Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu dla dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy
Zapytanie ofertowe Nr IE.7021.2.71.2022. AD
Głuchołazy, dnia 03.06.2022 r.
Zapytanie ofertowe
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
”Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu dla dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy"
Lokalizacja realizacji zadania:
Gmina Głuchołazy
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zapytanie ofertowe na realizację usługi polegającej na opracowaniu aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu dla dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy, z podziałem na zadania wymienione w tabeli poniżej:
Nr zadania | Nr drogi | Długość odcinka drogi (mb) | Zakres przedmiotu zamówienia (ul.) |
1 | 107122 O | 182,7 | Elsnera |
2 | 107129 O | 177 | Okulickiego |
3 | 107130 O | 271 | Mickiewicza |
4 | 107131 O | 261 | Ogińskiego |
5 | 107136 O | 275,3 | Targowa |
6 | 107137 O | 367,6 | Poprzeczna |
7 | 107139 O | 479 | Wyspiańskiego |
8 | 107157 O | 204 | Oś. Konstytucji 3-go Maja |
107178 O | 180 | Oś. Konstytucji 3-go Maja | |
9 | 107158 O | 304 | Sz. Koszyka |
107176 O | 180 | Sz. Koszyka | |
10 | 107124 O | 390,5 | Kopernika |
11 | 107163 O | 221,6 | Kolejowa |
12 | 107177 O | 320 | Chrobrego |
- Usługę należy wykonać zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym w momencie przekazywania opracowania. Jeżeli w trakcie jego wykonywania nastąpią zmiany w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i przepisach wykonawczych, Wykonawca ma obowiązek uwzględnienia tych zmian w swoim opracowaniu.
- Zamawiający przekaże Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, posiadane projekty stałych organizacji ruchu w wersji papierowej dotyczące przedmiotowych odcinków dróg gminnych.
- W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu Inwestora wszelkie uzgodnienia i opinie.
- Projekt organizacji ruchu powinien spełnić wymagania w aktualnie obowiązujących przepisach:
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.);
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2017 r. poz. 784);
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311 ze zm.);
- Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach dla znaków drogowych pionowych – załącznik nr 1 - 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. poz. 2311 ze zm.);
- Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2310 ze zm.).
- Projekty powinny być sporządzone w wersji papierowej i w wersji elektronicznej na płycie CD zawierającej pliki w formacie PDF, DOX , DWG.
Uwagi:
Wykonawca usługi zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
1. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia.
2. Koszty dojazdu.
3. Inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
- Warunki gwarancji: 12 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
- Pożądany termin realizacji zamówienia: 29.07.2022r.
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
1) wynagrodzenie ryczałtowe,
2) płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
- Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
lub
2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do godz. 12:00 do dnia 10.06.2022r.
Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:
1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. „Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu dla dróg gminnych na terenie Gminy Głuchołazy”.
Uwaga!
Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Oferta_aktualizacja POR.odt (10,83KB)
Osoba do kontaktu: Angelika Drużbańska tel. 77 40 92 115