- Menu przedmiotowe
- Ogłoszenia, konkursy, zamówienia publiczne
- Zamówienia publiczne do kwoty 130 tys. zł
- 2022
Demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Głuchołazy w roku 2022
Zamawiający:
Gmina Głuchołazy
48-340 Głuchołazy
ul. Rynek 15
Głuchołazy, dnia 28.06.2022r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
DOTYCZĄCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA pn.:
„Demontaż, załadunek, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest
z nieruchomości położonych na terenie Gminy Głuchołazy w roku 2022”
Termin złożenia oferty upływa w dniu: 06.07.2022r. o godz. 1000
Oferty na realizacje zamówienia należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy pok. Nr 11 – Sekretariat lub adres e-mail: rolnictwo@glucholazy.pl
Istotne Warunki Zamówienia dotyczące przedmiotowego postępowania stanowią załącznik do Zapytania ofertowego.
Uwaga !
Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy Prawo zamówień publicznych.
IWZ Azbest 2022.doc (93,50KB)
umowa powierzenia azbest.docx (16,54KB)
Wniosek azbest.doc (36,50KB)
wzór umowy azbest.doc (52,50KB)
Zał. nr 3.doc (15,50KB)
Zał. nr 5 Wykaz nieruchomośći.xls (14,00KB)
Załącznik nr 2.doc (16,00KB)
Załącznik nr1.doc (38,50KB)
Zestawienie porówniania i oceny ofert- protokół wyboru.pdf (248,07KB)