Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Głuchołazy
Zapytanie ofertowe
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
„Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Głuchołazy”
Lokalizacja realizacji zadania:
Teren Gminy Głuchołazy
Cel zamówienia:
Celem zamówienia jest zapytanie ofertowe na realizację zadania w ramach następujących części:
- Część 1: modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Głuchołazy w zakresie naprawy i konserwacji placów zabaw, siłowni zewnętrznych i ścieżek zdrowia znajdujących się na terenie Gminy Głuchołazy w celu usunięcia usterek będących wynikiem zużycia, wandalizmu i działania warunków atmosferycznych. Wykaz usterek zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – protokoły z przeglądu.
- Część 2: modernizacja urządzenia zabawowego 4 wieżowego ze zjeżdżalnią na placu zabaw na ul. Bohaterów Warszawy w Głuchołazach (tożsamego zamontowanego na placu zabaw na ul. Bohaterów Warszawy w Głuchołazach) wraz z demontażem obecnego urządzenia
- Część 3: zakup i montaż huśtawki „ważki” na placu zabaw w Wilamowicach Nyskich.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Część 1: modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Głuchołazy w zakresie naprawy i konserwacji placów zabaw, siłowni zewnętrznych i ścieżek zdrowia w celu usunięcia usterek będących wynikiem zużycia, wandalizmu i działania warunków atmosferycznych. Wykaz usterek zawiera załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – protokoły z przeglądu.
1.2. Część 2: modernizacja urządzenia zabawowego – zakup i montaż urządzenia zabawowego 4 wieżowego ze zjeżdżalnią na placu zabaw na ul. Bohaterów Warszawy w Głuchołazach (tożsamego zamontowanego na placu zabaw na ul. Bohaterów Warszawy w Głuchołazach) wraz z demontażem obecnego urządzenia.
1.3. Część 3: zakup i montaż huśtawki ważki na placu zabaw Wilamowicach Nyskich (tożsamej zamontowanej huśtawki na placu zabaw w Wilamowicach Nyskich) wraz z demontażem obecnej huśtawki
Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy.
2. Zaoferowane urządzenia muszą być zgodne z:
- PN-EN 1176 1 :2008 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, część 1 : ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań,
- PN-EN 1176-7:2008 Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie, część 7: Wytyczne instalowania, kontroli, konserwacja i eksploatacji.
Uwagi:
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, zapewniając uzyskanie stałego efektu estetycznego i użytkowego wykonanego zamówienia oraz bezpieczeństwa użytkowników.
2. Malowanie powinno być wykonywane z użyciem specjalnych zewnętrznych farb do drewna posiadających właściwości ochronne w odniesieniu do czynników atmosferycznych i biologicznych.
3. Do malowania elementów metalowych należy wykorzystywać farby zabezpieczające przed korozją. Dotyczy to również elementów ocynkowanych wystawionych na intensywne działanie czynników atmosferycznych.
4. Nie stosować farb olejnych.
5. Zarówno farby przeznaczone do drewna, jak i te do metalu nie powinny zawierać substancji toksycznych oraz nie mogą być łatwopalne i być przeznaczone do malowania elementów placów zabaw.
6. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z przedmiotem zamówienia poprzez wizję lokalną w terenie.
7. Przy wykonywaniu czynności remontowych należy stosować materiały posiadające odpowiednie atesty. Wszystkie materiały i elementy wbudowane mają posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty i być dopuszczone do wbudowania na placach zabaw oraz muszą być wolne od ostrych krawędzi
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w dostawy i usługi
Warunki postępowania:
- Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy.
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
- Warunki gwarancji:
- 12 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego w zakresie części 1,
- Gwarancja producenta jednak nie krótsza niż 24 miesiące w zakresie części 2 i 3.
- Pożądany termin realizacji zamówienia: 23.06.2023r. dla części 1 oraz 31.07.2023r. dla części 2 i 3.
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
1) wynagrodzenie ryczałtowe,
2) płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
- Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
lub
2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do godz. 12:00 do dnia 17.05.2023r.
Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:
1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. „Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Głuchołazy”.
Formularz ofertowy-zał. nr 1.doc (46,50KB)
oświadczenie Rosja.odt (7,67KB)
Wykaz usterek.pdf (7,60MB)
Uwaga!
Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze art 22 Ustawy z dnia 14 grudnia 2018r. o ochronie danych osobowych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości :
W związku z zapisami art. 22 Ustawy z dnia 14 grudnia 2018 r. o ochronie danych osobowych przetwarzanych w związku z zapobieganiem i zwalczaniem przestępczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 125), informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Komendant Straży Miejskiej w Głuchołazach ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy .
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych iod@glucholazy.pl, nr tel. 77 40 92 143. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych .
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań ustawowych Straży Miejskiej na podstawie. art. 10.1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 928 z późn. zm.). Straż Miejska zgodnie z art. 10a Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 928 z późn. zm.): w celu realizacji ustawowych zadań Straż Miejska może przetwarzać dane osobowe, bez wiedzy i zgody osoby, której dane te dotyczą, uzyskane:
- w wyniku wykonywania czynności podejmowanych w postępowaniu w sprawach o wykroczenia;
- z rejestrów, ewidencji i zbiorów, do których straż posiada dostęp na podstawie odrębnych przepisów
- Osoba, której dane dotyczą, posiada prawo:
- do wniesienia do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych skargi w przypadku naruszenia praw osoby w wyniku przetwarzania danych osobowych, Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa;
- Do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, sprostowania lub usunięcia danych osobowych, lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do osiągnięcia celu procesu przetwarzania wskazanego w pkt 3 oraz terminów przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, nie krócej niż okresy zgodne z kategoriami archiwalnymi, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- Odbiorcą danych osobowych będą uprawnione jednostki organizacyjne Gminy Głuchołazy, inne podmioty na podstawie przepisów prawa. Dodatkowo dane mogą być dostępne dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie Administratora w ramach świadczenia usług serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Osoba do kontaktu: Angelika Drużbańska tel. 77 40 92 115/116