Wydzielenie dodatkowej sali zajęć w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 przy ul. Kraszewskiego 30 w Głuchołazach
Zapytanie ofertowe
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na: "Wydzielenie dodatkowej sali zajęć w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 przy ul. Kraszewskiego 30 w Głuchołazach”
Lokalizacja realizacji zadania:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 w Głuchołazach, dz. nr 413, ul. Kraszewskiego 30, 48-340 Głuchołazy
Cel zamówienia:
Zapytanie ofertowe na realizację zadania obejmującego prace budowlane dla zadania pn. „Wydzielenie dodatkowej sali zajęć w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 przy ul. Kraszewskiego 30 w Głuchołazach”.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie dodatkowej sali zajęć w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 przy ul. Kraszewskiego 30 w Głuchołazach. Przebudowa związana jest z wydzieleniem w istniejącym korytarzu dodatkowej sali zajęć tj. wykonanie nowych ścian działowych oraz wykonanie nowego otworu drzwiowego w ścianie działowej do istniejącego pomieszczenia (pokoju nauczycielskiego). Planowane roboty budowlane nie naruszają istniejących elementów konstrukcyjnych budynku. W związku z charakterem obiektu, na którym zostaną prowadzone roboty budowlane należy wykonywać je od poniedziałku do piątku od godz. 14:00 oraz w sobotę, w celu zmniejszenia zakłóceń w funkcjonowaniu szkoły.
Szczegółowy zakres robót określa Dokumentacja techniczna, na którą składają się:
1) projekt,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar robót.
Dodatkowe informacje i warunki realizacji zamówienia:
1) Wszystkie materiały muszą być fabrycznie nowe, wykonane z trwałych i bezpiecznych materiałów, odpornych na próby zniszczeń. Użyte materiały winny być w pierwszym gatunku jakościowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania i zapewniać pełną sprawność eksploatacyjną.
2) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Wszelkie stosowane materiały powinny odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest lub świadectwo lub certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności.
3) Zakresy prac do wykonania ujęte są w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający załącza także przedmiar robót, który służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. W przypadku stwierdzenia rozbieżności między opisami robót do wykonania w dokumentacji projektowej, a opisami robót w załączonym przedmiarze, podstawą do określenia opisu robót jest dokumentacja projektowa.
4) Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
1) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
2) koszty organizacji zaplecza budowy / placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
3) koszty dozoru budowy,
4) koszty pracy sprzętu, specjalistycznych urządzeń itp.,
5) koszty związane z doprowadzeniem do stanu poprzedniego terenów sąsiadujących, jeśli zostały zniszczone/ uszkodzone, w związku z realizacją przedmiotu zamówienia,
6) koszty wszelkich prac niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu umowy,
7) koszty przeprowadzenia niezbędnych prób technicznych, pomiarów zerowych itp.
8) inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia wynikające z obowiązków Wykonawcy
Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także uzyskania wszelkie dodatkowe informacje konieczne do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę.
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w roboty budowlanej
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
- Warunki gwarancji: 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
- Pożądany termin realizacji zamówienia: 30.11.2022r.
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
1) wynagrodzenie ryczałtowe,
2) płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
- Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
lub
2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do godz. 10:00 do dnia 19.10.2022r.
Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:
1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą
w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn.: „Wydzielenie dodatkowej sali zajęć w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 przy ul. Kraszewskiego 30 w Głuchołazach”
Uwaga!
Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
GUCHOA~1.PDF (1 001,04KB)
GUCHOA~2.PDF (252,04KB)
projekt_sala_SP2.pdf (726,74KB)
Załacznik 3 Wzór Umowy-wydzielenie sali w PSP nr 2 w Głuchołazach.doc (80,50KB)
Załącznik 1 Oferta - wydzielenie sali w PSP nr 2 w Głuchołazach.doc (44,50KB)
Załącznik 2 Oświadczenie-agresja Ukraina.docx (16,80KB)
Osoba do kontaktu: Angelika Drużbańska tel. 77 40 92 115-116