Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Poprawa nawierzchni drogi gminnej, na dz. nr 60, w miejscowości Wilamowice Nyskie

Zapytanie ofertowe

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia na:
 „Poprawa nawierzchni drogi gminnej, na dz. nr 60,

w miejscowości Wilamowice Nyskie”

 

 

Lokalizacja realizacji zadania:

  1. droga gminna wewnętrzna, ujęta w ewidencji gminnej na dz. nr 60, w m. Wilamowice Nyskie - (załącznik nr 1 – Mapa poglądowa)

 

Cel zamówienia:

              Celem zamówienia jest zapytanie ofertowe na realizację zadania obejmującego wykonanie poprawy nawierzchni drogi gminnej, ujętej w miejskiej ewidencji gminnej na dz. nr 60, w miejscowości Wilamowice Nyskie.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

              Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie poprawy nawierzchni drogi gminnej, ujętej w miejskiej ewidencji gminnej na dz. nr 60, w miejscowości Wilamowice Nyskie, zgodnie z zakresem podanym poniżej.

                           

              Do Wykonawcy należy wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganymi normami i przepisami.

             

Zakres przedmiotu zamówienia:

1) wykonanie podbudowy poprzez :

   a)  oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych nieulepszonych,

   b)  mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie,

   c)  rozładunek wraz z rozciągnięciem kruszywa (należy zwrócić uwagę na istniejące urządzenia techniczne w drodze,   

        studzienki kanalizacyjne oraz wodociągowe, aby nie spowodować ich zasypania),

   d)  wykonanie podbudowy z zagęszczonego tłucznia kamiennego,

7) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych,

8) wykonanie nawierzchni w technologii nakropu – podwójne utrwalenie emulsją i grysem,

9) ręczne plantowanie poboczy,

10) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – mechaniczne zagęszczenie tłucznia – usunięcie wyboi do 5cm,

11) materiały użyte do wykonania umowy muszą posiadać deklarację zgodności z obowiązującą normą oraz wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości, które należy dołączyć do faktury wraz z dokumentami potwierdzającymi dostarczoną ilość kruszywa.

 

Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy.

 

Uwagi:

  1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
  2. Wykonawca winien uzyskać wszelkie zezwolenia w celu realizacji przedmiotu zamówienia.

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi

 

Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
  2. Warunki gwarancji: 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego,
  3. Pożądany termin realizacji zamówienia: do 11 sierpnia 2023 r.
  4. Istotne warunki umowy lub wzór umowy:

1)     wynagrodzenie ryczałtowe,

2)     płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

-    posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

-    posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,

-    znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-    Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

 

Ofertę Wykonawca może złożyć:

1)    w formie pisemnej na adres:Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy

lub

2)    w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: rolnictwo@glucholazy.pl

 

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do godz. 10:00 do dnia 28.06.2023r.

 

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.

2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn „Poprawa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Wilamowice Nyskie - dz. nr 60”.

 

Uwaga!

Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

 

Urząd Miejski w Głuchołazach informuje, że stosownie do art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. Nr 119 poz. 1 z 2016 r.) - dalej RODO, że:

 

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, umig@glucholazy.pl, tel. (77) 409-21-00

2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach jest Pan Paweł Będzmirowski – dane kontaktowe; tel. 77 409-21-43, adres email iod@glucholazy.pl

3. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja statutowych i ustawowych zadań Gminy Głuchołazy. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym, a także w ramach sprawowania władzy publicznej.

4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:

- zgoda na przetwarzanie danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na jej podstawie przetwarzane są dane podawane przez Pana/Panią dobrowolnie np. numer telefonu celem zapewnienia szybkiej i sprawnej komunikacji związanej z realizacją złożonego wniosku,

- wykonanie umowy, której jest Pan/Pani stroną lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

- wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa - art. 6 ust. 1 lit . c RODO,

- wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym przez administratora - art. 6 ust. 1 lit . e RODO

5. Na podstawie obowiązujących przepisów prawa, jeśli będzie to konieczne, Pana/Pani dane będą udostępniane innym administratorom, podmiotom przetwarzającym oraz osobom upoważnionym do przetwarzania danych osobowych, które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Wymienieni odbiorcy danych zostaną zobowiązani do zachowania danych osobowych w poufności w procesie ich przetwarzania.

6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wyznaczony przepisami prawa, w tym przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej.

8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:

1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,

2) sprostowania danych osobowych,

3) żądania usunięcia danych osobowych,

4) żądania ograniczenia przetwarzania,

5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

7) wniesienia skargi do organu nadzorczego.

9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją ich niedopełnienia będzie brak możliwości realizacji sprawy.

10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane dla zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą podlegały profilowaniu.

 

Załączniki:

JPEGMapa poglądowa.jpeg (172,33KB)

PDFPrzedmiar Wilamowice Nyskie.pdf (158,25KB)

DOCZałącznik nr 3 - formularz ofertowy IE.7021.133.2021.PS.doc (23,00KB)