Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonanie robót budowlanych w ramach rozwiązania zmierzającego do umożliwienia płazom migracji do stawu na terenie parku zdrojowego w Głuchołazach

Zapytanie ofertowe

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia na:
 Wykonanie robót budowlanych w ramach rozwiązania zmierzającego do umożliwienia płazom migracji do stawu na terenie parku zdrojowego w Głuchołazach

 

Lokalizacja realizacji zadania:

Głuchołazy, ul.  Lompy i ul Parkowa, dz. nr  1482

 

Cel zamówienia:

Zapytanie ofertowe na wykonanie robót budowlanych w ramach rozwiązania zmierzającego do umożliwienia płazom migracji do stawu na terenie parku zdrojowego w Głuchołazach.

Głuchołazy, ul. Lompy i ul Parkowa, dz. nr  1482.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, które umożliwią płazom migracje do stawu na terenie parku zdrojowego w Głuchołazach.

Teren parku jest wpisany do rejestru zabytków województwa opolskiego pod numerem 62/57 decyzją z dnia 25 listopada 1957 roku.

 

Zakres prac obejmuje m. in. :

 

1) Zabezpieczenie przed płazami prześwitów w istniejącej barierce nad przepustem.

2) Wykonanie w istniejącym murze sumarycznie ośmiu nowych otworów do migracji płazów po dwa otwory w czterech miejscach.

3) Usunięcie istniejących kłód z cementu na drewnianym podeście

4) Powiększenie istniejących w murze otworów do migracji płazów.

5) Wykonanie zejścia dla płazów przy istniejących otworach do migracji płazów. Pochylnia dla płazów ułatwiająca im zejście z istniejących otworów w murze na powierzchnię trawy wewnątrz ogrodzenia stawu.

6) Wykonanie pięciu kładek dla płazów do schodzenia do wody, częściowo opartych na kamiennym murze oporowym stawu, a częściowo w obszarze stawu.

7) Zabezpieczenie zastawki piętrzącej wodę przy moście systemem siatek.

8) Zabezpieczenie rur PCV siatką stalową

 

Zakres prac został określony w oparciu o:

1. Wytyczne i zalecenia Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,  które zostały wymienione w  piśmie ZN.5183.344.2022.DO z dnia 26.09.2022 r.

 

2. Wytyczne i zalecenia Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Opolu, które zostały wymienione w  piśmie nr WPN.6441.29.2021.AP z dnia 12 lipca 2022 r.

 

Prace wykonać zgodnie z warunkami zawartymi w pozwoleniu nr 466/N/2023  z dnia 31.05.2023 r. Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

 

Wyżej wymieniony zakres prac należy prowadzić zgodnie z warunkami konserwatorskimi tj:

1) wykonanie w murzę wokół stawu otworów dla płazów zakończonych równo, tak aby rury pcv nie wystawały poza jego ścianę;

2) uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac;

3) kierowanie lub samodzielne wykonywanie prac konserwatorskich, przez osobę spełniającą wymagania zawarte w ustawie o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;

4) przekazanie OWKZ nie później niż w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia prac (a w toku prac na 14 dni przed dokonaniem zmiany osoby) imienia, nazwiska i adresu tej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi  spełnianie przez tę osoby wymagań, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, jak również oświadczenia ww osoby o przyjęciu przez nią obowiązku kierowania lub samodzielnego wykonywania prac;

5) niezwłoczne zawiadomienie wojewódzkiego konserwatora zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu działań.

 

Wyżej wymienione roboty należy wykonać w oparciu o załączony przedmiar robót. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.

 

Wspólny Słownik Zamówień:

                  - 45000000-7 – Roboty  budowlane

                  - 45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

                  - 45111300-1 – Roboty rozbiórkowe

                - 45223500-1  – Konstrukcje z betonu zbrojonego

                - 45340000-2  – Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

 

Uwagi i obowiązki Wykonawcy:

1.  Organizacja i utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac;

2.  Prowadzenie robót w sposób bezpieczny;

3.  Uporządkowanie miejsc wykonywania prac po zakończeniu robót.

4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano – instalacyjnych oraz zasadami wiedzy technicznej.

5.  Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty ubezpieczenia oraz zabezpieczenia terenu budowy ;

6. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty organizacji zaplecza budowy wraz z kosztami energii, wody itp.;

7. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty sprzętu, narzędzi oraz materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia ;

8.  Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania materiałów zgodnych z dokumentacją projektową.

9.  Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.

10. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością ;

11.  Wykonawca przed obiorem prac budowlanych zobowiązany jest do dostarczenia atestów na materiały zastosowane w trakcie prowadzonych prac konserwatorskich ;

12.  Wykonawca winien uzyskać wszelkie zezwolenia w celu realizacji przedmiotu zamówienia ;

13.  Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy .

14. Uzyskanie od herpetologa protokołu odbioru końcowego robót, które wykonywane były  zgodnie z zasadami ochrony środowiska naturalnego płazów i gadów.

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi

 

Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100% .
  2. Warunki gwarancji: 60 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego .
  3. Pożądany termin realizacji zamówienia: 07.11.2023 r. .
  4. Istotne warunki umowy :

1)      wynagrodzenie ryczałtowe ;

2)      płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania    prawidłowo wystawionej faktury/rachunku .

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy :

-     posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;

-     posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia ;

-     znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;

-     Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty ;

-     Wykonawca musi oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (oświadczenie należy złożyć na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)

 

UWAGA:

 

 

Oferent musi wykazać, zgodnie z załącznikiem nr 2, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. :

 

- co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy – minimalne wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane zgodnie z Prawem Budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

- co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót konserwatorskich – minimalne wymagania: uprawnienia budowlane do kierowania pracami konserwatorskimi posiadająca kwalifikacje, o których mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie i opiece zabytków.

 

Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wymienionych funkcji.

Wyżej wymienione osoby należy przedstawić na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

 

- co najmniej 1 osobą pełniącą kontrolę nad prowadzonymi pracami pod kątem występowania płazów.

 

Załączniki:

DOCZałącznik nr 1. Formularz ofertowy.doc (94,50KB)
ODTZałącznik nr 2. Wykaz osób.odt (33,81KB)
DOCXZałącznik nr 3. Oświadczenie Wykonawcy dot. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.docx (15,33KB)
PDFZałącznik nr 4. Projekt architektoniczno-budowlany i projekt zagospodarowania terenu.pdf (24,46MB)
PDFZałącznik nr 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.pdf (383,42KB)
PDFZałącznik nr 6. Przedmiar robót.pdf (202,56KB)
 

Ofertę Wykonawca może złożyć:

1)    w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy ;

lub

2)    w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: .

 

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 06.07.2023 r. .

Ofertę należy przedstawić na wzorze stanowiącym załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

 

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w :

1)   Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15 .

2)   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am  poinformowany a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na  wykonanie robót budowlanych w ramach rozwiązania zmierzającego do umożliwienia płazom migracji do stawu na terenie parku zdrojowego w Głuchołazach.

 

Uwaga!

Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. z=m.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:

 


1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz;

2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl

3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie  celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;

4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 

5. Dane osobowe będą przechowywane,  przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7.W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:

1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,

2) sprostowania danych osobowych,

3) żądania usunięcia danych osobowych,

4) żądania ograniczenia przetwarzania,

5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

7) wniesienia skargi do organu nadzorczego.

8) na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do swoich danych osobowych, zgromadzonych przez Zamawiającego w związku z ich przetwarzaniem.