Remont dachu Budynku Świetlicy Wiejskiej w Burgrabicach
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację n/w robót budowlanych z rozbiciem kosztów na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia:
Lokalizacja realizacji zadania:
48-355 Burgrabice,dz. nr 398/3; 399/2; 389 gmina Głuchołazy
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na realizacji zadania pn.: "Remont dachu Budynku ŚwietlicyWiejskiej w Burgrabicach" znajdującej się na dz. nr dz. nr 398/3; 399/2; 389
Opis przedmiotu zamówienia:
Prace budowlane związane z: „ Remontem dachu Budynku Świetlicy Wiejskiej w Burgrabicach” dla zadania pn.: „Modernizacja budynku Burgrabice 140a: a) modernizacja świetlicy wiejskiej w Burgrabicach - pierwsza część budynku, polegające m.in. na:
- Uszczelnienie dachu Świetlicy Wiejskiej w Burgrabiach;
- Odtłuszczenie konstrukcji pełnościennych – robota w pasach ochronnych około 397m2
- Malowanie pędzlem farbami do gruntowania poliwinylowymi konstrukcji pełnościennych -robota w pasach ochronnych – malowanie środkami uszczelniającymi około 397m2
- Malowanie pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami epoksydowymi konstrukcji pełnościennych robota w pasach ochronnych około 397m2
- Naprawa ogniomuru;
- Demontaż istniejącej obróbki blacharskiej na odcinku około 5m
- Naprawa ogniomuru na odcinku około 5m
- Montaż nowej obróbki blacharskiej odcinku około 5m
- Zakup i montaż nowego kompletnego systemu rynnowego;
Uwagi:
1.Zakres prac przedstawiony został na załącznikach graficznych.
2,Obecnie na terenie w/w inwestycji trwają roboty budowlane dotyczące Przebudowy Świetlicy Wiejskiej w Burgrabicach -Wykonawca przed przystąpieniem do w/w robót powinien uzgodnić wejście na teren budowy z Wykonawcą w/w inwestycji tj. Zakład Remontowo-Budowlany i Betoniarski Czarnecki Wiesław 48-385 Otmuchów ul. Krzywoustego 17.
Wykonawca usługi zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
1. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia
2. Inne koszty, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1. pkt 32 Ustawy
z dnia 8 grudnia 2017r. O odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów, zgodnie z ustawą o odpadach i Ustawą z dnia 13 kwietnia 2018r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.z 2020r. Poz. 1219).
2) Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy w przedmiocie zamówienia należy:
a) organizacja i utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac;
b) koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeśli dotyczy);
c) prowadzenie robót w sposób bezpieczny;
d) uporządkowanie miejsc wykonywania prac po zakończeniu robót.
e) uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji wymaganymi przepisami prawa (np. zajęcie pasa drogowego.-jeżeli dotyczy).
3) Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania
z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano – instalacyjnych oraz zasadami wiedzy technicznej.
4) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie stosowane materiały, sprzęt powinny odpowiadać polskim normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat zgodności.
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto– 100%
- Warunki gwarancji i rękojmi:
Rozpoczyna swój bieg od daty protokolarnego potwierdzenia prawidłowości i kompletności wykonania zamówienia i kończy swój bieg po upływie 5 lat od odbioru końcowego robót budowlanych, będących przedmiotem umowy.
Na elementy wbudowane - zgodnie z gwarancją producenta.
- Pożądany termin realizacji zamówienia: do dnia 17 grudzień 2021 r.
- Istotne warunki umowy:
- wynagrodzenie ryczałtowe za w/w zadanie;
- Płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku
- ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu prac;
- wszelkie materiały i rozwiązania należy uzgodnić z Zamawiającym
- Opis wymagań stawianych wykonawcy:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
) W przedłożonej ofercie (zał. nr 1) Wykonawca oświadczy o posiadaniu odpowiednich uprawnień, jak również niezbędnej wiedzy, doświadczenia i dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
7) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi:
- koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót;
- koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.;
- koszty dozoru budowy;
- inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
1 w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
lub
2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do dnia
04 październik 2021 r. do godziny 10:00.
Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:
1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem /am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15.
Uwaga!
Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Oferta_remont-Dach.doc (38,00KB)
Ogniomur
5A_OGNIOMUR.pdf (300,04KB)
img_20210819_125744.jpeg (270,87KB)
img_20210819_125745.jpeg (288,98KB)
img_20210819_125749.jpeg (292,36KB)
Orynnowanie
10A.pdf (303,78KB)
11A.pdf (175,20KB)
12A.pdf (272,75KB)
5A.pdf (218,18KB)
8A.pdf (257,58KB)
9A.pdf (189,94KB)
PZT.pdf (706,54KB)
Uszczelnienie dachu
5A.pdf (218,18KB)
8A.pdf (257,58KB)
Osoba do kontaktu: Mariusz Kujawski tel. 77 40 92 110