Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe Markowice klimatyzacja

Głuchołazy, dnia  23.05.2022

 

ZAPYTANIE OFERTOWE 

 

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia na:


Zakup i montaż klimatyzatorów w Świetlicy Wiejskiej w Markowicach w celu realizacji projektu w ramach programu Odnowa Wsi.

 

 1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej klimatyzacji w budynku świetlicy wiejskiej w Markowicach składającego się z sali o powierzchni ok. 130m2 ,pomieszczenia kuchennego ok. 40m2 oraz pomieszczenie sanitarne o powierzchni ok. 15m2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład zamówienia powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi tego typu urządzeń.

2. Wymagania techniczne jednostek naściennych:

  • Klimatyzatory ścienne- funkcja chłodzenia i ogrzewania
  • Jednostka wewnętrzna musi posiadać żaluzję automatyczne w pionie i w poziomie
  • Klasa energetyczna min. A+
  • Minimalna wydajność chłodzenia i ogrzewania jednostki wewnętrznej 3,5kW
  • Sterowanie urządzeń klimatyzacyjnych: zdalne (WiFi), manualne i pilotem bezprzewodowym
  • Urządzenia winny spełniać normy polskie i europejskie, posiadać wymagane atesty i certyfikaty oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania.

 

Czynności do wykonania przez dostawcę urządzeń: Prace obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku świetlicy wiejskiej w Markowicach wraz z niezbędnymi urządzeniami infrastruktury technicznej w szczególności:

  • wykonanie przebić przez przegrody budowlane,
  • montaż jednostki zewnętrznej,
  • montaż jednostek wewnętrznych,
  • montaż instalacji technicznej,
  • wypełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym,
  • wykonanie połączeń elektrycznych jednostki wewnętrznej z jednostką zewnętrzną,
  • wykonanie zasilania elektrycznego, wykonanie bezpiecznikowych do zasilania urządzeń,
  • dokonanie pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej potwierdzonych stosownym protokołem.

Wszystkie wymogi, funkcjonalności i parametry traktujemy jako parametry minimum a nie ostateczne. Oferent może zaproponować rozwiązanie o parametrach równoważnych lub nie gorszych niż wskazane w przedmiocie zamówienia.

 

Instalacja musi posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim

3. Miejsce realizacji zadania:

Miejscem realizacji zadania jest Świetlica Wiejska w Markowicach (dz. nr 37, obręb Markowice).

Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz określenia zakresu prac i wyceny kosztów i robocizny.

( opisać przedmiot zamówienia:  rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych lub ilość, liczba i rodzaj zamawianych dostaw )

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizacje w/w roboty, dostawy, usługi*.

 

Warunki postępowania:

 

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

 cena 100%

 inne ……………..*

* podać jakie kryteria, jeżeli dotyczy 

 

  1. Warunki gwarancji:

Wykonawca gwarantuje bezawaryjne funkcjonowanie dostarczonych urządzeń przez okres min. 36 miesięcy

  1. Pożądany termin realizacji zamówienia: 

Termin realizacji zadania, określa się maksymalnie do 01.08.2022 r

 

  1. Istotne warunki  umowy lub wzór umowy**:

Wynagrodzenie ryczałtowe Płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu umowy

 

  1. Ofertę Wykonawca może złożyć:       
  • w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej rolnictwo@glucholazy.pl

 

Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem  ceny  za  realizację całości  przedmiotu zamówienia* w terminie do dnia 31.05.2022 r., do godziny 1000

 

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

 

 

……………………………………………..

podpis                 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję się, że:


1. Administratorem danych osobowych jest: Burmistrz Głuchołaz;

2. Kontakt z osobą odpowiedzialną w sprawie ochrony danych osobowych - tel. 774092143 adres email iod@glucholazy.pl

3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na tej podstawie przetwarzane są dane przetwarzane przez Pana /Panią dobrowolnie  celem przeprowadzenia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;

4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; 

5. Dane osobowe będą przechowywane,  przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7.W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:

1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,

2) sprostowania danych osobowych,

3) żądania usunięcia danych osobowych,

4) żądania ograniczenia przetwarzania,

5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,