Zapytanie ofertowe na dostawę i montaż elementów mających na celu zwiększenie dostępności architektonicznej budynku Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę i montaż elementów mających na celu zwiększenie dostępności architektonicznej budynku Urzędu Miejskiego w Głuchołazach
I NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Głuchołazy z siedzibą w 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
II TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Regulaminem naboru wniosków o udzielenie grantu „Dostępny samorząd - granty” dla jednostek samorządu terytorialnego – załącznik do uchwały nr 15/2022 Zarządu PFRON z dnia 8 lutego 2022 r. oraz późniejszymi jego zmianami.
- Wartość szacunkowa zamówienia jest niższa niż 130 000 zł netto.
- Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Zamawiający zleca dostawę i montaż następujących elementów mających na celu zwiększenie dostępności architektonicznej budynku Urzędu Miejskiego w Głuchołazach:
- Wprowadzenie głosowego modułu informacyjnego w windzie. W budynku Urzędu Miejskiego w Głuchołazach zamontowano dźwig osobowy produkowany przez Lubelską Wytwórnię dźwigów Osobowych. Rok produkcji dźwigu 2003, typ NB630H, numer fabryczny H03-455. Dźwig posiada sygnalizację tonową oznaczającą zatrzymanie się kabiny na każdej kondygnacji. Zamówienie dotyczy dostawy i montażu modułu informującego głosem ludzkim o kondygnacji na której zatrzymała się kabina windy.
- Pola uwagi – zamówienie dotyczy dostawy i montażu 18 sztuk pasów uwagi, oznaczenia fakturowego poziomego w postaci pojedynczych punktów zainstalowanych w ciągu schodów o szerokości 150 cm i głębokości 30 cm. Uwaga – w przedłożonym raporcie sugeruje się malowanie pól uwagi, Zamawiający decyduje się jednak na zastosowanie oznaczenia fakturowego.
- Piktogramy na budynku wskazujące wejście dla osób z trudnościami w poruszaniu oraz informację o lokalizacji dzwonka przywoławczego – zamówienie dotyczy dostawy i montażu na elewacji budynku Urzędu Miejskiego.
- Pętla indukcyjna w pomieszczeniu monitoringu miejskiego w budynku Urzędu Miejskiego – zamówienie polega na dostawie i montażu pętli indukcyjnej stanowiskowej w pomieszczeniach monitoringu pełniących funkcję nieformalnego biura obsługi klienta.
- Tabliczki z czarnodrukiem i napisem informacyjnym w alfabecie Braillea zapewniające osobom niedowidzącym i niewidomym identyfikację i dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych. Tabliczki zostaną zamontowane przy drzwiach każdego pomieszczenia w celu łatwego zidentyfikowania napisu. Zamówienie obejmuje zakup, dostawę i montaż 41 sztuk tabliczek. Należy przewidzieć montaż umożliwiający zmianę treści napisu w wypadku konieczności zmiany nazwy wydziału itp.
- Plany tyflograficzne w Urzędzie Miejskim umieszczone na każdej z czterech kondygnacji (łącznie z parterem). Zamówienie obejmuje dostawę i montaż planów w technologii łączącej czarny druk, brajl, elementy wypukłe , dotykowe zawierający schemat funkcjonalno-przestrzenny (oznakowanie głównych przestrzeni obsługi użytkowników) legendę opisującą wszystkie wykorzystane symbole oraz oznaczenia, oznaczenie miejsca lokalizacji osoby czytającej tzw. „jesteś tutaj”. Format planów A3/A2, tablice nie będą trwale mocowane do podłoża
IV TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Do 30.06.2023 r.
V WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (osoby fizyczne, osoby prawne), spełniający następujące warunki:
- posiadają kwalifikacje / dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia: co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie dostępności– weryfikacja na podstawie złożonego Oświadczenia;
- znajdują się w stabilnej sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie przedmiotowego zamówienia– weryfikacja na podstawie złożonego Oświadczenia;
- nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo – weryfikacja na podstawie złożonego Oświadczenia.
- Oświadczenie, że przedmiot umowy spełnia wszelkie wymogi wynikające z przepisów o zapewnieniu dostępności.
VI INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
- Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania.
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Piotr Wierzbicki – Sekretarz Miasta, e-mail sekretarz@glucholazy.pl.
VI TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
- Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VIII OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT I OBLICZENIA CENY
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę, sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania – Formularz ofertowy.
- Wartość cenową obejmującą całość przedmiotu zamówienia jak i poszczególne jego części – dla każdej części z osobna, należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Podana w ofercie cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie stanowić podstawę rozliczenia całości zamówienia.
- Ofertę wraz z załącznikami należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego: Gmina Głuchołazy 48-340 Głuchołazy Rynek 15 w zamkniętej kopercie z dopiskiem Usługa doradcza w zakresie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej dla przedsięwzięcia grantowego realizowanego w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty”
- przesłać drogą elektroniczną na adres email: umig@glucholazy.pl
w terminie do 28 kwietnia 2023 r. godz. 13_00
- W przypadku złożenia oferty po upływie w/w terminu Zamawiający odrzuci ofertę.
- Otwarcie ofert odbędzie się w terminie do 3 dni roboczych od dnia upływu terminu do składania Ofert.
- Otwarcie ofert odbywa się bez udziału Wykonawców.
IX OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY
- Ocena ofert będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów.
- Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
- Komisja dokona oceny ofert na podstawie Kryterium:
- „Cena brutto” – 80%.
- Okres gwarancji – max 20% przy założeniu, Zamawiający wymaga minimum 2 lata gwarancji za co przyzna 5 pkt, dodatkowe punkty można uzyskać za wydłużenie okresu gwarancji: 3 lata gwarancji – 10 pkt, 4 lata gwarancji – 20 pkt,
- Punkty w kryterium „Cena brutto” zostaną obliczone na podstawie poniższego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów = ----------------------------------------- x 80 + ilość punktów za gwarancję
Cena brutto oferty badanej
- Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki.
X ZAŁĄCZNIKI ORAZ INNE UREGULOWANIA
- Formularz ofertowy.docx (81,29KB) stanowi załącznik do Zapytania.