Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Odpowiedź na wniosek komisji

W odpowiedzi na wniosek Komisji Turystyki, Sportu i Bezpieczeństwa Publicznego Rady Miejskiej w Głuchołazach z dnia 19 września 2022 r. (pismo nr BRM.0012.6.37.2022) dotyczącego pkt. 5d: „ wykonania własnego przeglądu gwarancyjnego wszystkich robót remontowych PSP nr 3 w Głuchołazach lub powołanie niezależnego rzeczoznawcy do kontroli” informuję co w sprawie.

          W dniu 21.09.2022 r. odbył się przegląd gwarancyjny wykonanych prac na obiekcie SP 3 w zakresie termomodernizacji oraz zgłaszanych usterek. W przeglądzie uczestniczyli, Wykonawca robót, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego oraz przedstawiciel Wydziału Inwestycji i Eksploatacji Urzędu Miejskiego w Głuchołazach przy udziale Pani Dyrektor PSP nr 3.

 W sporządzonym protokole z przeglądu gwarancyjnego zapisano cztery usterki i zobowiązano Wykonawcę robót do ich usunięcia w terminie do dnia 15 października 2022 r. Wykonawca poinformował, że z dniem 15.10.2022 r. zakończył prace związane z usunięciem usterek.

          W związku z powyższym w dniu 04.11.2022 r.  godz. 11.00zostanie przeprowadzony odbiór usunięcia usterek. Do uczestnictwa w odbiorze prac związanych z usunięciem usterek zaproszono Pana Daniela Szenawę – z-cę przewodniczącego Komisji Turystyki, Sportu i Bezpieczeństwa Publicznego Rady Miejskiej w Głuchołazach  oraz Pana Pawła Szpaka – członka Komisji Turystyki, Sportu i Bezpieczeństwa Publicznego Rady Miejskiej w Głuchołazach celem wyjaśnienia wszystkich spraw związanych usuwaniem usterek w okresie gwarancyjnym dot. zadania pn: ”Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum Nr 2 przy ul. Słowackiego w Głuchołazach, dz. nr 1650”.