Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

381. Odpowiedź

W odpowiedzi na interpelację Radnego Rady Miejskiej w Głuchołazach Pana Mariusza Migały, w sprawie zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych od przedsiębiorców (zmiana dotyczy papieru, szkła i plastiku - odbiór co trzy miesiące) informuję, iż został przygotowany projekt zmiany Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Głuchołazy,  w którym zaproponowano następującą częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych:

  1. papier i tektura - nie rzadziej niż jeden raz na trzy miesiące,
  2. tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale - nie rzadziej niż jeden raz na trzy miesiące,
  3. szkło - nie rzadziej niż jeden raz na trzy miesiące,
  4. bioodpady - nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie,
  5. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - nie rzadziej niż jeden raz na dwa tygodnie.”

Przygotowany projekt uchwały zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021r. poz. 888 ze zm.), został przesłany do państwowego powiatowego inspektora sanitarnego w celu zaopiniowania ww. częstotliwości odbierania odpadów komunalnych. W przypadku uzyskania pozytywnej opinii projekt uchwały zostanie przedstawiony Radzie Miejskiej celem podjęcia stosownej uchwały.

PDF381. Odpowiedz - skan dokumentu.pdf (357,51KB)