Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont świetlicy wiejskiej w Biskupowie"

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację n/w robót budowlano – instalacyjnych z rozbiciem kosztów na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia:

 

Lokalizacja realizacji zadania:

Gmina Głuchołazy

 

Przedmiot zamówienia:

Roboty budowlane dotyczące remontu pomieszczenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Biskupów

 

Wymagania Zamawiającego odnośnie oferty:

Zamawiający wymaga od Oferentów wyceny każdego etapu jako części składowych jednej oferty. Należy w jednej ofercie wycenić osobno Etap I, Etap II, Etap III i Etap IV.

 

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Robót budowlanych dotyczących remontu pomieszczenia świetlicy wiejskiej w miejscowości Biskupów, wg poniższych zasad:

 

            ETAP I:

Demontaż istniejącej okładziny ściennej (boazeria PCV) wraz z rusztem drewnianym (ok. 35 m2)

Demontaż niedziałającego gniazda elektrycznego i włącznika, znajdujących się przy drzwiach wejściowych do pomieszczenia (2 szt.)

Demontaż listew przypodłogowych (ok. 14,60 mb)

Demontaż drabinek gimnastycznych w celu ponownego montażu (4 szt.)

Zeskrobanie i zmycie starej farby (ok. 70% powierzchni ścian – ok. 30 m2)

Częściowe skucie tynków (przyjęto ok. 30% łącznej powierzchni – ok. 10 m2)

Przygotowanie podłoża pod wykonanie nowych tynków na usuniętym fragmencie (ok. 30 m2)

Wykonanie szpachlowania tynków za pomocą mineralnej masy szpachlowej (ok. 40 m2)

Gruntowanie dwukrotne (ok. 40 m2)

Malowanie dwukrotne farbą lateksową (ok. 40 m2)

Zabezpieczenie parkietu na powierzchni całego pomieszczenia (ok. 137 m2)

Zabezpieczenie parapetu okna wydawczego wraz z zabezpieczeniem pomieszczenia kuchni (1 szt.)

Zabezpieczenie drzwi wejściowych wraz  ościeżnicami (1 szt.)

Wykończenie krawędzi płyty na połączeniu ściany i sufitu, za pomocą listwy drewnianej (wycena indywidualna – ok. 14,60 mb)

Montaż nowych listew przypodłogowych przystosowanych do zastanego rozwiązania (ok. 14,60 mb)

Wywóz materiałów pochodzących z demontażu

 

            ETAP II:

Demontaż istniejącej okładziny ściennej (boazeria PCV) wraz z rusztem drewnianym (ok. 18,2 m2)

Demontaż listew przypodłogowych (ok. 9,5 mb)

Zeskrobanie i zmycie starej farby (ok. 70% powierzchni ścian – ok. 18,2 m2)

Częściowe skucie tynków (przyjęto ok. 30% łącznej powierzchni – ok. 7,8 m2)

Przygotowanie podłoża pod wykonanie nowych tynków na usuniętym fragmencie (ok. 7,8 m2)

Wykonanie szpachlowania tynków za pomocą mineralnej masy szpachlowej (ok. 26 m2)

Gruntowanie dwukrotne (ok. 26 m2)

Malowanie dwukrotne farbą lateksową (ok. 26 m2)

Zabezpieczenie parkietu na powierzchni całego pomieszczenia (ok. 137 m2)

Zabezpieczenie okien wraz parapetami (3 szt.)

Wykończenie krawędzi płyty na połączeniu ściany i sufitu, za pomocą listwy drewnianej (wycena indywidualna – ok. 9,5 mb)

Montaż nowych listew przypodłogowych przystosowanych do zastanego rozwiązania (ok. 9,5 mb)

Wywóz materiałów pochodzących z demontażu

            ETAP III:

Demontaż istniejącej okładziny ściennej (boazeria PCV) wraz z rusztem drewnianym (ok. 35 m2)

Demontaż listew przypodłogowych (ok. 14,60 mb)

Zeskrobanie i zmycie starej farby (ok. 70% powierzchni ścian – ok. 30 m2)

Częściowe skucie tynków (przyjęto ok. 30% łącznej powierzchni – ok. 10 m2)

Przygotowanie podłoża pod wykonanie nowych tynków na usuniętym fragmencie (ok. 30 m2)

Wykonanie szpachlowania tynków za pomocą mineralnej masy szpachlowej (ok. 40 m2)

Gruntowanie dwukrotne (ok. 40 m2)

Malowanie dwukrotne farbą lateksową (ok. 40 m2)

Zabezpieczenie parkietu na powierzchni całego pomieszczenia (ok. 137 m2)

Zabezpieczenie okien wraz z parapetami (4 szt.)

Wykończenie krawędzi płyty na połączeniu ściany i sufitu, za pomocą listwy drewnianej (wycena indywidualna – ok. 14,60 mb)

Montaż nowych listew przypodłogowych przystosowanych do zastanego rozwiązania (ok. 14,60 mb)

Wywóz materiałów pochodzących z demontażu

 

            ETAP IV:

Demontaż istniejącej okładziny ściennej (boazeria PCV) wraz z rusztem drewnianym (ok. 18,2 m2)

Demontaż listew przypodłogowych (ok. 9,5 mb)

Demontaż paneli drewnianych zabezpieczających ściany przy scenie, w celu ponownego montażu (ok. 6,3 m2, w 2 arkuszach)

Zeskrobanie i zmycie starej farby (ok. 70% powierzchni ścian – ok. 18,2 m2)

Częściowe skucie tynków (przyjęto ok. 30% łącznej powierzchni – ok. 7,8 m2)

Przygotowanie podłoża pod wykonanie nowych tynków na usuniętym fragmencie (ok. 7,8 m2)

Wykonanie szpachlowania tynków za pomocą mineralnej masy szpachlowej (ok. 26 m2)

Gruntowanie dwukrotne (ok. 26 m2)

Malowanie dwukrotne farbą lateksową (ok. 26 m2)

Zabezpieczenie parkietu na powierzchni całego pomieszczenia (ok. 137 m2)

Wykończenie krawędzi płyty na połączeniu ściany i sufitu, za pomocą listwy drewnianej (wycena indywidualna – ok. 9,5 mb)

Montaż nowych listew przypodłogowych przystosowanych do zastanego rozwiązania (ok. 9,5 mb)

Wywóz materiałów pochodzących z demontażu

 

Do zapytania ofertowego dołączone są załączniki graficzne „A1 – Remont świetlicy wiejskiej w m. Biskupów Rzut pomieszczenia sali głównej” oraz „A2- Remont świetlicy wiejskiej w m. Biskupów Kłady ścian” na których przedstawiono zakres prac.

 

Uwagi:

-Wykonawca zadania powinien zapoznać się z obiektem (wizja lokalna) przed złożeniem oferty.

-Zamawiający zastrzega, że zabezpieczenie sceny w celu ponownego montażu będzie po stronie

Zamawiającego

-Malowanie 3 stężeń będzie po stronie Zamawiającego

 

Wykonawca usługi zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:

1. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia

2. Inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.

 

Warunki postępowania:

  1. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto za całość zadania – 100%
  2. Warunki gwarancji i rękojmi:

Rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego potwierdzenia prawidłowości i kompletności wykonania zamówienia i kończy swój bieg po upływie 36 miesięcy od odbioru końcowego robót.

  1. Pożądany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 17 grudnia 2021 r.
  2. Istotne warunki umowy:
  •  wynagrodzenie ryczałtowe za w/w zadanie;
  • Płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku
  • ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu prac;
  • wszelkie materiały i rozwiązania  należy uzgodnić z Zamawiającym
  1. Opis wymagań stawianych wykonawcy:

1) posiada odpowiednią wiedzę techniczną, wymagane prawem uprawnienia w zakresie inżynierii drogowej, uprawnienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zawierającej w sobie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie dróg i mostów.

2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do

wykonania zamówienia;

3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość wykonywanego zakresu zamówienia oraz zgodność wykonania z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia oraz zasadami wiedzy technicznej;

5) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia przedmiotu zamówienia w sposób bezpieczny.

6.   W przedłożonej ofercie (zał. nr 1) Wykonawca oświadczy o posiadaniu odpowiednich uprawnień, jak również niezbędnej wiedzy, doświadczenia i dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

 

Ofertę Wykonawca może złożyć:

1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy

lub

2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl

Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 14 październik 2021 r. do godziny 10:00.

 

Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:

1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.

2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15.

 

Uwaga!

Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).

Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego
o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.

ODTBiskupów Remont świetlicy Formularz ofertowy.odt (21,41KB)
PDFZałączniki graficzne A1 A2.pdf (361,14KB)
 

Osoba do kontaktu: Grzegorz Bierczak tel. 77 40 92 110