Zagospodarowanie placu przy ulicy Korfantego w Głuchołazach w ramach zadania budżetowego pn.: "Strefa zacienienia miejscem spotkań i wypoczynku mieszkańców głuchołaskiej starówki"
Zapytanie ofertowe
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
„Zagospodarowanie placu przy ulicy Korfantego w Głuchołazach”
w ramach zadania budżetowego pn.: „Strefa zacienienia miejscem spotkań i wypoczynku mieszkańców głuchołaskiej starówki”
Lokalizacja realizacji zadania:
Głuchołazy, plac przy ul. Korfantego
Cel zamówienia:
Zapytanie ofertowe na „Zagospodarowanie placu przy ulicy Korfantego w Głuchołazach” realizowanego w ramach zadania pod nazwą: „Strefa zacienienia miejscem spotkań i wypoczynku mieszkańców głuchołaskiej starówki” ; (plac przy ul. Korfantego w Głuchołazach).
Na załączonym do zapytania ofertowego załączniku nr 1 przedstawiono zakres prac do realizacji.
Zakres prac obejmuje m. in.:
1) Demontaż istniejącej kostki brukowej w miejscach projektowanych donic ochronnych nasadzeń nowych drzew.
2) Przewiezienie kostki z rozbiórki w miejsce wskazane przez zamawiającego do 1km.
3) Roboty ziemne pod 4 katalpy i donice z siedziskami.
4) Dostawa i montaż 4 szt. żelbetowych donic ochronnych z ławkami drewnianymi na górnej płaskiej części do siedzenia pod koroną drzew (katalp).
5) Nasadzenie 4 sztuk drzew katalp (Catalpa bignonioides „Nana”) wraz z ułożeniem geowłókniny oraz nasypaniem kory w donicach.
6) Uzupełnienie kostką z rozbiórki nawierzchni wokół donic.
7) Zakup i montaż tabliczek informacyjnych / 4 szt. o min. wymiarach: 21 cm x 8 cm, z zachowaniem wielkości parametrów (wielkości pól ochronnych, logotypów i napisu) zawartych w księdze wizualizacji znaku PROW 2014-2020 (załącznik nr 6). Tabliczki powinny posiadać kształt umożliwiający montaż na okrągłych donicach. Wykonać z blachy chromoniklowej (bądź materiału o nie gorszych parametrach) metodą wytrawiania.
Oznakowanie tabliczek informacyjnych powinno być zgodne z „Księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020” (załącznik nr 6), oraz posiadać elementy (logotypy oraz opis) zawarte w załączniku nr 7.
Prace wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową w zakresie dotyczącym w/w prac.
Prace budowlane dla zadania pn.: „Strefa zacienienia miejscem spotkań i wypoczynku mieszkańców głuchołaskiej starówki” należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, wszystkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej, a także z zachowaniem zasad BHP.
Uwagi i obowiązki Wykonawcy:
1. Organizacja i utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac;
2. Prowadzenie robót w sposób bezpieczny;
3. Uporządkowanie miejsc wykonywania prac po zakończeniu robót.
4. Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano – instalacyjnych oraz zasadami wiedzy technicznej.
5. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty ubezpieczenia oraz zabezpieczenia terenu budowy.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie stosowane materiały, sprzęt powinny odpowiadać polskim normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności.
7. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.;
8. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością
10. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania materiałów zgodnych z dokumentacją projektową.
11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty.
Uwaga:
1. Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1. pkt 32 Ustawy z dnia 8 grudnia 2017r. O odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach i Ustawą z dnia 13 kwietnia 2018r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.z 2020r. Poz. 1219).
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usług
Załączniki do zapytania ofertowego :
- Zalacznik nr 1 - Zakres prac do realizacji.pdf (370,50KB),
- Zalacznik nr 2 - Dokumentacja projektowa_Projekt Architektoniczno -Budowlany.zip (15,72MB) ,
- Zalacznik nr 3 - Dokumentacja projektowa_Projekt Wykonawczy.zip (17,98MB) ,
- Zalacznik nr 4 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.zip (859,65KB) ,
- Zalacznik nr 5 - Przedmiar.pdf (103,22KB) ,
- Zalacznik nr 6 - Księga_wizualizacji_znaku_PROW_2014-2020.pdf (13,11MB) ,
- Załącznik nr 7 - Loga i opis na tabliczki informacyjne.docx (116,45KB) ,
- Załącznik nr 8 - Formularz-ofertowo-cenowy.docx (22,23KB) ,
- Zalacznik nr 9 - Oświadczenie dot. agresji na Ukrainę.docx (14,57KB) ,
- Zalacznik nr 10 - Klauzula informacyjna RODO.doc (27,00KB) .
Warunki postępowania dla wszystkich cześci w/w zapytania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
- Warunki gwarancji: 60 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
- Pożądany termin realizacji usługi: 21.04.2023 r.
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
1) wynagrodzenie ryczałtowe,
2) płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zapytania płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
- Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zapytania,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu
zapytania,
- Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają
warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
lub
2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zapytania w terminie do dnia 14.03.2023 r.
Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:
1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania „Zagospodarowanie placu przy ulicy Korfantego w Głuchołazach” dla zadania pn.: „Strefa zacienienia miejscem spotkań i wypoczynku mieszkańców głuchołaskiej starówki”.