokadę połączeń z numerami specjalnymi (usługi specjalne/ serwisy Premium) o podwyższonej opłacie np. rozpoczynające się od 0-0700…
  7. W ramach usługi muszą być zagwarantowane standardowe opcje oferowane przez operatora, w tym między innymi:
  • transmisja głosu (standardowa jeden do jednego),
  • blokada połączeń na numery specjalne (dodatkowo płatne),
  • przesyłanie SMS oraz blokowanie przychodzących SMS-ów reklamowych,
  • przesyłanie MMS oraz blokowanie MMS specjalnych (odpłatnych),
  • korzystanie i odsłuchiwanie „poczty głosowej”,
  • dostęp do Internetu (WAP, przeglądanie stron www, itp.),
  • prezentacja numeru (dzwoniącego i własnego),
  • roaming,
  • połączenia międzynarodowe,
  • transmisja GPRS, EDGE, HSDPA LTE, 5G itp.
  • Naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy połączenia. Zamawiający nie dopuszcza opłaty za inicjację połączenia.
  1. Wykonawca zgadza się, aby nie  cała pula numerów Zamawiającego generowała ruch, połączenia, przesył danych. Zamawiający sam decyduje, ile i które
    z posiadanych kart SIM są w danej chwili aktywne.
  2. Wykonawca określi kwoty abonamentów, rodzaj i ilość świadczonych usług oferowanych w ramach tych opłat oraz wszystkie dodatkowe opłaty poprzez Formularz ofertowy – załącznik Nr 2 oraz dołączy Aktualne Cenniki usług nie ujętych w Formularzu.
  3. Zamawiający obciążany będzie przez Wykonawcę za rzeczywisty ruch telekomunikacyjny wychodzący.
  4. Wykonawca zapewni bezpłatny dostęp do sprawdzania stanu własnego rachunku
    w formie elektronicznej (konto użytkownika) dla upoważnionych osób.
  5. Wykonawca będzie sporządzał bezpłatnie bilingi połączeń osobno dla każdego numeru.
  6. Wykonawca zapewni dostarczenie zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od zakończenia okresu rozliczeniowego faktury za wykonane usługi.
  7. Termin płatności za wystawioną przez Wykonawcę fakturę VAT wynosi 14 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego.
  8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aparaty telefoniczne wskazane w Formularzu ofertowym – Załącznik Nr 2 w ramach opłaty abonamentowej. Zamawiający dopuszcza dopłaty do ww. aparatów w maksymalnej wysokości 1,00 zł netto za sztukę.
  9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wybrane fabrycznie nowe urządzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, uniemożliwiającym ich uszkodzenie, z naniesionym na opakowaniu w sposób czytelny numerem fabrycznym urządzenia wraz z akcesoriami. W okresie gwarancji Wykonawca winien zapewnić pełną obsługę serwisową urządzeń, a także transport uszkodzonego i naprawionego urządzenia do i z siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad i usterek urządzeń w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od daty przekazania do naprawy. Na czas naprawy Wykonawca udostępni Zamawiającemu urządzenie zastępcze o parametrach porównywalnych do przekazanego do naprawy urządzenia. W przypadku braku możliwości naprawy reklamowanego sprzętu, Wykonawca bezpłatnie go wymieni na fabrycznie nowy.

 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY oraz dokumenty wymagane od Wykonawcy:

  1. Ofertę należy sporządzić czytelnie na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania.
  2. Do oferty należy dołączyć:
    1. Aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art.10 ust.1 ustawy z dnia 16.07.2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1648 z póżn. zm.) w zakresie uprawniającym do wykonywania przedmiotu zamówienia.
    2. Wykaz co najmniej 2 usług, które są przedmiotem zapytania ofertowego: zrealizowanych, lub nadal wykonywanych, świadczonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy wymienić usługi wykonane bądź wykonywane w tym okresie. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane – zgodnie z treścią Załącznika Nr 3
    3. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
    4. Podpisaną klauzulę informacyjną, stanowiącą Załącznik Nr 4.
  3. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom dotyczącym przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty również nw. dokumenty, które stanowić będą załączniki do umowy:
    1.  Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Wykonawcę, który szczegółowo określi zakres i warunki wykonywania przez Wykonawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych,
    2. Aktualny Cennik usług telekomunikacyjnych Wykonawcy obowiązujący na usługi niewymienione w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2).
  1. Załączniki winne być czytelnie podpisane, a w przypadku podpisu nieczytelnego - opisane pieczęcią imienną osoby uprawnionej lub upoważnionej do podpisu.
  2. Oferta wraz z załącznikami muszą być podpisane przez osoby uprawnione lub upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oferta winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną. W przypadku podpisywania oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty przez pełnomocnika, Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem stosownego pełnomocnictwa, wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
  3. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wszystkich kosztów związanych z ofertą. Koszty te powinny znaleźć się w pozycji  „Inne koszty - opłaty jednorazowe oraz pozostałe” znajdującej się w Formularzu ofertowym Załącznik Nr 2, jeśli będą występowały.

 

 

OPIS KRYTERIÓW, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:

Ocenie poddawane będą tylko oferty kompletne.

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena brutto – 100%.

Wzór umowy: Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy według wzoru określonego w załączniku Nr 5.

 

Termin realizacji zamówienia:

od dnia przejęcia numeracji od dotychczasowego Wykonawcy przez okres 24 miesięcy, z zastrzeżeniem, że świadczenie tych usług przez nowego Wykonawcę rozpocznie się nie wcześniej niż w dniu zakończenia przez Zamawiającego umowy zawartej z dotychczasowym Wykonawcą (Orange Polska S.A. Warszawa – 27.08.2023r.), a zakończy w momencie przejęcia numeracji przez operatora wybranego na kolejny okres. W przypadku przedłużającej się procedury dot. kolejnego postępowania, wybrany Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę telekomunikacyjną na warunkach analogicznych do określonych w niniejszym postępowaniu na podstawie sporządzonego aneksu do obowiązującej umowy, przedłużającego okres obowiązywania tej umowy, do czasu rozstrzygnięcia nowego postępowania. Płatności dokonywane będą jedynie za faktycznie wykonaną – świadczoną usługę telekomunikacyjną.

Termin związania z ofertą: 30 dni od daty ostatniego dnia terminu na złożenie oferty.

 

MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

  1. Oferty należy złożyć do dnia 10.07.2023r. do godziny 16.00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach przy ul. Rynek 15 w zaklejonej kopercie. Na kopercie należy wpisać: Nazwę i adres Wykonawcy oraz „Oferta dot. wyboru dostawcy usług telekomunikacyjnych telefonii mobilnej dla Gminy Głuchołazy”. Oferta złożona po wskazanym terminie zostanie nie otwarta zwrócona na adres Wykonawcy.
  2. Ofertę wraz z załącznikami można również złożyć w formie elektronicznej (oferta podpisana podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej (oferta podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). - Wszystkie dokumenty złożone wraz z ofertą, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, Wykonawca również podpisuje w sposób wskazany powyżej. Ta przygotowaną ofertę wraz z załącznikami można wysłać w wyznaczonym terminie na adres e-mail: lub .
  3. Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed ostatecznym terminem składania ofert.
  4. Osobą uprawnioną do kontaktów jest: Pani Agata Setlak – podinspektor w Wydz. Organizacyjno-Administracyjnym  tut. Urzędu tel. 774092136, e-mail:

Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawcy wyłonionemu w wyniku niniejszego postępowania przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w postaci obsługi ruchu wychodzącego dla nowych numerów, aktywowanych w trakcie obowiązywania podpisanej z wyłonionym Wykonawcą umowy. Zastrzega sobie również możliwość prowadzenia negocjacji w celu ustalenia ostatecznej ceny, z wybranymi oferentami/wykonawcami, którzy złożyli oferty zawierające cenę oraz spełniają wymagania w zakresie właściwości przedmiotu zamówienia.

Jednocześnie Zamawiający oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie Wykonawcy roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i dokonywania jej realizacji z wybranym Wykonawcą, jak również unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyn.

 

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:

DOCXZał. Nr 1 Wykaz użytkowanych numerów.docx (10,55KB)
DOCZał. Nr 2 - Formularz cenowy.doc (68,00KB)
DOCZał. Nr 3 - Wykaz wykonanychwykonywanych dostaw usług.doc (36,00KB)
DOCZał. Nr 4 Klauzula informacyjna.doc (45,50KB)
DOCZał. Nr 5 - Wzór umowy.doc (117,00KB)