Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Modernizacja biur w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach - dotyczy Wydziału Rolnictwa i Ochrony środowiska

Zapytanie ofertowe

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia na:
"Modernizacja biur w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach”

 

Lokalizacja realizacji zadania:

Głuchołazy, dz. nr 565, Urząd Miejski

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac budowlanych dla zadania pod nazwą " Modernizacja biur w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach” w pomieszczeniach Wydziału Rolnictwa i Ochrony środowiska

Zakres prac należy wykonać zgodnie z przedłożonym przedmiarem robót stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

Uwagi i obowiązki Wykonawcy:

  1. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty ubezpieczenia oraz zabezpieczenia terenu budowy.
  2. Wykonawca przed odbiorem prac budowlanych zobowiązany jest do dostarczenia atestów na materiały zastosowane w trakcie remontu.
  3. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty sprzętu, narzędzi oraz materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
  4. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością.
  5. Wykonawca winien uzyskać wszelkie zezwolenia w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
  6. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania materiałów, które skutkują optymalizacją kosztów.
  7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy.
  8. Ofertę cenową należy złożyć wraz z kosztorysem ofertowym opracowanym na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi

Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
  2. Warunki gwarancji: 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
  3. Pożądany czas i termin realizacji zamówienia: zamówienie należy wykonać w czasie nie dłuższym niż 4 tygodnie w terminie nie później niż do dnia 
    25 sierpnia 2023 r.
  4. Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
    1. wynagrodzenie ryczałtowe,
    2. płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
  5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
  • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
  • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  • Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

Ofertę Wykonawca może złożyć:

  1. w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
    lub
  2. w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: umig@glucholazy.pl

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do godz. 10:00 do dnia 23 czerwca 2023 r.

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

  1. Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
  2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am  poinformowany a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. „Modernizacja biur w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach".

ATHPRZEDMIAR - biuro rolników.ath (13,83KB)
PDFPRZEDMIAR - biuro rolników.pdf (159,09KB)
DOCXZałącznik do zapytania RR Oferta.docx (22,21KB)
DOCXZałącznik umowa biura RR.docx (27,25KB)

Uwaga!

Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.