Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla przebudowy przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych na terenie Głuchołaz
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla przebudowy przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych na terenie Głuchołaz
- Ogólna charakterystyka zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla przebudowy przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych na terenie Głuchołaz (dla każdego przejścia oddzielnie).
- Lokalizacja:
Przejścia dla pieszych na terenie miasta Głuchołazy wskazane w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
- Informacje podstawowe dot. przedmiotu opracowania:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla przebudowy przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych na terenie Głuchołaz (dla każdego przejścia oddzielnie).
- Informacje szczegółowe dot. celu i zakresu opracowania w odniesieniu do Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU)
- Program funkcjonalno-użytkowy powinien opisywać szczegółowo rozwiązania technologiczne, materiałowe i organizacyjne oraz określić wymagania w stosunku do jakości robót budowlano-montażowych, zaprojektowanych technologii, materiałów i urządzeń.
- Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący przedmiot zamówienia, służyć ma do uszczegółowienia opisu zamierzenia inwestycyjnego pn. „Przebudowa przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych na terenie Głuchołaz”.
- Program funkcjonalno-użytkowy powinien zawierać:
4.3.1. Opracowanie powinno być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021.r. poz. 2454).
4.3.2. Część opisowa PF-U powinna zawierać m.in.:
- opis ogólny przedmiotu zamówienia; charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych;
- aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia – określenie planowanego trybu wykonywania prac - które prace należy wykonać na zgłoszenie, a które na pozwolenie na budowę;
- opis ogólnych właściwości funkcjonalno-użytkowych.
- Informacje podstawowe dot. celu i zakresu opracowania w odniesieniu do obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych
- W oparciu o opracowane PFU (jak w p. 4 wyżej) należy obliczyć wartości planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych i sporządzić szacunkowe zestawienie kosztów inwestycji (w szczególności w zakresie uzupełnienia dokumentacji projektowej, w tym niezbędnej dokumentacji zamiennej oraz kosztów realizacji robót budowlanych), opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz. 2458).
- Obliczenie wartości zamówienia dla omawianego postępowania powinno obejmować sumę:
- kosztów planowanych prac projektowych,
- kosztów robót budowlanych.
- Przyjęty podział składników kosztów robót powinien znaleźć odzwierciedlenie w obliczeniu wartości zamówienia i szacunkowym zestawieniu kosztów inwestycji. Obliczenie wartości zamówienia należy dostosować do zakresu opracowanego PFU, z uwzględnieniem ewentualnego rozszerzenia o wartości opracowań projektowych i robót budowlanych, wynikających ze specyfiki zamówienia.
- Wytyczne podstawowe dot. zakresu i formy opracowania dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać w pełnym zakresie wytyczne dot. planowanych robót budowlanych
- Dokumentacja powinna być opracowana zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym i rozporządzeniami oraz wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4).
- Przygotowana przez Wykonawcę dokumentacja musi m.in. zawierać wszelkie wymagane uzgodnienia branżowe oraz niezbędne opracowania związane z wykonaniem PFU.
- Wykonawca zobowiązany jest dostosować PFU do wymagań Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z przedmiotem zamówienia, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację zamówienia.
- Dokumentacja powinna być sporządzona w 2 egzemplarzach papierowych i w wersji elektronicznej na płycie CD zawierającej pliki w formacie PDF, DOX i DWG.
- Informacje zawarte w dokumentach w zakresie proponowanych technologii wykonania robót, doboru materiałów i rozwiązań powinny być opisane w sposób zgodny z Prawem zamówień publicznych, tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących ich rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość spotkań z Wykonawcą w celu dokonywania uzgodnień roboczych i monitorowania postępu prac nad opracowaniem oraz koordynacji z innymi opracowaniami, realizowanymi w ramach prac przedprojektowych oraz przygotowań do realizacji.
- W trakcie prowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące PFU w terminie nie dłuższym niż 2 dni kalendarzowe licząc od dnia ich przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną.
Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się z istniejącym stanem przejść dla pieszych oraz warunkami technicznymi poprzez dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia celem uwzględnienia warunków realizacji zamówienia w cenie oferty.
Wykonawca usługi zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
1. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia.
2. Koszty dojazdu.
2. Inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi.
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto - 100%
- Warunki gwarancji: 24 miesiące od podpisania protokołu odbioru końcowego.
- Pożądany termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 28.02.2022 r.
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
1) wynagrodzenie ryczałtowe,
2) płatność częściowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku, po otrzymaniu protokołu odbioru.
- Opis wymagań stawianych wykonawcy:
1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3) zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
- Ofertę Wykonawca może złożyć:
- w formie pisemnej na adres: ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
- faksem na numer 77 40 92 101
- w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej inw@glucholazy.pl
Oferta musi być złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny ryczałtowej brutto za ww. przedmiot zamówienia w terminie do dnia 21.01.2022 r., do godziny 1000
** niewłaściwe skreślić
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
1. Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15.
2. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie telefonu i adresu e-mail przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego (PFU) wraz z obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych dla przebudowy przejść dla pieszych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszych na terenie Głuchołaz.
Sprawę prowadzi: Angelika Drużbańska
tel. 77 40 92 115
Oferta_PFU przejścia dla pieszych.odt (10,28KB)
Zał 1_wykaz przejść dla pieszych.docx (3,52MB)