Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) dla „Budowa stawu retencyjno – rekreacyjnego w okolicach kompleksu rekreacyjnego nad Białką wraz z zagospodarowaniem terenu do celów rekreacyjno – sportowych w Głuchołazach (działki ewid. nr 132/24,133/2,132/18, 132/15, 120, 137/3, 132/16)"

ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:


Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) dla „Budowa stawu retencyjno – rekreacyjnego   w okolicach kompleksu rekreacyjnego nad Białką wraz z zagospodarowaniem terenu do celów rekreacyjno – sportowych w Głuchołazach (działki ewid. nr 132/24,133/2,132/18, 132/15, 120, 137/3, 132/16)",

 

w ramach zadania budżetowego pn. „Modernizacja terenu nad Białką”

 

  1. Ogólna charakterystyka zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) dla „Budowa stawu retencyjno – rekreacyjnego   w okolicach kompleksu rekreacyjnego nad Białką wraz z zagospodarowaniem terenu do celów rekreacyjno – sportowych w Głuchołazach (działki ewid. nr 132/24,133/2,132/18, 132/15, 120, 137/3, 132/16)", w ramach zadania budżetowego pn. „Modernizacja terenu nad Białką”

 

  1. Lokalizacja:

Dz. ewid. nr 132/24,133/2,132/18, 132/15, 120, 137/3, 132/16

 

  1. Informacje podstawowe dot. przedmiotu opracowania:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) dla „Budowa stawu retencyjno – rekreacyjnego   w okolicach kompleksu rekreacyjnego nad Białką wraz z zagospodarowaniem terenu do celów rekreacyjno – sportowych w Głuchołazach (działki ewid. nr 132/24,133/2,132/18, 132/15, 120, 137/3, 132/16)”, w ramach zadania budżetowego pn. „Modernizacja terenu nad Białką”.

Sporządzone PFU powinno być oparte o wytyczne z dokumentacji technicznej koncepcyjnej pt. „Budowa stawu retencyjnego w okolicach kompleksu rekreacyjnego nad Białką wraz z zagospodarowaniem terenu do celów rekreacyjno – sportowych w Głuchołazach (działki ewid. nr 132/24, 133/2, 132/18, 132/15, 120, 137/3 i 132/16)” (załącznik nr 4), oraz o warunki (TAURON, Wodociągi, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie) zawartymi w załączniku nr 5, nr 6 i nr 7.

  1. Informacje szczegółowe dot. celu i zakresu opracowania w odniesieniu do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU)
    1.  Program funkcjonalno-użytkowy powinien opisywać rozwiązania technologiczne, materiałowe i organizacyjne oraz określić wymagania w stosunku do jakości robót budowlano - montażowych, zaprojektowanych technologii, materiałów i urządzeń.

 

  1.  Program funkcjonalno - użytkowy stanowiący przedmiot zamówienia, służyć ma do m.in. uszczegółowienia opisu zamierzenia inwestycyjnego pn. Budowa stawu retencyjno – rekreacyjnego   w okolicach kompleksu rekreacyjnego nad Białką wraz z zagospodarowaniem terenu do celów rekreacyjno - sportowych w Głuchołazach (działki ewid. nr 132/24,133/2,132/18, 132/15, 120, 137/3, 132/16)”.

 

  1. Program funkcjonalno-użytkowy (PFU):

 

 4.3.1. Powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021.r. poz. 2454).

 

       4.3.2.  Część opisowa powinna zawierać m.in.:

  • opis ogólny przedmiotu zamówienia; charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych;
  • aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia – określenie planowanego trybu wykonywania prac - które prace należy wykonać na zgłoszenie, a które na pozwolenie na budowę;
  • opis ogólnych właściwości funkcjonalno-użytkowych.

 

  1. Informacje podstawowe dot. celu i zakresu opracowania w odniesieniu do obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz  planowanych kosztów robót budowlanych

 

  1.  W oparciu o  opracowane PFU (jak w p. 4 wyżej) należy obliczyć wartości planowanych kosztów prac projektowych oraz  planowanych kosztów robót i sporządzić szacunkowe zestawienie kosztów inwestycji, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021  poz. 2458).

 

  1. Obliczenie wartości zamówienia dla omawianego postępowania powinno obejmować sumę:
  • kosztów planowanych prac projektowych,
  • kosztów robót budowlanych.

 

  1. Przyjęty podział składników kosztów robót powinien znaleźć odzwierciedlenie w obliczeniu wartości zamówienia i szacunkowym zestawieniu kosztów inwestycji. Obliczenie wartości zamówienia należy dostosować do zakresu opracowanego PFU, z uwzględnieniem ewentualnego rozszerzenia o wartości opracowań projektowych i robót budowlanych, wynikających ze specyfiki zamówienia.

 

  1. Wytyczne podstawowe dot. zakresu i formy opracowania dokumentacji projektowej. PFU powinno uwzględniać w pełnym zakresie wytyczne dot. planowanych robót budowlanych

 

  1.  PFU powinno być opracowane zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i rozporządzeniami.
  2.  Przygotowane przez Wykonawcę PFU musi m.in. zawierać wszelkie wymagane uzgodnienia branżowe oraz niezbędne opracowania związane z wykonaniem PFU.
  3.  Wykonawca zobowiązany jest dostosować PFU do wymagań Zamawiającego.
  4.  Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z przedmiotem zamówienia, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację zamówienia.
  5.  PFU powinno być sporządzone w 4 egzemplarzach papierowych i w wersji elektronicznej na nośniku pamięci USB zawierającym pliki w formacie PDF, DOX i DWG.
  6.  Informacje zawarte w PFU w zakresie proponowanych technologii wykonania robót, doboru materiałów i rozwiązań powinny być opisane w sposób zgodny z Prawem zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy.
  7.   Zamawiający zastrzega sobie możliwość spotkań z Wykonawcą w celu dokonywania uzgodnień roboczych i monitorowania postępu prac nad opracowaniem oraz koordynacji z innymi opracowaniami, realizowanymi w ramach prac przedprojektowych oraz przygotowań do realizacji.
  8. W trakcie prowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące PFU w terminie nie dłuższym niż 2 dni kalendarzowe licząc od dnia ich przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną.

 

Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z istniejącym stanem oraz warunkami technicznymi poprzez dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia celem uwzględnienia warunków realizacji zamówienia w cenie oferty.

 

Wykonawca usługi zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:

1. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia.

2. Koszty dojazdu.

2. Inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi.

 

Załączniki do zapytania ofertowego :

- DOCXZałącznik nr 1 Formularz-ofertowo-cenowy.docx (22,64KB),

- DOCXZałącznik nr 2 Oświadczenie dot. agresji na Ukrainę.docx (15,11KB),

- DOCZalacznik nr 3 - Klauzula informacyjna RODO.doc (27,00KB),

- PDFZałącznik nr 4 Dokumentacja techniczna koncepcyjna pt. Budowa stawu retencyjnego nad Białką.pdf (5,33MB),

- PDFZałącznik nr 5 Warunki usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej TAURON.pdf (1,78MB),

- PDFZałącznik nr 6 Warunki przebudowy tranzytu wodociągowego Ø 225 oraz przyłącza do kąpieliska miejskiego Ø 160 z „Wodociągi”.pdf (920,73KB),

- PDFZałącznik nr 7 Warunki Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.pdf (405,73KB).

 

Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto - 100%
  2. Warunki gwarancji: 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
  3. Pożądany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2023 r.
  4. Istotne warunki  umowy lub wzór umowy:

1)   wynagrodzenie ryczałtowe,

2) płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, po otrzymaniu protokołu odbioru.

  1. Opis wymagań stawianych wykonawcy:

1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,

2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

3) zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

 

  1. Ofertę Wykonawca może złożyć:
  • w formie pisemnej na adres:  ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy                 
  • faksem na numer 77 40 92 101
  • w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej inw@glucholazy.pl

 

Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny ryczałtowej brutto za ww. przedmiot zamówienia w terminie do dnia 03.04.2023 r..

** niewłaściwe skreślić

 

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

1.   Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15.

2.   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie telefonu i adresu e-mail przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) dla Budowa stawu retencyjno – rekreacyjnego   w okolicach kompleksu rekreacyjnego nad Białką wraz z zagospodarowaniem terenu do celów rekreacyjno - sportowych w Głuchołazach (działki ewid. nr 132/24,133/2,132/18, 132/15, 120, 137/3, 132/16).