Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Wilamowicach Nyskich

ZAPYTANIE OFERTOWE 

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia na:
 


Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej na świetlicy wiejskiej w Wilamowicach Nyskich.

 

 1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy od 9,8 kWp do 10 kWp, w zależności od mocy sumarycznej zamontowanych paneli. Wykonanie dokumentacji powykonawczej (w tym zgłoszenie instalacji do Zakładu Energetycznego oraz PPOŻ), przeszkoleniu 2 osób. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład zamówienia powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi tego typu urządzeń.

2. Wymagania technologiczne w zakresie mocy instalacji:

  • panele fotowoltaiczne – wykonane w technologii monokrystaliczne o łącznej mocy znamionowej od 9,8 kWp do 10 kWp
  • Moduły fotowoltaiczne należy zamontować na konstrukcji dedykowanej do tego typu rozwiązań dla danego rodzaju i nośności dachu. Dopuszcza się konstrukcje aluminiowe, ze stali nierdzewnej lub ze stali ocynkowanej. Moduły zamocować zgodnie z instrukcją montażu modułów oraz zgodnie z instrukcją montażu dedykowanego systemu montażowego.
  • Inwerter trójfazowy bez transformatorowy przekształcający energię prądu stałego na energię prądu zmiennego o parametrach dostosowanych do sieci.
  • skrzynka przyłączeniowa i system zabezpieczeń elektroenergetycznych od strony Ac (przeciwporażeniowe, przeciążeniowe i zwarciowe, przeciwprzepięciowe),
  • zabezpieczenia od strony DC (przeciążeniowe, przeciwprzepięciowe),
  • okablowanie i system połączeń powinno być prowadzone w korytkach kablowych lub rurach elektroinstalacjych,
  • system zdalnego monitoringu produkcji energii elektrycznej
  • uziemienia i instalacja ekwipotencjalna.
  • Wszystkie moduły fotowoltaiczne dostarczone Zamawiającemu powinny być wyprodukowane nie później niż na 12 miesięcy przed datą ich montażu.
  • Wszystkie wymogi, funkcjonalności i parametry traktujemy jako parametry minimum a nie ostateczne. Oferent może zaproponować rozwiązanie o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż wskazane w przedmiocie zamówienia.
  • Instalacja musi posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim

 

3. Miejsce realizacji zadania:

Miejscem realizacji zadania jest Świetlica Wiejska w Wilamowicach Nyskich (dz. nr 142, obręb Wilamowice Nyskie).

Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia

( opisać przedmiot zamówienia:  rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych lub ilość, liczba i rodzaj zamawianych dostaw )

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, dostawy, usługi*.

 

4. Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

cena 100%

 

  1. Warunki gwarancji:

Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą posiadać gwarancję producentów:

- na wady ukryte modułów fotowoltaicznych min. 10 lat;
-  wymagana 25 letnia liniowa gwarancja na moc modułu - min. 80% mocy nominalnej po 25 latach, po pierwszym roku pracy min. 97% mocy nominalnej.
- gwarancja na pozostałe urządzenia na co najmniej 5 lat od daty odbioru końcowego instalacji

  1. Pożądany termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zadania, określa się maksymalnie do 24.07.2023 r

 

  1. Istotne warunki  umowy lub wzór umowy:

Wynagrodzenie ryczałtowe Płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu umowy

 

  1. Ofertę Wykonawca może złożyć:       
  • w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej rolnictwo@glucholazy.pl

 

Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem  ceny  za  realizację całości  przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 20.06.2023 r., do godziny 900

 

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.


 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:


1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz;

2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl

3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie  celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;

4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 

5. Dane osobowe będą przechowywane,  przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7.W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:

1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,

2) sprostowania danych osobowych,

3) żądania usunięcia danych osobowych,

4) żądania ograniczenia przetwarzania,

5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,