Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe na „Remont skateparku w Głuchołazach - dz. nr 132/16, zlokalizowanego pomiędzy ul. Kościuszki i ul. Opolską”

Zapytanie ofertowe

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia na:

„Remont skateparku w Głuchołazach

- dz. nr 132/16 , zlokalizowanego pomiędzy ul. Kościuszki i ul. Opolską”

 

 

Lokalizacja realizacji zadania:

Skatepark, Głuchołazy, dz. nr 132/16 , zlokalizowany pomiędzy ul. Kościuszki i ul. Opolską.

 

Cel zamówienia:

 

Zapytanie ofertowe na „Remont skateparku w Głuchołazach - dz. nr 132/16, zlokalizowanego pomiędzy ul. Kościuszki i ul. Opolską”.

 

 

Zakres prac:

 

1) Uzupełnienie i zabezpieczenie ubytków pęknięć równoległych do dylatacji.

2) Wyrównanie powierzchni likwidując pozostałości wystającego betonu przy nawierzchni do jezdni.

3) Naprawa popękanego betonu przy fundamencie latarni.

4) Zlikwidowanie części masy uszczelniającej dylatacje, która wychodzi ze szczelin.

5) Naprawa pęknięć nawierzchni betonowej.

6) Założenie geokraty lub mat przerostowych na odsłaniające się fundamenty.

 

 

Uwagi i obowiązki Wykonawcy:

1.  Organizacja i utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac;

2.  Prowadzenie robót w sposób bezpieczny;

3.  Uporządkowanie miejsc wykonywania prac po zakończeniu robót.

4.  Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano – instalacyjnych oraz zasadami wiedzy technicznej.

5. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty ubezpieczenia oraz zabezpieczenia terenu budowy.

6.  Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie stosowane materiały, sprzęt powinny odpowiadać polskim normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności.

7. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.;

8.  Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.

9.  Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością

10.  Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania materiałów zgodnych z dokumentacją projektową.

11.  Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty.

 

Uwaga:

 

1. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra  Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1. pkt 32 Ustawy z dnia 8 grudnia 2017r. O odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach i Ustawą z dnia 13 kwietnia 2018r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.z 2020r. Poz. 1219).

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usług

 

Załączniki:

DOCXZałącznik nr 1 - Formularz-ofertowo-cenowy.docx (22,59KB)

DOCXZalacznik nr 2 - Oświadczenie dot. agresji na Ukrainę.docx (14,83KB)

DOCZalacznik nr 3 - Klauzula informacyjna RODO.doc (27,00KB)

 

Warunki postępowania dla wszystkich cześci w/w zapytania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
  2. Warunki gwarancji: 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
  3. Pożądany termin realizacji usługi: 13.06.2023 r.
  4. Istotne warunki umowy lub wzór umowy:

1)    wynagrodzenie ryczałtowe,

2)    płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zapytania płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

-    posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

-    posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zapytania,

-    znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu

      zapytania,

-    Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają

      warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

 

Ofertę Wykonawca może złożyć:

1)    w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy

lub

2)    w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl

 

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zapytania w terminie do dnia 04.05.2023 r.,

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

 

1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.

2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am  poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania „Remont skateparku w Głuchołazach - dz. nr 132/16, zlokalizowanego pomiędzy ul. Kościuszki i ul. Opolską”.

 

Uwaga!

 

Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:

 


1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz;

2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl

3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie  celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;

4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 

5. Dane osobowe będą przechowywane,  przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7.W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:

1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,

2) sprostowania danych osobowych,

3) żądania usunięcia danych osobowych,

4) żądania ograniczenia przetwarzania,

5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

7) wniesienia skargi do organu nadzorczego.

8) na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do swoich danych osobowych, zgromadzonych przez Zamawiającego w związku z ich przetwarzaniem.