- Menu przedmiotowe
- Ogłoszenia, konkursy, zamówienia publiczne
- Zamówienia publiczne do kwoty 130 tys. zł
- 2018
- Wrzesień
Modernizacja kanalizacji deszczowej budynku nr 16 w ciągu ul. Al. Jana Pawła II w Głuchołazach oraz Modernizacja kanalizacji deszczowej budynku Szkoły w Gierałcicach
Zapytanie ofertowe
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań pn.
- „Modernizacja kanalizacji deszczowej budynku nr 16 w ciągu ul. Al. Jana Pawła II w Głuchołazach”
- „Modernizacja kanalizacji deszczowej budynku Szkoły w Gierałcicach”
( opisać przedmiot zamówienia: rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych lub ilość, liczba i rodzaj zamawianych dostaw )
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawców o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, Zakres zadania obejmuje wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej modernizacji kanalizacji deszczowej dla budynków gminnych wraz z wpięciem do istniejących kanalizacji deszczowych.
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
x cena 100%.
inne ……………..*
* podać jakie kryteria, jeżeli dotyczy
- Warunki gwarancji Okres gwarancji-36 miesięcy liczony od daty spisania protokołu zdawczo - odbiorczego.
(określić warunki gwarancji)
- Pożądany termin realizacji zamówienia: 15.10.2018r.
- Zakres robót:
4.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zakres robót objętych inwestycją obejmuje w szczególności:
Modernizacja kanalizacji deszczowej budynku nr 16 w ciągu ul. Al. Jana Pawła II w Głuchołazach
- Opracowanie dokumentacji budowlano wykonawczej dla wykonania dwóch odwodnień liniowych oraz przepięcie rur spustowych do istniejącej kanalizacji deszczowej w ilości 2 egzemplarzy (przebudowa drogi powinna przewidywać ulepszoną nawierzchnię)
- Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji wykonania i odbioru robót (pdf + ath)
- opracowanie podkładów geodezyjnych, badań gruntu oraz wszelkich innych prac związanych z opracowaniem dokumentacji
Modernizacja kanalizacji deszczowej budynku Szkoły w Gierałcicach
- Opracowanie dokumentacji budowlano wykonawczej dla wykonania przepięcia dwóch rur spustowych i wprowadzeniu ich do istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z naniesieniem istniejącej kanalizacji deszczowej na mapę w ilości 2 egzemplarzy (przebudowa drogi powinna przewidywać ulepszoną nawierzchnię)
- Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót, specyfikacji wykonania i odbioru robót (pdf + ath)
- opracowanie podkładów geodezyjnych, badań gruntu oraz wszelkich innych prac związanych z opracowaniem dokumentacji
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy** Płatność jednorazowa po zakończeniu każdego zadania. Koszty dodatkowe po stronie wykonawcy: pełne koszty opracowania dokumentacji projektowej wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opłata za podkłady geodezyjne oraz ewentualne wypisy z rejestrów gruntów, koszty opracowania przedmiarów, kosztorysów, specyfikacji po stronie wykonawcy,
(określić istotne zapisy przyszłej umowy dotyczące realizacji zamówienia : terminy płatności, kary umowne za nienależyte wykonanie bądź odstąpienie od umowy itp.)
** wpisać jeżeli dotyczy lub załączyć wzór umowy
- Ofertę Wykonawca może złożyć:
- w formie pisemnej na adres: ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
- faksem na numer 77 40 92 101
- w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej inw@glucholazy.pl
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy- oferty należy składać na każde zadanie oddzielne. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wyłącznie na jedno z wymienionych zadań z podaniem ceny jednostkowej*** i/ lub ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia*** w terminie do dnia 12.09.2017r., do godziny 1200
** niewłaściwe skreślić
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
1.Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15.
2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie telefonu i adresu e-mail przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań pn.„Modernizacja kanalizacji deszczowej budynku nr 16 w ciągu ul. Al. Jana Pawła II w Głuchołazach” „Modernizacja kanalizacji deszczowej budynku Szkoły w Gierałcicach”