- Menu przedmiotowe
- Ogłoszenia, konkursy, zamówienia publiczne
- Zamówienia publiczne do kwoty 130 tys. zł
- 2023
Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej i dostępu do sieci Internet na okres 24 miesięcy dla grupy mobilnych numerów telefonicznych użytkowanych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Głuchołazach oraz dostawę aparatów telefonicznych
W związku z przygotowywaniem odpowiedzi na pytania złożone przez ORANGE POLSKA z Warszawy z dnia 05-07-2023 r. odnośnie zapytania ofertowego o udzielenie zamówienia na „Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej i dostępu do sieci Internet na okres 24 miesięcy dla grupy mobilnych numerów telefonicznych użytkowanych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Głuchołazach oraz dostawę aparatów telefonicznych” Nr sprawy OA.2634.4.2023.AS przedłuża się termin składania ofert do dnia 13.07.2023 r.
Nr OA.2634.4.2023.AS
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Gmina Głuchołazy zaprasza zainteresowanych do przedstawienia oferty cenowej na:
Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej i dostępu do sieci Internet na okres 24 miesięcy dla grupy mobilnych numerów telefonicznych użytkowanych przez pracowników Urzędu Miejskiego w Głuchołazach oraz dostawę aparatów telefonicznych.
Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Głuchołazy ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, NIP 7532382690, tel. 774092100, fax 774092101 e-mail: .
Przedmiot zamówienia:
- przeniesienie, aktywacja i świadczenie usług telekomunikacyjnych dla 47szt. aktywnych kart SIM o numeracji wskazanej w Załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
- dostawa aparatów telefonicznych wskazanych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
- możliwość aktywacji nowych dodatkowych numerów na czas określony (co najmniej 1 miesiąc) na warunkach takich samych jak w niniejszym zapytaniu.
Wymagania:
- Wykonawca zapewni zasięg sieci telefonii komórkowej na obszarze całego kraju
na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych w GPRS bez względu na porę dnia (nie mniej niż 90% pokrycia terenu woj. opolskiego) - Wykonawca zapewni płynne, przeniesienie (zachowanie numerów) i aktywowanie posiadanej puli numerów do swojej sieci oraz zobowiązuje się do dopełnienia wszelkich formalności związanych z wypowiedzeniem dotychczasowych umów Zamawiającego u innych operatorów zgodnie z obowiązującymi terminami umów lojalnościowych, bez narażania Zamawiającego na straty wynikłe z naliczenia kar umownych. Jednorazowe opłaty z tytuły przeniesienia i aktywowania posiadanej puli numerów należy wykazać w złożonej ofercie.
- Rozpoczęcie świadczenia przedmiotowej usługi jest ściśle związane z rozwiązaniem umów z dotychczasowym operatorem. Umowa z obecnym operatorem obowiązuje do 27.08.2023r. dla 47 numerów wskazanych w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania.
- Nowe karty SIM dla ww numerów, muszą być dostarczone do siedziby Zamawiającego na 7 dni przed upływem terminu umowy, na jaki została zawarta umowa z dotychczasowym operatorem.
- Okres świadczenia usług telekomunikacyjnych obejmuje 24 miesiące, liczone od daty aktywacji numerów.
- Przedmiotowe usługi w ramach pakietu powinny obejmować:
- Rozmowy w Polsce w sieci własnej i innych operatorów, a także stacjonarne – bez limitu,
- SMS i MMS na terenie kraju – bez limitu,
- Połączenia/ SMS/MMS międzynarodowe EU dla 20 SIM– bez limitu,
- Minimum 30 GB Internetu dla każdego numeru, a po przekroczeniu tego limitu możliwości korzystania z internetu z ograniczoną prędkością bez dodatkowych opłat, dla 3 SIM– Internet nielimitowany.
- Indywidualną stawkę na usługę Internet EU,
- Indywidualną stawkę aktywacji dostępu do Internetu poza granicami kraju i poza UE dla 10 SIM,
- bezpłatną blokadę SMS i MMS na usługi specjalne/serwisy Premium – płatne SMS/MMS specjalne np.: horoskopy, gry itp.
- bezpłatną blokadę połączeń z numerami specjalnymi (usługi specjalne/ serwisy Premium) o podwyższonej opłacie np. rozpoczynające się od 0-0700…
- W ramach usługi muszą być zagwarantowane standardowe opcje oferowane przez operatora, w tym między innymi:
- transmisja głosu (standardowa jeden do jednego),
- blokada połączeń na numery specjalne (dodatkowo płatne),
- przesyłanie SMS oraz blokowanie przychodzących SMS-ów reklamowych,
- przesyłanie MMS oraz blokowanie MMS specjalnych (odpłatnych),
- korzystanie i odsłuchiwanie „poczty głosowej”,
- dostęp do Internetu (WAP, przeglądanie stron www, itp.),
- prezentacja numeru (dzwoniącego i własnego),
- roaming,
- połączenia międzynarodowe,
- transmisja GPRS, EDGE, HSDPA LTE, 5G itp.
- Naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy połączenia. Zamawiający nie dopuszcza opłaty za inicjację połączenia.
- Wykonawca zgadza się, aby nie cała pula numerów Zamawiającego generowała ruch, połączenia, przesył danych. Zamawiający sam decyduje, ile i które
z posiadanych kart SIM są w danej chwili aktywne. - Wykonawca określi kwoty abonamentów, rodzaj i ilość świadczonych usług oferowanych w ramach tych opłat oraz wszystkie dodatkowe opłaty poprzez Formularz ofertowy – załącznik Nr 2 oraz dołączy Aktualne Cenniki usług nie ujętych w Formularzu.
- Zamawiający obciążany będzie przez Wykonawcę za rzeczywisty ruch telekomunikacyjny wychodzący.
- Wykonawca zapewni bezpłatny dostęp do sprawdzania stanu własnego rachunku
w formie elektronicznej (konto użytkownika) dla upoważnionych osób. - Wykonawca będzie sporządzał bezpłatnie bilingi połączeń osobno dla każdego numeru.
- Wykonawca zapewni dostarczenie zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od zakończenia okresu rozliczeniowego faktury za wykonane usługi.
- Termin płatności za wystawioną przez Wykonawcę fakturę VAT wynosi 14 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego.
- Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aparaty telefoniczne wskazane w Formularzu ofertowym – Załącznik Nr 2 w ramach opłaty abonamentowej. Zamawiający dopuszcza dopłaty do ww. aparatów w maksymalnej wysokości 1,00 zł netto za sztukę.
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wybrane fabrycznie nowe urządzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta, uniemożliwiającym ich uszkodzenie, z naniesionym na opakowaniu w sposób czytelny numerem fabrycznym urządzenia wraz z akcesoriami. W okresie gwarancji Wykonawca winien zapewnić pełną obsługę serwisową urządzeń, a także transport uszkodzonego i naprawionego urządzenia do i z siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad i usterek urządzeń w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od daty przekazania do naprawy. Na czas naprawy Wykonawca udostępni Zamawiającemu urządzenie zastępcze o parametrach porównywalnych do przekazanego do naprawy urządzenia. W przypadku braku możliwości naprawy reklamowanego sprzętu, Wykonawca bezpłatnie go wymieni na fabrycznie nowy.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY oraz dokumenty wymagane od Wykonawcy:
- Ofertę należy sporządzić czytelnie na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania.
- Do oferty należy dołączyć:
- Aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art.10 ust.1 ustawy z dnia 16.07.2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1648 z póżn. zm.) w zakresie uprawniającym do wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Wykaz co najmniej 2 usług, które są przedmiotem zapytania ofertowego: zrealizowanych, lub nadal wykonywanych, świadczonych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy należy wymienić usługi wykonane bądź wykonywane w tym okresie. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały należycie wykonane – zgodnie z treścią Załącznika Nr 3
- Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Podpisaną klauzulę informacyjną, stanowiącą Załącznik Nr 4.
- W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom dotyczącym przedmiotu zamówienia określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty również nw. dokumenty, które stanowić będą załączniki do umowy:
- Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Wykonawcę, który szczegółowo określi zakres i warunki wykonywania przez Wykonawcę publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych,
- Aktualny Cennik usług telekomunikacyjnych Wykonawcy obowiązujący na usługi niewymienione w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2).
- Załączniki winne być czytelnie podpisane, a w przypadku podpisu nieczytelnego - opisane pieczęcią imienną osoby uprawnionej lub upoważnionej do podpisu.
- Oferta wraz z załącznikami muszą być podpisane przez osoby uprawnione lub upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oferta winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną. W przypadku podpisywania oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty przez pełnomocnika, Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem stosownego pełnomocnictwa, wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
- Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wszystkich kosztów związanych z ofertą. Koszty te powinny znaleźć się w pozycji „Inne koszty - opłaty jednorazowe oraz pozostałe” znajdującej się w Formularzu ofertowym Załącznik Nr 2, jeśli będą występowały.
OPIS KRYTERIÓW, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Ocenie poddawane będą tylko oferty kompletne.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena brutto – 100%.
Wzór umowy: Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy według wzoru określonego w załączniku Nr 5.
Termin realizacji zamówienia:
od dnia przejęcia numeracji od dotychczasowego Wykonawcy przez okres 24 miesięcy, z zastrzeżeniem, że świadczenie tych usług przez nowego Wykonawcę rozpocznie się nie wcześniej niż w dniu zakończenia przez Zamawiającego umowy zawartej z dotychczasowym Wykonawcą (Orange Polska S.A. Warszawa – 27.08.2023r.), a zakończy w momencie przejęcia numeracji przez operatora wybranego na kolejny okres. W przypadku przedłużającej się procedury dot. kolejnego postępowania, wybrany Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę telekomunikacyjną na warunkach analogicznych do określonych w niniejszym postępowaniu na podstawie sporządzonego aneksu do obowiązującej umowy, przedłużającego okres obowiązywania tej umowy, do czasu rozstrzygnięcia nowego postępowania. Płatności dokonywane będą jedynie za faktycznie wykonaną – świadczoną usługę telekomunikacyjną.
Termin związania z ofertą: 30 dni od daty ostatniego dnia terminu na złożenie oferty.
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
- Oferty należy złożyć do dnia 10.07.2023r. do godziny 16.00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Głuchołazach przy ul. Rynek 15 w zaklejonej kopercie. Na kopercie należy wpisać: Nazwę i adres Wykonawcy oraz „Oferta dot. wyboru dostawcy usług telekomunikacyjnych telefonii mobilnej dla Gminy Głuchołazy”. Oferta złożona po wskazanym terminie zostanie nie otwarta zwrócona na adres Wykonawcy.
- Ofertę wraz z załącznikami można również złożyć w formie elektronicznej (oferta podpisana podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej (oferta podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). - Wszystkie dokumenty złożone wraz z ofertą, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, Wykonawca również podpisuje w sposób wskazany powyżej. Ta przygotowaną ofertę wraz z załącznikami można wysłać w wyznaczonym terminie na adres e-mail: lub .
- Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed ostatecznym terminem składania ofert.
- Osobą uprawnioną do kontaktów jest: Pani Agata Setlak – podinspektor w Wydz. Organizacyjno-Administracyjnym tut. Urzędu tel. 774092136, e-mail:
Ponadto Zamawiający informuje, że Wykonawcy wyłonionemu w wyniku niniejszego postępowania przewiduje się możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w postaci obsługi ruchu wychodzącego dla nowych numerów, aktywowanych w trakcie obowiązywania podpisanej z wyłonionym Wykonawcą umowy. Zastrzega sobie również możliwość prowadzenia negocjacji w celu ustalenia ostatecznej ceny, z wybranymi oferentami/wykonawcami, którzy złożyli oferty zawierające cenę oraz spełniają wymagania w zakresie właściwości przedmiotu zamówienia.
Jednocześnie Zamawiający oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym. Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie Wykonawcy roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i dokonywania jej realizacji z wybranym Wykonawcą, jak również unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyn.
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:
Zał. Nr 1 Wykaz użytkowanych numerów.docx (10,55KB)
Zał. Nr 2 - Formularz cenowy.doc (68,00KB)
Zał. Nr 3 - Wykaz wykonanychwykonywanych dostaw usług.doc (36,00KB)
Zał. Nr 4 Klauzula informacyjna.doc (45,50KB)
Zał. Nr 5 - Wzór umowy.doc (117,00KB)