Modernizacja i przebudowa lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego nr 27a dz. nr 937
Zapytanie ofertowe
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
opracowanie dokumentacji projektowej pn.
„Modernizacja i przebudowa lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego 27 a, dz. nr 937” dla zadania pn. „Modernizacja pustostanów na mieszkania”.
Lokalizacja realizacji zadania: Głuchołazy ul. Kraszewskiego 27a, dz. nr 937.
Cel zamówienia:
Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. „Modernizacja pustostanów na mieszkania” obejmującego opracowanie dokumentacji projektowej pn.: „ Modernizacja i przebudowa lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego nr 27 a dz. nr 937” .
Opis przedmiotu zamówienia:
-
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wymagającej zgłoszenia bądź pozwolenia na budowę (jeżeli zakres robót ujęty w przygotowanym projekcie tego wymaga) pn.: „Modernizacja i przebudowa lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego 27a dz. nr 937” dla zadania pn. „Modernizacja pustostanów na mieszkania”.
-
Mieszkania objęte opracowaniem stanowią własność Urzędu Gminy Głuchołazy i zarządzane są przez Głuchołaskie Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Głuchołazach Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, którego Jednoosobowym Wspólnikiem jest Gmina Głuchołazy reprezentowana przez Burmistrza Głuchołaz .
-
Dokumentacja projektowa musi być przygotowana z uwzględnieniem wymogów Ustawy Dz. U. 2006 Nr 251 poz. 1844 z dnia 8 grudnia 2006 r. (z późniejszymi zmianami) „o finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i tymczasowych pomieszczeń” w sposób umożliwiający Zamawiającemu skuteczne złożenie wniosku o uzyskanie wsparcia finansowego z Funduszu Dopłat, w ramach realizacji przez Bank Gospodarstwa Krajowego rządowego programu budownictwa komunalnego.
Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje sporządzenie m.in.:
- inwentaryzacji lokalu mieszkalnego w oparciu o wizję lokalną przy współudziale pracownika GKTBS w Głuchołazach
- projektu budowlanego przebudowy i modernizacji lokali mieszkalnych z uwzględnieniem zamontowania następującego wyposażenia w każdym mieszkaniu:
-
wanna lub kabina natryskowa – w łazience,
-
umywalka – w łazience,
-
miska ustępowa – w łazience lub wydzielonym ustępie,
-
zlewozmywak,
-
czteropalnikowa kuchenka gazowa lub na inne paliwo, lub równoważną użytkowo kuchenkę elektryczną
Do Wykonawcy należy opracowanie dokumentacji projektowej pn. „ Modernizacja i przebudowa lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego 27a, dz. nr 937” dla zadania „Modernizacja pustostanów na mieszkania”, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, wszystkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, przepisami techniczno-budowlanymi, Ustawą Dz. U. 2006 Nr 251 poz. 1844 z dnia 8 grudnia 2006 r. (z późniejszymi zmianami) „o finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i tymczasowych pomieszczeń”, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej.
Do zakresu przedmiotu umowy należy sporządzenie w szczególności:
- projektu budowlanego - po 4 egz. w wersji papierowej,
- projektu wykonawczego - po 4 egz. w wersji papierowej,
- kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót – po 2 egz. w wersji papierowej,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 4 egz. w wersji papierowej,
- kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej (pdf, ath, dwg) – pendrive,
- Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wymaganych przepisami prawa budowlanego opinii i uzgodnień, w tym prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (jeżeli zakres robót ujęty w przygotowanym projekcie tego wymaga) w Starostwie Powiatowym w Nysie.
Projekt:
- Powinien zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe oraz wszystkie niezbędne rysunki szczegółowe i detali wraz z opisem.
- Powinien być spójny i skoordynowany we wszystkich branżach dotyczących Zapytania ofertowego.
- w projekcie należy uwzględnić min.:
-
wykonanie centralnej kotłowni wraz ze zbiornikiem c.w.u. z instalacją kotła na gaz ziemny (zlokalizowanego w pomieszczeniu piwnicznym),
-
opomiarowanie każdego lokalu mieszkalnego (liczniki z.w. , c.w.u., podlicznik ciepła – zlokalizowane na zewnątrz lokali mieszkalnych w korytarzu oraz licznik energii elektrycznej umieszczony na zewnątrz budynku).
Uwagi i obowiązki Wykonawcy:
-
Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością.
-
Wykonawca winien uzyskać wszelkie zezwolenia w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Przy wykonywaniu dokumentacji należy uwzględnić wszystkie obowiązujące w tym zakresie przepisy i normy prawne oraz Ustawę (Dz. U. 20006 Nr 251 poz. 1844 z późniejszymi zmianami) z dnia 8 grudnia 2006 r. „o finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i tymczasowych pomieszczeń”.
-
Wykonawca zobowiązuje się do konsultowania z Zamawiającym na każdym etapie opracowywanej dokumentacji rozwiązań, które mają istotny wpływ na koszty inwestycji.
-
Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania zgody Zamawiającego na zaproponowane przez Wykonawcę rozwiązania zwłaszcza techniczne, materiałowe i użytkowe
-
Wykonawca powinien zastosować w dokumentacji rozwiązania skutkujące optymalizacją kosztów inwestycji.
-
Wykonawca na prośbę Zamawiającego powinien uzupełnić szczegóły dokumentacji projektowej.
-
Opracowanie dokumentacji w sposób zapewniający zamawiającemu opisanie przedmiotu Zamówienia na roboty budowlane zgodnie z wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych
-
Cena opracowania podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty uzyskania niezbędnych, wymaganych uzgodnień, opinii właściwych jednostek oraz koszty materiałów wyjściowych i pomocniczych do wykonania przedmiotu zamówienia
-
Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie (nie dłużej niż 2 dni robocze) nieodpłatnie udzielić Zamawiającemu wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia na etapie organizowania postępo- wania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych oraz w trakcie trwania procedury przetargowej tzn. udzielenia odpowiedzi na pytania wykonawców robót budowlanych.
-
Wymagane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (w obecności przedstawiciela Zarządcy budynku GKTBS Głuchołazy - po wcześniejszym zgłoszeniu) w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy.
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi
Warunki postępowania:
-
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
-
Warunki gwarancji: 60 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
-
Pożądany termin realizacji zamówienia: 15.05.2022 r.
-
Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
-
wynagrodzenie ryczałtowe,
-
płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
-
-
Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
-
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
-
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
- w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
lub - w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do godz. 10:00, do dnia 13.12 .2021r.
Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:
- Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany/a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. „Modernizacja pustostanów na mieszkania” (Modernizacja lokali mieszkalnych w budynku wielorodzinnym w Głuchołazach przy ul. Kraszewskiego 27a, dz. nr 937).
Uwaga!
Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Osoba do kontaktu: Andrzej Jarząbek tel. 77 40 92 110