Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Odpowiedź Burmistrza Głuchołaz na petycję

W dniu 27 marca 2023 r. Pani ___________, za pośrednictwem poczty elektronicznej, z adresu ________@prezydentelektorski.pl przesłała petycję zaadresowaną „Burmistrzu! Wójcie! Prezydencie! Radni! Urzędnicy!” o treści w załączeniu.

Zgodnie z art. 4 ust. 2  ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz. U. 2018 poz. 870) petycja powinna zawierać:

1) oznaczenie podmiotu wnoszącego petycję; jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać oznaczenie każdego z tych podmiotów oraz osobę reprezentującą podmiot wnoszący petycję;

2) wskazanie miejsca zamieszkania albo siedziby podmiotu wnoszącego petycję oraz adresu do korespondencji; jeżeli podmiotem wnoszącym petycję jest grupa podmiotów, w petycji należy wskazać miejsce zamieszkania lub siedzibę każdego z tych podmiotów;

3) oznaczenie adresata petycji;

4) wskazanie przedmiotu petycji.

 

Przedmiotowa petycja nie spełnia wymogu opisanego w art. 4 ust 2 pkt 2) wspomnianej ustawy, gdyż nie został podany adres zamieszkania lub siedziby podmiotu wnoszącego petycję. Podany wyłącznie do korespondencji „ adres: Skr. Poczt 88, ul. Żwirki i Wigury 13A, 32-050 Skawina” jest adresem urzędu pocztowego właściwego dla miasta Skawina.

 

Mając na uwadze powyższe działając na mocy art. 7 ust 1 ustawy o petycjach pozostawia się złożoną petycję bez rozpatrzenia.

Jednocześnie z uwagi na sposób adresowania „Burmistrzu! Wójcie! Prezydencie! Radni! Urzędnicy!” przekazuje się rzeczona petycję do wiadomości Rady Miejskiej w Głuchołazach