Poprawa nawierzchni drogi tłuczniowej oznaczonej w ewidencji nr 395, 396 wraz z oczyszczeniem rowów przydrożnych, w miejscowości Burgrabice gmina Głuchołazy
Zapytanie ofertowe
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
„Poprawa nawierzchni drogi tłuczniowej oznaczonej w ewidencji nr 395, 396 wraz z oczyszczeniem rowów przydrożnych, w miejscowości Burgrabice gmina Głuchołazy”
Lokalizacja realizacji zadania:
Działki drogowe zlokalizowane na terenie Gminy Głuchołazy
Cel zamówienia:
Poprawa nawierzchni dróg zniszczonych po wystąpieniu deszczy nawalnych wraz z oczyszczeniem rowu odwadniającego
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zapytania jest wykonanie prac budowlanych dla zadania pn.:
„Poprawa nawierzchni drogi tłuczniowej oznaczonej w ewidencji nr 395, 396 wraz z oczyszczeniem rowów przydrożnych, w miejscowości Burgrabice gmina Głuchołazy”
Zakres prac obejmuje m.in.:
- Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne o pow. ok 360 m²
- Oczyszczanie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu na odcinku ok 85 mb
- Osadzenie elementu odwodnienia liniowego
Wykonawca przed złożeniem ofert zobowiązany jest do zapoznania się ze stanem dróg na których wykonywane będą roboty budowlane.
Uwagi i obowiązki Wykonawcy:
1. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty ubezpieczenia oraz zabezpieczenia terenu budowy.
2. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty sprzętu, narzędzi oraz materiałów niezbędnych do realizacji
przedmiotu niniejszego zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością.
4. Wykonawca winien uzyskać wszelkie zezwolenia w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania materiałów, które skutkują optymalizacją kosztów.
6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz
uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do
przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy.
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
- Warunki gwarancji: 12 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
- Pożądany termin realizacji zamówienia: 31.10.2022r.
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
- wynagrodzenie ryczałtowe
- płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia po uprzednim przeprowadzeniu i spisaniu protokołu odbioru stwierdzającego prawidłowe wykonanie robót płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
- Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
lub
2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny jednostkowej za 1m2 wbudowanego materiału, w terminie do dnia 24.10.2022r. do godz. 12:00
Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:
1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. Prace budowlane dla zadania pn.: „Poprawa nawierzchni drogi tłuczniowej oznaczonej w ewidencji nr 395, 396 wraz z oczyszczeniem rowów przydrożnych, w miejscowości Burgrabice gmina Głuchołazy”.
Uwaga!
Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Osoba do kontaktu z Oferentami:
Małgorzata Pabiś tel. (77) 40 92 115/116, e-mail:
Załączniki:
Burgrabice dz.nr. 396 395 —PRZEDMIAR.pdf (126,41KB)
oferta.doc (44,00KB)
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 RODO, informuję, że :
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz,
2.Kontakt z osoba odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 77 40 92 143, e-mail: ,
3.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przekazane przez Pana/Panią dobrowolnie celem przeprowadzenia o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego,
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
5. Dane osobowe będą przechowywane , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany , stosownie do art. 22 RODO
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:
1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
2)sprostowania danych osobowych,
3) żądania usunięcia danych osobowych,
4)żądania ograniczenia przetwarzania,
5) wniesienia sprzeciwy wobec przetwarzania
6)cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem,
7) wniesienia skargi do organu nadzorczego
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją ich niedopełnienia będzie brak możliwości realizacji sprawy.
9.Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w zautomatyzowanym procesie podejmowania decyzji oraz nie będą podlegały profilowaniu