Budowa miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 2 w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego 30 dz. ew. nr 413
Zapytanie ofertowe
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.
„Budowa miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 2 w Głuchołazach
przy ul. Kraszewskiego 30 dz. ew. nr 413”.
Lokalizacja realizacji zadania: Głuchołazy, dz. nr 413
Cel zamówienia: Zapytanie ofertowe na realizację zadania obejmującego opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Budowa miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 2 w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego 30 dz. ew. nr 413”.
Celem przedmiotowych prac jest zaprojektowanie miasteczka ruchu drogowego wraz z organizacją ruchu umożliwiającą wprowadzenie dzieci i młodzieży szkolnej w podstawy bezpiecznego zachowania się w ruchu drogowym. Ponadto kształcenie, zdobywanie doświadczenia i dobrych nawyków niezbędnych do bezpiecznego poruszania się po drogach, a także uprawnień do prowadzenia rowerów po drogach publicznych..
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowych wymagających zgłoszenia bądź pozwolenia na budowę zadania pn.: „Budowa miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 2 w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego 30 dz. ew. nr 413”.
Teren objęty opracowaniem jest własnością Gminy Głuchołazy (stanowi część działki dz. ew. nr 413 oznaczoną w planie zagospodarowania przestrzennego symbolem 1 UP - jako teren usług publicznych) i jest częścią istniejącego trawnika, obniżonego w stosunku do utwardzonego terenu przy Szkole o ok. 0,80 m.
Zakres opracowania dokumentacji projektowej:
-
Sporządzenie koncepcji i dokumentacji projektowej budowy miasteczka ruchu drogowego z uwzględnieniem „Instrukcji z dnia 01 marca 2007 roku w sprawie przeprowadzania szkolenia i egzaminów na kartę rowerową wraz z aktami prawnymi, na których została oparta” , która powinna zawierać:
-
opracowanie koncepcji w minimum dwóch wariantach,
-
opis zaproponowanych wariantów
-
Wykonawca ma obowiązek uzyskać akceptację opracowanej koncepcji i dokumentacji przez Zamawiającego .Koncepcja powinna być wykonana na aktualnym podkładzie infrastruktury technicznej (mapie do celów opiniodawczych).
Zaleca się dokonanie wizji lokalnej, w celu uwzględnienia wszystkich uwarunkowań mających istotny wpływ na kształtowanie ceny ofert, jak również zaproponowanych rozwiązań projektowych koncepcji. Propozycje rozwiązań projektowych połączenia ścieżek rowerowych w miasteczku ruchu drogowego należy przedłożyć Zamawiającemu do pisemnej akceptacji.
Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego jednego z wariantów, sporządzona dokumentacja projektowa powinna zawierać min.
-
wykonanie utwardzenia terenu pod projektowane miasteczko ruchu drogowego nawierzchnią z kostki brukowej betonowej (na wodoprzepuszczalnej podbudowie) lub wodoprzepuszczalną nawierzchnią mineralno-żywiczną,
-
chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (na wodoprzepuszczalnej podbudowie) lub wodoprzepuszczalnej nawierzchni mineralno-żywicznej z uwzględnieniem zjazdu dla rowerów;
-
ogrodzenie terenu miasteczka rowerowego
-
oznakowanie poziome jezdni, ścieżek rowerowych, chodników (np. masą termoplastyczną, będącą mieszaniną pigmentów, wypełniaczy, kruszywa, kulek szklanych lub inną o zbliżonych parametrach, odznaczającą się dobrą przyczepnością do podłoża i wysoką odpornością na ścieranie i wpływ warunków atmosferycznych) min.
-
elementy infrastruktury - „mini” przejazd kolejowy, progi zwalniające, wyspy kanalizujące ruch,
-
pełnowymiarowe skrzyżowanie czterowylotowe o szerokości jezdni 2,5 m z sygnalizacją świetlną;
-
rondo czterowylotowe;
-
kontrapasy na drodze jednokierunkowej;
-
tzw. „ósemkę”;
-
miejsce/plac na rowerowy tor przeszkód;
-
oznakowanie pionowe i poziome strefy zamieszkania i przejścia dla pieszych;
-
elementy małej infrastruktury typu: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery);
-
oświetlenie terenu ;
-
odwodnienie terenu;
-
projektowane miasteczko ruchu drogowego musi umożliwiać przeprowadzenie egzaminu na kartę rowerową zgodnie z wytycznymi zawartymi w „Instrukcji z dnia 01 marca 2007 roku w sprawie przeprowadzania szkolenia i egzaminów na kartę rowerową wraz z aktami prawnymi, na których została oparta”;
-
zagospodarowanie terenu miasteczka: - min. gry podwórkowe edukacyjne malowane (na powierzchniach wolnych od oznakowania miasteczka ruchu drogowego) np. masą termoplastyczną, będącą mieszaniną pigmentów, wypełniaczy, kruszywa, kulek szklanych lub inną o zbliżonych parametrach, odznaczającą się dobrą przyczepnością do podłoża i wysoką odpornością na ścieranie i wpływ warunków atmosferycznych;
-
tablice informacyjne dotyczące zasad korzystania z Miasteczka Ruchu Drogowego (regulamin);
Do Wykonawcy należy opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Budowa miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 2 w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego 30 dz. ew. nr 413” zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, wszystkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej.
Do zakresu przedmiotu umowy należy sporządzenie w szczególności:
-
wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 wraz z rozmieszczeniem uzbrojenia istniejącego i nowoprojektowanego;
-
projektu - 4 egz. w wersji papierowej,
-
kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót – po 2 egz. w wersji papierowej,
-
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 4 egz. w wersji papierowej,
-
kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej (pdf, ath, dwg) – pendrive,
-
wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wymaganych przepisami prawa budowlanego i wodnego opinii i uzgodnień, w tym prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Nysie (jeżeli zakres robót ujęty w przygotowanym projekcie tego wymaga).
-
Opracowanie dokumentacji zgodne z wytycznymi Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego – m. in.:
-
teren działki podlegający zagospodarowaniu - oznaczony 1 UP -jako teren usług publicznych.
Projekt:
-
Powinien zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne rysunki szczegółowe i detali wraz z opisem.
-
Powinien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach dotyczących Zamówienia.
Uwagi i obowiązki Wykonawcy:
-
Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością.
-
Wykonawca winien uzyskać wszelkie zezwolenia w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Przy wykonywaniu dokumentacji należy uwzględnić wszystkie obowiązujące w tym zakresie przepisy i normy prawne.
-
Wykonawca zobowiązuje się do konsultowania z Zamawiającym na każdym etapie opracowywanej dokumentacji rozwiązań, które mają istotny wpływ na koszty inwestycji oraz uzgodnienia koncepcji zagospodarowania terenu.
-
Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody Zamawiającego na zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania zwłaszcza techniczne, materiałowe i użytkowe.
-
Wykonawca powinien zastosować w dokumentacji rozwiązania skutkujące optymalizacją kosztów inwestycji.
-
Wykonawca na prośbę Zamawiającego powinien uzupełnić szczegóły dokumentacji projektowej.
-
Opracowanie dokumentacji w sposób zapewniający zamawiającemu opisanie przedmiotu Zamówienia na roboty budowlane zgodnie z wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
-
Cena opracowania podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty uzyskania niezbędnych, wymaganych uzgodnień, opinii właściwych jednostek oraz koszty materiałów wyjściowych i pomocniczych do wykonania przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (nie dłużej niż 2 dni robocze) nieodpłatnie udzielić Zamawiającemu wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia na etapie organizowania postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych oraz w trakcie trwania procedury przetargowej tzn. udzielenia odpowiedzi na pytania wykonawców robót budowlanych.
-
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy.
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi
Warunki postępowania:
-
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
-
Warunki gwarancji: 60 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
-
Pożądany termin realizacji zamówienia: 27 stycznia 2022 r.
-
Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
-
wynagrodzenie ryczałtowe,
-
płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
-
-
Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
-
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
-
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
-
w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
lub -
w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej:
Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do godz. 10:00, do dnia 14.12.2021r.
Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:
-
Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. „Budowa miasteczka ruchu drogowego na części terenu Szkoły Podstawowej nr 2 w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego 30 dz. ew. nr 413”
Uwaga!
Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Osoba do kontaktu: Andrzej Jarząbek tel. 77 40 92 110
Budowa miasteczka ruchu SP 2 dz. 413 (powierzchnia).pdf (209,42KB)
Budowa miasteczka SP 2 dz. 413 (wymiary).pdf (208,60KB)
Formularz ofertowy.odt (12,22KB)