Remont cząstkowy nawierzchni z kostki granitowej w ciągu drogi gminnej, ul. Rynek w miejscowości Głuchołazy
Zapytanie ofertowe
dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na:
„Remont cząstkowy nawierzchni z kostki granitowej w ciągu drogi gminnej,
ul. Rynek w miejscowości Głuchołazy”
Lokalizacja realizacji zadania:
Droga publiczna nr 107138 O, ujęta w ewidencji gminnej na dz. nr 543, ul. Rynek, w miejscowości Głuchołazy (załącznik nr 1 – mapa poglądowa)
Cel zamówienia:
Zapytanie ofertowe na realizację prac budowlanych dla zadania pn.: „Remont cząstkowy nawierzchni z kostki granitowej w ciągu drogi gminnej, ul. Rynek w miejscowości Głuchołazy.
Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres prac obejmuje remont cząstkowy nawierzchni o pow. 200 m2.
Wykonawca wykona remont cząstkowy zgodnie z wiedzą techniczną oraz ze sztuką budowlaną i w miejscach wskazanych przez Inwestora.
Do zakresu przedmiotu umowy należy sporządzenie w szczególności:
1) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej o wysokości 10 cm na podsypce piaskowej,
2) ręczne rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej o wysokości 18 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
3) ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
4) wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego twardego,
5) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej (materiał z odzysku) o wysokości 10 cm na podsypce piaskowej,
6) ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej (materiał z odzysku) o wysokości 18 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
7) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanalizacji deszczowej,
8) spoinowanie kostki,
9) wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi,
10) materiały użyte do wykonania umowy muszą posiadać deklarację zgodności z obowiązującą normą oraz wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości, które należy dołączyć do faktury wraz z dokumentami potwierdzającymi dostarczoną ilość kruszywa,
11) projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, przy otwartym ruchu.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu opisanym w przedmiocie zamówienia oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wizja lokalna winna być wykonana na koszt własny Wykonawcy.
Uwagi:
- Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot umowy z należytą starannością, przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Wykonawca winien uzyskać wszelkie zezwolenia w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
Gmina Głuchołazy zwraca się do Wykonawcy o przedstawienie oferty cenowej na realizację w/w usługi
Warunki postępowania:
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto – 100%.
- Warunki gwarancji: 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru końcowego,
- Pożądany termin realizacji zamówienia: do 29 października 2021 r.
- Istotne warunki umowy lub wzór umowy:
1) wynagrodzenie ryczałtowe,
2) płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia płatne do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.
- Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Zamawiający ma prawo do wykluczenia z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Wykluczenie Oferenta będzie jednoznaczne z odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
Ofertę Wykonawca może złożyć:
1) w formie pisemnej na adres: Gmina Głuchołazy, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy
lub
2) w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej: inw@glucholazy.pl
Oferta musi być podpisana i złożona przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z podaniem ceny za realizację całości przedmiotu zamówienia w terminie do godz. 10:00 do dnia 15.09.2021r.
Oferent musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku ze składaną ofertą j/w:
1) Oświadczam, że zapoznałem się z informacją o sposobie przetwarzania danych przez Burmistrza Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek nr 15.
2) Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z zapytaniem ofertowym jw. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Zostałem/am poinformowany /a, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą 48-340 Głuchołazy, ul. Rynek nr 15 w zakresie postępowania na zadanie pn „ Remont cząstkowy nawierzchni z kostki granitowej w ciągu drogi gminnej, ul. Rynek w miejscowości Głuchołazy ”.
Uwaga!
Niniejsze Rozeznanie (zapytanie) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, z późn. zm.), jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z późn. zm.).
Zamawiający, oświadcza i informuje, że niniejsze zapytanie ofertowe ma wyłącznie charakter sondażu rynku pod kątem wyboru oferty najkorzystniejszej pod względem cenowym (i ewentualnie innych kryteriów).
Złożenie ewentualnej oferty nie stwarza po stronie oferenta roszczenia względem Zamawiającego o zawarcie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty i zawarcia umowy z wybranym oferentem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny unieważnienia na każdym etapie prowadzonego postępowania.
Urząd Miejski w Głuchołazach informuje, że stosownie do art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. Nr 119 poz. 1 z 2016 r.) - dalej RODO, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Burmistrz Głuchołaz z siedzibą w Głuchołazach ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, umig@glucholazy.pl, tel. (77) 409-21-00
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Głuchołazach jest Pan Paweł Będzmirowski – dane kontaktowe; tel. 77 409-21-43, adres email iod@glucholazy.pl
3. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja statutowych i ustawowych zadań Gminy Głuchołazy. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym, a także w ramach sprawowania władzy publicznej.
4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych – art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Na jej podstawie przetwarzane są dane podawane przez Pana/Panią dobrowolnie np. numer telefonu celem zapewnienia szybkiej i sprawnej komunikacji związanej z realizacją złożonego wniosku,
- wykonanie umowy, której jest Pan/Pani stroną lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa - art. 6 ust. 1 lit . c RODO,
- wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym przez administratora - art. 6 ust. 1 lit . e RODO
5. Na podstawie obowiązujących przepisów prawa, jeśli będzie to konieczne, Pana/Pani dane będą udostępniane innym administratorom, podmiotom przetwarzającym oraz osobom upoważnionym do przetwarzania danych osobowych, które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Wymienieni odbiorcy danych zostaną zobowiązani do zachowania danych osobowych w poufności w procesie ich przetwarzania.
6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wyznaczony przepisami prawa, w tym przez okres wskazany w instrukcji kancelaryjnej.
8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:
1) żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
2) sprostowania danych osobowych,
3) żądania usunięcia danych osobowych,
4) żądania ograniczenia przetwarzania,
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
7) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
9. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją ich niedopełnienia będzie brak możliwości realizacji sprawy.
10. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane dla zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz nie będą podlegały profilowaniu.
Osoba do kontaktu: Piotr Suchiński tel. 77 40 92 110
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Mapa poglądowa.jpeg (205,59KB)
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.doc (23,00KB)