Zapytanie ofertowe: „Utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie gminy Głuchołazy w zakresie punktów świetlnych będących własnością gminy Głuchołazy” Nr ZP.271.2.6.2018.JS
Głuchołazy, dnia 21.03.2018 r.
ZP.271.2.6.2018.JS
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi pod nazwą:
„Utrzymanie instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie gminy Głuchołazy
w zakresie punktów świetlnych będących własnością gminy Głuchołazy”
Termin złożenia oferty: 27.03.2018r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy pok. Nr 11 – Sekretariat.
Istotne Warunki Zamówienia dotyczące przedmiotowego postępowania stanowią załącznik do Zapytania ofertowego.
Uwaga !
Niniejsze postępowanie nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
Istotne Warunki Zamówienia:
Istotne Warunki Zamówienia.zip (358,91KB)
Wyciąg z protokołu postępowania (w tym informacja o unieważnieniu postępowania):
Wyciąg z protokołu.pdf (48,96KB)