Zamówienie drzwi wejściowe do urzędu
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
- Przebudowę wejścia na elewacji południowej poprzez dostawę i zamontowanie automatycznych drzwi wejściowych. Prace winny być wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją budowlaną oraz przedmiarem. Oferowane drzwi winny być wykonane z „ciepłego aluminium”, spełniać normy w zakresie bezpieczeństwa, oszczędności energii oraz wodoszczelności, mieć stosowane napędy firmy GEZE lub równoważne. Od zewnątrz należy zastosować szyby antywłamaniowe minimum P2 lub P4 zespolone, od wewnątrz szyby bezpieczne O2. Należy zastosować szyby przyciemniające antisol/stopsol lub równoważne w kolorze stolarki aluminiowej.
- Dostawa i montaż drzwi wejściowych do Urzędu Miejskiego w Głuchołazach Rynek 15 w formule odtworzenia istniejących drzwi na nowe o lepszych parametrach technicznych. Oferowane drzwi winny być wykonane z „ciepłego aluminium” winny spełniać normy w zakresie bezpieczeństwa oraz wodoszczelności. Stolarka drzwi winna być wykonana w technologii metalowej malowana w kolorze jasnoszarym matowym (RAL 7035/7047). Od wewnątrz należy zastosować szyby antywłamaniowe minimum P2 lub P4 zespolone, od wewnątrz szyby bezpieczne O2. Należy zastosować szyby przyciemniające antisol/stopsol lub równoważne w kolorze stolarki aluminiowej.
Wygląd dotychczasowych drzwi przedstawia zdjęcie poglądowe:
wymiary otworu drzwiowego 188cmx270cm, wysokość szyby w górnym świetliku 44 cm.
Oferent przed złożeniem oferty winien dokonać osobiście precyzyjnych pomiarów
Zamawiający wymaga, aby wraz z ofertą przedstawić specyfikację techniczną oferowanego produktu, z zastrzeżeniem, że specyfikacja winna być w języku polskim.
Oferowane drzwi po zamontowaniu winny zapewniać dostępność do Urzędu Miejskiego w Głuchołazach osobom ze szczególnymi potrzebami w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. - o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1062 z późn. zm.)
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, dostawy i usługi*.
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
cena 70%
termin realizacji 30%
* podać jakie kryteria, jeżeli dotyczy
- Warunki gwarancji: minimum 24 miesiące na całość produktu wraz z montażem.
(określić warunki gwarancji)
- Pożądany termin realizacji zamówienia: 10 tygodni od zawarcia umowy.
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy** zgodnie z załączonym wzorem umowy.
(określić istotne zapisy przyszłej umowy dotyczące realizacji zamówienia : terminy płatności, kary umowne za nienależyte wykonanie bądź odstąpienie od umowy itp.)
……………………………………………………………………………………………………..
** wpisać jeżeli dotyczy lub załączyć wzór umowy
- Ofertę Wykonawca może złożyć:
- w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy
- w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia* w terminie do dnia
27 października 2022 r. r., do godziny 12 _00., na załączonym formularzu dołączając kalkulację poszczególnych elementów zamówienia takich jak cena poszczególnych drzwi oraz cena poszczególnych montaży.
Wszelkich informacji udziela Sekretarz Miasta Piotr Wierzbicki tel. 502 342 062.
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz;
2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7.W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:
1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
2) sprostowania danych osobowych,
3) żądania usunięcia danych osobowych,
4) żądania ograniczenia przetwarzania,
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
7) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8) na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do swoich danych osobowych, zgromadzonych przez Zamawiającego w związku z ich przetwarzaniem.
drzwi automatyczne — PRZEDMIAR.ath (3,00KB)
drzwi automatyczne — PRZEDMIAR.pdf (121,21KB)
oferta.docx (17,17KB)
projekt_architektoniczno-budowlany.pdf (2,43MB)
projekt_techniczny.pdf (2,41MB)
projekt_zagospodarowania_terenu.pdf (4,53MB)
wzór umowy.docx (23,19KB)