Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Remont placu zabaw w Wilamowicach Nyskich

Zapytanie ofertowe

dotyczy  postępowania o udzielenie zamówienia na:
 „Remont placu zabaw w Wilamowicach Nyskich”

 

Lokalizacja realizacji zadania:

Wilamowice Nyskie, działka nr 142

 

Cel zamówienia:

Celem zamówienia jest zapytanie ofertowe na realizację usługi polegającej na naprawie elementów placu zabaw   znajdujących się na terenie działki nr 142 w Wilamowicach Nyskich w celu usunięcia wad, usterek i awarii zamontowanych urządzeń. Wykaz usterek został wskazany na zdjęciach w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego oraz w załącznikach nr 2 i 3 protokołach z przeglądu.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja usługi polegającej na na naprawie elementów placu zabaw   znajdujących się na terenie działki nr 142 w Wilamowicach Nyskich w celu usunięcia wad, usterek i awarii zamontowanych urządzeń. Wykaz usterek został wskazany na zdjęciach w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego oraz w załącznikach nr 2 i 3 protokołach z przeglądu miesięcznego i kwartalnego.

Uwagi:

1.   Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, zapewniając uzyskanie stałego efektu estetycznego i użytkowego wykonanego zamówienia oraz bezpieczeństwa użytkowników.

2.   Malowanie powinno być wykonywane z użyciem specjalnych zewnętrznych farb do drewna posiadających właściwości ochronne w odniesieniu do czynników atmosferycznych i biologicznych.

3.   Do malowania elementów metalowych należy wykorzystywać farby zabezpieczające przed korozją. Dotyczy to również elementów ocynkowanych wystawionych na intensywne działanie czynników atmosferycznych.

4.   Nie stosować farb olejnych.

5.   Zarówno farby przeznaczone do drewna, jak i te do metalu nie powinny zawierać substancji toksycznych oraz nie mogą być łatwopalne i być przeznaczone do malowania elementów placów zabaw.

6.   Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania z przedmiotem zamówienia poprzez wizję lokalną w terenie.

7.   Przy wykonywaniu czynności remontowych należy stosować materiały posiadające odpowiednie atesty. Wszystkie materiały i elementy wbudowane mają posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty i być dopuszczone do wbudowania na placach zabaw oraz muszą być wolne od ostrych krawędzi

8.   Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia zamówienia o kolejne elementy do naprawy i konserwacji na objętych zapytaniem placach zabaw.

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi

 

Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
  2. Warunki gwarancji: 12 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego.
  3. Pożądany termin realizacji zamówienia: 30.11.2021r.
  4. Istotne warunki  umowy lub wzór umowy:

1)      wynagrodzenie ryczałtowe,

2)      płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

  1. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

-     posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

-     posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,

-     znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

-     Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.

 

Ofertę Wykonawca może złożyć:

1)    w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy

lub

2)    w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl

 

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do godz. 14:00 do dnia 25.10.2021r.

 

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

1)   Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.

2)   Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn. Remont placu zabaw w Wilamowicach Nyskich”.

 

Uwaga!

Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

DOCFormularz ofertowy-zał. nr 1.doc (41,00KB)
PDFZał nr 2_protokół przeglądu miesięczny.pdf (1,89MB)
PDFZał nr 3_protokół przeglądu kwartalny.pdf (1,69MB)
 

Osoba do kontaktu: Angelika Drużbańska  tel. 77 40 92 113